کد خبر: ۷۴۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
تعداد بازدید: ۲۵۲
پسر نوجوان بعد از دوستی تلگرامی با دختر مورد علاقه‌اش او را به بهانه ازدواج فریب داد و با همدستی دوستش طلاهای او و مادرش را دزدید.
پسری که در تلگرام به یک دختر وعده ازدواج داده بود،طلاهای او را دزدید و در پارک رهایش کردبه گزارش خبرداغ،پسر نوجوان بعد از دوستی تلگرامی با دختر مورد علاقه‌اش او را به بهانه ازدواج فریب داد و با همدستی دوستش طلاهای او و مادرش را دزدید.

 متهمان يك روز بعد از سرقت، دختر نوجوان را در پاركي رها كرده و گريختند.

چند روز پيش مردي با حضور در پايگاه ششم پليس آگاهي تهران از ناپديد شدن دخترش و سرقت طلاهاي همسر و دخترش خبرداد. شاكي به افسر تحقيق گفت: «شب كه از محل كارم به خانه آمدم، همسرم گفت كه دختر ١٦ ساله‌مان ناپديد شده و طلاهاي او و دخترمان كه ٥٠ ميليون تومان ارزش داشت به سرقت رفته است.

دختر ١٦ ساله در توضيح اتفاق به افسر تحقيق گفت: « با شاهرخ در تلگرام آشنا شدم، او نقشه سرقت طلاهاي مادرم را كشيد و بعد من را رها كرد.»  جست‌وجوها براي دستگيري پسر نوجوان و دوستش ادامه دارد.

منبع: اعتماد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: