کد خبر: ۷۴۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۲۵۰
از سوی رییس قوه قضاییه؛
رئیس قوه قضاییه در حکمی نورالله قدرتی رئیس‌کل پیشین دادگستری استان خراسان شمالی را به سمت رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر و رئیس‌کل دادگستری استان قزوین منصوب کرد.
رئیس‌کل جدید دادگستری استان قزوین منصوب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، متن حکم آیت‌الله آملی‌لاریجانی به این شرح است:

جناب آقای نورالله قدرتی رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر و رئیس‌کل دادگستری استان خراسان شمالی به موجب این حکم به سمت رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر و رئیس کل دادگستری استان قزوین منصوب می‌شوید.

امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و مؤید باشید.

صادق آملی لاریجانی

رئیس قوه قضاییه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: