کد خبر: ۷۴۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
تعداد بازدید: ۳۳۳
شفر با یک امتیاز آغاز کرد؛
دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان از هفته نهم لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
خبری از شوکِ شفر نبود! / استقلال بُرد نمی خواهد!به گزارش خبرداغ ، تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان برگزار کننده یکی از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال بودند که مصاف این دو تیم از ساعت 17 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد و با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. این اولین دیدار استقلال با سرمربیگری وینفرد شفر آلمانی بود که البته در نوع بازی آبی‌پوشان تغییری ایجاد نشده بود.

 

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، وریا غفوری، روزبه چشمی، سیدمجید حسینی، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری، امید ابراهیمی (سرور جپاروف- 87)، داریوش شجاعیان، حسن بیت‌سعید (امیر نورافکن - 72)، فرشید اسماعیلی و سجاد شهباززاده ( علی قربانی - 65).

 

ترکیب فولاد خوزستان: حامد لک، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی، ایوب والی، احمد عبدالله‌زاده، ایمان مبعلی، علی‌اصغر عاشوری، میلاد بدرقه، عبدالله ناصری، آرش افشین (امیر زلیکانی - 71) و رحیم زهیوی (فرشاد جانفزا - 61).

 

نیمه اول
دقیقه 3: سجاد شهباززاده با ضربه سر حسن بیت‌سعید را صاحب موقعیت گلزنی کرد که این بازیکن نتوانست از موقعیت به‌دست آمده استفاده کند.

دقیقه 15: ضربه آزاد در موقعیتی مناسب برای استقلال به وجود آمد که داریوش شجاعیان توپ را به بیرون زد.

دقیقه 22: ارسال مواج ایمان مبعلی روی کرنر به دست آمده با ضربه سر خطرناک میلاد بدرقه همراه بود که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45: حامد لک به دلیل تلف کردن وقت، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 3+45: ایمان مبعلی ضربه‌ای محکم را روانه دروازه استقلال کرد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

نیمه دوم
دقیقه 50: استقلالی‌ها با کاری تیمی توپ را در موقعیت تک به تک به فرشید اسماعیلی رساندند که این بازیکن در موقعیت آفساید بود و البته توپ او هم به بیرون رفت.

دقیقه 59: سجاد شهباززاده ارسالی روی دروازه فولاد انجام داد که موقعیت خطرناکی برای بیت سعید ایجاد شد، اما توپ از روی سر این بازیکن عبور کرد تا استقلالی‌ها از این موقعیت هم بی بهره بمانند.

دقیقه 75: امید ابراهیمی در محوطه جریمه فولاد صاحب موقعیت خوبی برای شوتزنی شد که ضربه او با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 5+90: روزبه چشمی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

استقلال با این تساوی 9 امتیازی شد و فعلا در رتبه دوازدهم جدول ماند و فولاد نیز به امتیاز 15 رسید.

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: