کد خبر: ۷۴۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۲۳۵
رئیس باشگاه الهلال از قضاوت ابوبکر داور عمانی دیدار شب گذشته انتقاد کرده انتقادی که البته بیشتر شبیه به مظلوم نمایی است.
مظلوم نمایی رئیس باشگاه الهلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،به نظر می رسد مسئولان باشگاه الهلال قصد دارند با اظهارنظرهایی از این دست فشاری که با توجه به حمایت داور عمانی از آنها مطرح شده را از خود دور کنند. آنها چطور می توانند به نحوه قضاوت ابوبکر انتقاد کنند در شرایطی که داور عمانی خطایی که در محوطه جریمه رخ نداده بود به سود آنها پنالتی اعلام کرد و الهلال را به جریان بازی بازگرداند و پرسپولیس را از هدفی که در نیمه اول دنبال می کرد دور کرد.

 

نواف بن سعد، رئیس باشگاه الهلال با اشاره به عملکرد ابوبکر گفته است: امیدوارم در فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بهترین داور قاره کهن انتخاب شود تا فاجعه‌های داوری که عادتا رخ می‌دهد، تکرار نشود.

 

اگر رئیس باشگاه الهلال نسبت به قضاوت داور عمانی از عبارت فاجعه استفاده می کند پس پرسپولیسی ها چه باید بگویند. جالب اینجاست که در دیدار رفت مقابل پرسپولیس هم الهلال در موقعیتی مشکوک به آفساید به گل رسیده بود تا هم در دیدار رفت و هم دیدار برگشت از داوری سود برده باشد با این حال مدیران این باشگاه به سیاست مظلوم نمایی روی آوردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: