کد خبر: ۷۴۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
تعداد بازدید: ۳۰۶
نشریه دیلی‌استار انگلیس از آمادگی پل پوگبا، هافبک فرانسوی مصدوم شیاطین سرخ برای بازگشت به میادین در اوایل ماه دسامبر (اواسط آذر) خبر داده است.
احتمال بازگشت پوگبا به میادین در ماه دسامبر

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،  پوگبا که در بازی منچستریونایتد مقابل بازل در لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه همسترینگ مصدوم شد از 12 سپتامبر (21 شهریور) خانه‌نشین بوده است و در نبودش من‌یونایتد مشکلات فراوانی در خط میانی‌اش داشته است.

مورینیو پس از مصدومیت پوگبا از احتمال خانه‌نشینی طولانی‌مدت این بازیکن فرانسوی خبر داد و هفته گذشته هم پس از پیروزی تیمش مقابل بنفیکا گفت نمی‌داند بازیکن سابق یوونتوس چه زمانی برمی‌گردد. اکنون اما روزنامه دیلی‌استار نوشته است که پوگبا این شانس را دارد که قبل از آغاز برهه پرفشار لیگ برتر در کریسمس به جمع شاگردان مورینیو برگردد. این نشریه نوشته است که پوگبای 24 ساله از ماه آینده می‌تواند تمریناتش را به صورت کامل از سر بگیرد. یونایتد پیش از کریسمس در 11 روز 4 بازی انجام خواهد داد که یکی از آنها شهرآورد شهر منچستر در تاریخ دهم دسامبر (19 آذر) است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: