کد خبر: ۷۴۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۲۳۶
با صدور پیامی؛
سرلشکر محمد علی جعفری در پیامی با قدردانی از مردم و مسوولین و تاکید بر آمادگی دفاعی بعنوان اولویت قطعی نظام گفت: سپاه از ملت ایران در مقابل دشمنان پاسداری و محافظت می کند.
سردار جعفری از مردم و مسئولان قدر‌دانی کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا؛ سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیامی از همدلی و همراهی صمیمانه و مواضع انقلابی مردم و مسوولین از سپاه برابر تهاجم روانی هیات حاکمه آمریکا قدردانی کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند قادر متعال را شکرگزاریم که ملت ایران را بیرق دار تحقق وعده‌های خود قرار داد تا با عبور از یک پیچ بزرگ تاریخی، دوران جدیدی از تحولات جهانی را برای ورود به عصر معنویت و حاکمیت ارزش‌های الهی با تحمیل شکست‌های سنگین اردوگاه نظام سلطه و طاغوت اعظم، آمریکا آغاز نماید. نشانه‌های این شکست در سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا که با حالتی مضطرب و صدایی لرزان عجز و استیصال خود را در یک تریبون عمومی به نمایش گذاشت.

او دریافته است قدرت انقلاب اسلامی در حال گسترش و جغرافیای نفوذ آن غیر قابل کنترل گشته است و ادمه این روند نتیجه‌ای جز زوال قدرت مادی آمریکا و برقراری نظم جدید انقلاب اسلامی در بر نخواهد داشت. به همین دلیل دیگر نمی‌توانند حقارت خویش را پنهان نمایند. ترامپ و هیئت حاکمه‌اش با این گونه رفتارهای مبتذل خود، آمریکا را بیش از پیش در مسیر خودحذفی از صحنه روزگار قرار داده است تا با عنایت الهی بشریت به زودی عالم جدیدی را تجربه نماید.

انقلاب اسلامی در تداوم نهضت عاشورا با الگوی الهام بخش خود تمدن رو به زوال غرب را به چالش کشیده و همچنان مسیر مقدّر خود را با هدایت‌های حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در برپایی تمدن اسلامی، شتابان طی می‌نماید. 

حجم و ماهیت حمایت‌های اخیر مردم عزیز و مسئولین نظام از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان می‌دهد، ما در آغاز مرحله‌ای از سیر تکاملی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، دورانی که از شاخص‌های برجسته آن به سر آمدن دوره‌ی زوزه مذاکره و تعمیم الگوی مذاکرات هسته‌ای به سایر حوز‌ه‌های اقتدار نظام می‌باشد. 

دشمن با فعال سازی همه تهدیدات بی ثمر خود علیه ملت بزرگ ایران به ما نشان داد که هنوز ارتقای آمادگی دفاعی برای بارش گلوله‌های آتشین بر پیکره دشمن یک اولویت قطعی نظام محسوب می‌شود. 

آمریکا و اذناب منطقه‌ای اش خوب می‌دانند که در این چهل سال اگر می‌توانستند به جمهوری اسلامی آسیب وارد نمایند، یک دقیقه را هم تلف نمی‌کردند. آنها با زبان سلاح بیشتر آشنا هستند. سلاحی که به آنها بفهمانیم همه طرح‌ها و برنامه‌هایشان همانند طرح ایجاد خاورمیانه بزرگ، پروژه سازش با اسرائیل، جنگ‌های نیابتی و ... با شکست روبرو خواهد شد. 

در پایان، با قدردانی از مردم صاحب عزت ایران و مسئولین محترم کشور که با همدلی و همراهی صمیمانه و مواضع انقلابی از سپاه در برابر تهاجم روانی اخیر هیأت حاکمه آمریکاحمایت کرده اند، اعلام می‌دارم سپاه ملت بزرگ ایران را در گذار از مرحله سوم انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان، پاسداری و محافظت خواهد کرد. 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
0
درپاسخ به دولت روحانی ناتوان
پاسخ به ظریف ناتوان
کارمان به جایی رسیده که حامیان اصلی تروریسم مانند آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، امارات، کویت، بحرین ومصربه ما زور می گوید.

کارمان به جایی رسیده که حامیان اصلی القاعده مانند آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، امارات، کویت، بحرین ومصربه ما زور می گوید.

کارمان به جایی رسیده که حامیان اصلی داعش مانند آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، امارات، کویت، بحرین ومصربه ما زور می گوید.

کارمان به جایی رسیده که حامیان اصلی جبهه النصره مانند آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، امارات، کویت، بحرین ومصربه ما زور می گوید.

کارمان به جایی رسیده که حامیان اصلی مخالفان سوری مانند آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، امارات، کویت، بحرین ومصربه ما زور می گوید.

کارمان به جایی رسیده که حامیان اصلی ارتش آزاد سوریه مانند آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، امارات، کویت، بحرین ومصربه ما زور می گوید.


کارمان به جایی رسیده که حامیان اصلی شوریشان سوریه مانند آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، امارات، کویت، بحرین ومصربه ما زور می گوید.


کارمان به جایی رسیده که حامیان اصلی تروریست های خاورمیانه وجهان مانند آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، امارات، کویت، بحرین ومصربه ما زور می گوید.

کارمان به جایی رسیده که حامیان اصلی دشمنان درجه دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت مانند آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، امارات، کویت، بحرین ومصربه ما زور می گوید.

کارمان به جایی رسیده که حامیان اصلی جنایتکاران جنگی درمنطقه وجهان مانند آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، امارات، کویت، بحرین ومصربه ما زور می گوید.


ارتش سوریه درمدت 7 سال است سلاح شیمیایی دراختیارندارد.
تروریست ها درعراق وسوریه بارها متهم به حملات شیمیایی علیه مردم عراق وسوریه شده است ولی تاکنون همه این موارد حامیان آنهان وسازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشر سکوت اختیارکرده اند؟
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است با کمک های مالی کشورهای عربی به سرکردگی آمریکا تامین کنند سلاح های شیمیایی مورد استفاده داعش درسوریه وعراق بوده است!
اسرائیل سلاح شیمیایی دراختیارتروریست ها قرارداده است!
آمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون دروغ می گوید درپی مبارزه با تروریسم است.

99 درصد آمریکا عامل بی ثباتی منطقه وتقویت گروه های تکفیری است.

99 درصد عربستان سعودی عامل بی ثباتی منطقه وتقویت گروه های تکفیری است.

99 درصد رژیم صهیونیستی عامل بی ثباتی منطقه وتقویت گروه های تکفیری است.

آمریکا عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه است.
عربستان عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه است.
اسرائیل عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه است.

آمریکا عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.
عربستان عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.
اسرائیل عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.

آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی عاملان اصلی جنگ درمنطقه هستند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: