کد خبر: ۷۴۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۶۴۸
تیم فوتبال پرسپولیس با ۲۰ بازیکن در اردوی پیش از دیدار برابر استقلال تهران آماده دربی ۸۵ می‌شود.
اعلام لیست 20 نفره پرسپولیس برای حضور در اردوی دربی با یک سورپرایزبه گزارش خبرداغ ، کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس پس از جلسه فنی با بازیکنان و تمرین امروز (سه‌شنبه) نام 20 بازیکن را برای حضور در اردوی پیش از دیدار برابر استقلال تهران از هفته دهم لیگ برتر به شرح زیر اعلام کرد:

 

علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادو شوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، شایان مصلح، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، بشار رسن، وحید امیری، سیامک نعمتی، احسان علوان‌زاده، گادوین منشا، علی علیپور، احسان حسینی و سعید حسین‌زاده.

 

انتظار می‌رفت با توجه به درگذشت ابراهیم آشتیانی، پرسپولیس در دربی با پیراهن مشکی رنگ به میدان برود، اما این باشگاه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که امکان تغییر لباس برای این دیدار وجود ندارد. در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه به دلیل اینکه پیراهن‌های پرسپولیس در اسپانیا تولید می‌شود و زمان کافی برای این موضوع نداریم تیم پرسپولیس با پیراهن قرمز مخصوص دربى به میدان خواهد رفت. پیش از بازی نیز برای شادی روح ابراهیم آشتیانی فاتحه قرائت می‌شود.

 

نکته جالب در لیست پرسپولیس حضور نام محسن مسلمان است. چرا که اخیرا شایعاتی مبنی بر اختلاف نظر بین او و برانکو در محافل ورزشی مطرح شده است.

 

آخرین تمرین پیش از دیدار پرسپولیس برابر استقلال تهران از ساعت 11 صبح فردا در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار برگزار می‌شود و پس آن سرخپوشان در هتل آکادمی فوتبال به اردو خواهند رفت.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: