کد خبر: ۷۴۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸
تعداد بازدید: ۳۳۲
مجتبی جباری از استقلال شکایت کرد تا در صورت نیاز به رای کمیته انضباطی مشکلی برای ثبت شکایت در ای اف سی نداشته باشد.
پشت پرده شکایت جباری از استقلالبه گزارش خبرداغ  به نقل از جام نیوز،مجتبی جباری از استقلال شکایت کرد تا در صورت نیاز به رای کمیته انضباطی مشکلی برای ثبت شکایت در ای اف سی نداشته باشد.

 

این روزها تا یک بازیکن اعلام می‌کند قصد شکایت از تیمی را دارد فورا اعلام می‌شود او به AFC شکایت کرده است.

 

این در حالی که مسئولان کمیته انضباطی AFC بارها اعلام کرده‌اند که مرجع رسیدگی به شکایت ها اول فدراسیون خود کشور است و در صورتی که از صدور حکم کمیته انضباطی یک کشور 6 ماه گذشته باشد و پاسخی قانونی داده نشود آنوقت ای اف سی می‌تواند مرجع رسیدگی باشد.

 

به همین دلیل بود که شکایت آندو و کاوه از استقلال به جایی نرسید چون هنوز از شکایت به فدراسیون فوتبال ایران و ارسال نامه آن به AFC در زمان تقدیم شکایت زمان زیادی نگذشته بود.

 

حالا جباری به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده تا گزارش آن به کمیته انضباطی ارسال شود و در نهایت در صورتی که وی بعد از گذشت 6 ماه جوابی از فدراسیون و باشگاه استقلال دریافت نکرد آن را تقدیم به AFC کند.

 

این در حالی است که طی روزهای گذشته طوری در ذهن هواداران القا شد که جباری به AFC شکایت کرده است در حالی که AFC بدون احکام کمیته انضباطی فدراسیون ایران شکایتی را قبول نخواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: