کد خبر: ۷۴۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۹۴۶
مهاجم پیشین استقلال گفت: شفر مربی خوب و با تجربه‌ای است اما نحوه استخدامش توسط استقلال قدری عجیب بود. در عین حال فکر می‌کنم شفر بتواند آینده استقلال را بسازد.
نحوه استخدام شفر عجیب بودبه گزارش خبرداغ ، سید علی موسوی اظهار کرد: استقلال تیم خوب و پر مهره‌ای است. این تیم برای قهرمانی در این فصل بسته شد. اما یکسری مشکلات و بدبیاری‌ها فرصت‌ها را یکی بعد از دیگری از این تیم گرفت تا استقلال رفته رفته وارد بحران شود. این تیم در این حالت نمی‌ماند و به زودی به تیم دلخواه هوادارانش بدل می‌شود.

 

مهاجم پیشین آبی‌ها بیان داشت: به اعتقاد من اگر منصوریان هم هنوز سرمربی بود باز هم شرایط همین بود و تیم به زودی راه می‌افتاد و نتایج خوب آن شروع می شد.

 

موسوی که سابقه حضور در فوتبال آلمان را دارد تصریح کرد: از مربیان آلمانی شناخت خوبی دارم. شفر هم مربی با تجربه‌ای است. اما نحوه آمدن او به ایران قدری عجیب بود. مربیان آلمانی و به خصوص مربیان بزرگ آلمانی یک تیم کامل دارند و هیچ وقت تنها به تیمی نمی‌روند. آلمانی‌ها معمولا دستیارانی را با خود به همراه می‌برند. حتی بعضا دیده شده آنالیزور و ماساژور و تدارکاتشان را هم برده‌اند. حال چه شده که شفر پذیرفته تنها به استقلال بیاید سئوالی است که پاسخش برای من مشخص نیست.

 

موسوی در ادامه اضافه کرد: فکر می‌کنم استقلال نباید روی لیگ در این فصل حساب خاصی باز کند و باید تمرکزش را بگذارد روی جام حذفی. این جام یک میانبر است برای فتح یک جام و رسیدن به سهمیه آسیا. پس پیروزی در برابر نساجی بسیار مهم است و مجموعه تیم باید تلاشش را برای صعود به مرحله بعدی انجام دهد.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: