کد خبر: ۷۴۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۲۸۹
رئیس باشگاه ناپولی در خصوص وضعیت باشگاه برای جذب بازیکنان جدید صحبت کرده است.
لورینتس: می‌خواهیم میلیک را متقاعد کنیم تا در ژانویه به کیه‌وو برود/ به پول خرج نکردن برای تیم متهم شدمبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان، تیم فوتبال ناپولی این روز‌ها وضعیت بسیار خوبی را سپری می‌کند و با کسب هشت پیروزی پیاپی، صدرنشین سری‌ آ است.

اورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی در مصاحبه‌ای اظهار داشت: پیروزی ما برابر رم به دلایل متعددی بسیار مهم بود. از زمان بنیتس، این اولین باری است که ناپولی به صدر جدول می‌رسد و حالا با مائوریتزیو ساری در حال کسب نتایجی بسیار خوب هستیم. من به پول خرج نکردن برای تیم متهم شدم اما از خود پرسیدم که آیا بازیکنان بهتری هم می‌توانند در این ناپولی بازی کنند؟ انتقال قرضی آرکادیوش میلیک به کیه وو؟ این ممکن است یک راه حل باشد. ما می‌خواهیم تا میلیک را متقاعد به این انتقال کنیم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: