کد خبر: ۷۴۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
تعداد بازدید: ۲۵۷
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر سپاه نبود، کشور را تاکنون ۱۰۰ بار تکه تکه کرده بودند، باید قدردان نهادی باشیم که از کشور و عزت‌مان دفاع می‌کند.
پزشکیان: اگر سپاه نبود، کشور را 100 بار تکه تکه کرده بودند/ به هر بهانه ای علیه هم پرونده نسازیممسعود پزشکیان در شورای اداری استان اظهار کرد: در خصوص مسائل استان تمام موضوعات را حجت الاسلام آل هاشم فرمودند و دیگر نیازی به حرف‌های ما نیست، نباید حرف اضافی بزنیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، وی با اشاره به سخنان تهدیدآمیز ترامپ علیه ایران، بیان کرد: سخنان تهدیدآمیز دشمنان، ما را به سمت وحدت و همدلی سوق می‌دهد، آنان ایران آزاد و مستقل را قبول ندارند.

وی افزود: باید اختلافات را جمع کنیم و مقابل دشمن با صدای واحد و گوش به فرمان رهبری باشیم تا کشورمان آباد شود.

پزشکیان با اشاره به تاخیر یک ساعته در آغاز جلسه‌ی شورای اداری، گفت: متاسفانه عادت شده است که مدیران یک ساعت معطل می‌نشینند تا یک ساعت بعد فرد دیگری بیاید، حضرت علی (ع) در نهج البلاغه نیز به نظم و ترتیب و وحدت تاکید کرده است.

نماینده‌ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر خاطرنشان کرد: همه‌ی ما باید برای رسیدن به اتحاد، کوتاه بیاییم، نباید به هر بهانه‌ای علیه هم پرونده بسازیم، به هر بهانه‌ای همدیگر را کنار نزنیم، همه‌ی ما از این آب و خاک هستیم و همه‌ی‌مان عیب داریم.

وی ادامه داد: باید نسبت به موضوعات مختلف علم داشته و با حفظ وحدت پیش رویم و این چنین مشکلات پیش‌رو رفع می‌شود.

پزشکیان خواستار کمک دولت به برگزاری بهتر رویداد "تبریز ۲۰۱۸" شد و گفت: دولت باید با تمام وجود پای کار آمده و کمک کند تا تبریز را آن طور که برازنده است، به میهمانان عرضه کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شایسته است کشورمان را به شکلی که برازنده اسلام و ماست، بسازیم و نشان دهیم که بالاترین، برترین و بهترین هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: