کد خبر: ۷۴۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
تعداد بازدید: ۲۷۲
رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: ترامپ فردی بی سواد و گاوچران است و ما نباید تاوان چنین آدمی را پس بدهیم.
اظهارات مدیر پرسپولیسی در مورد ترامپ؛ او گاوچران و بی سواد استبه گزارش خبرداغ ، داریوش مصطفوی درباره اینکه ترامپ ایرانی ها را تروریست و یاغی خطاب کرده است گفت: با توجه به کلماتی که ترامپ به زبان آورده و از طرفی کارهایی که خودش انجام می دهد باید بگویم دقیقا یاغی و تروریست به خود او و اعضای کابینه اش بر می گردد. من کاری به مردم آمریکا ندارم و تنها ترامپ و اعضای کابینه اش یاغی هستند.

 

او ادامه داد: این افراد گاوچرانی بیش نیستند که درباره ایران صحبت می کنند. این حرف ها همیشه بوده اما آنچه که مهم خواهد بود این است که ایران همیشه پایدار و سر حال بوده است.

 

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال و مدیرعامل پیشین پرسپولیس درباره اینکه ترامپ اعلام کرده خلیج فارس هم همان خلیج عربی است افزود: تاریخ همه چیز را نشان می دهد و باید بگویم این خلیج از امروز نه، بلکه از هزاران سال قبل به نام خلیج فارس بوده است. حالا یک نفر بی سواد است و ما مجبور نیستیم تاوان حرف های آن را بدهیم. خلیج فارس همیشه فارس بوده و خواهد بود.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: