کد خبر: ۷۴۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۳۸۳
در پی اختلاف نظرهایی که بین برانکو سرمربی پرسپولیس و محسن مسلمان بازیکن این تیم به وجود آمده، این بازیکن اعلام کرده اگر با او مشکل دارند حاضر است این تیم را ترک کند.
تهدید ستاره تیم برانکو به ترک پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، اختلاف نظر برانکو با مسلمان از قبل از بازی با الهلال عربستان شروع شد و بعد از بازی و پس از اتفاقاتی که در رختکن رخ داد شدت گرفت.

 

با محرومیت مهدی طارمی، مسلمان که ارتباط خوبی با این بازیکن دارد شرایط خوبی در پرسپولیس پیدا نکرده و بازیکنانی که درون تیم با او و طارمی دچار مشکل بودند اختلافات شان با او به اوج خود رسیده است.

 

پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده و مسلمان نیز جزو نفراتی است که قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد و جدایی اش خبر خوبی برای مدیران پرسپولیس و کادر فنی نخواهد بود چرا که اگر محرومیت برطرف نشود، امکان جذب بازیکن جایگزین مسلمان وجود ندارد.

 

نامه نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: