کد خبر: ۷۴۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
تعداد بازدید: ۴۲۷
این‌روزها افتخاری متهم است به پرسپولیسی بودن! آیا او اولین نفری است که این‌چنین اتهامی را تجربه می‌کند؟
آیا مدیر پرسپولیسی برای استقلال گذاشتند؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: این‌روزها افتخاری متهم است به پرسپولیسی بودن! آیا او اولین نفری است که این‌چنین اتهامی را تجربه می‌کند؟

بار دیگر تب اتهام به مدیران استقلال و پرسپولیس داغ است. اینکه افتخاری استقلالی نیست را چند رسانه درباره اش مطالب مهمی نوشته اند. استدلال از حرف های افتخاری درباره فوتبال آوردند و گفته اند او هیچ وقت چیزی درباره استقلالی بودنش نمی گوید پس پرسپولیسی است. البته این که مدیران این دو تیم طرفدار این تیم ها نباشند، خیلی چیز عجیبی نیست. افتخاری و افشارزاده که مدیران ورزشی بودند و خیلی اشتهار به طرفداری در همه این سال ها نداشتند اما مدیران دیگری هم بودند که اتفاقا اسنادی درباره شان هست که نشان می دهد به کلی اشتباه سر از این تیم ها در آوردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: