کد خبر: ۷۴۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
تعداد بازدید: ۴۱۸
سه‌شنبه‌شب در يكي از مسابقات مهم مقدماتي جام‌جهاني روسيه ، پرتغال در زمين خودش به مصاف سوييس رفت و با دو گل اين تيم را شكست داد.
علی دایی و هوادارانش یک نفس راحت کشیدندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،سه‌شنبه‌شب در يكي از مسابقات مهم مقدماتي جام‌جهاني روسيه ، پرتغال در زمين خودش به مصاف سوييس رفت و با دو گل اين تيم را شكست داد.

 

به اين ترتيب قهرمان يورو به طور مستقيم راهي مرحله نهايي جام‌جهاني شد و ديگر نيازي نيست در پلي‌آف شركت كند. به نظر مي‌رسد اين موضوع براي علي دايي و هواداران فوتبال ايران هم خبر خوبي باشد، چرا كه كريس رونالدو به تازگي خودش را به ركورد آقاي گل فوتبال ملي جهان نزديك كرده است.

 

اگر پرتغال راهي پلي‌آف مي‌شد، رونالدو دو بازي جديد و جدي فرصت داشت تا فاصله 30گله‌اش با دايي را كاهش بدهد، اما اين مساله منتفي شد. نكته مهم ديگر اينكه هيچ‌كدام از دو گل پرتغال به سوييس را رونالدو نزد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: