کد خبر: ۷۴۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
تعداد بازدید: ۴۱۲
رهبر جنبش انصارالله یمن می‌گوید اشغالگران و ائتلاف عربستان در جنوب یمن همه منابع این کشور را غارت می‌کنند.
عبدالملک الحوثی: باید از ایران تشکر کرد/ نوبت تجزیه عربستان نیز می‌رسد
به گزارش خبرداغ به نقل از فارس،رهبر جنبش انصارالله یمن می‌گوید اشغالگران در جنوب یمن همه منابع این کشور را غارت می‌کنند.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی امروز پنجشنبه در گفت‌وگو با روزنامه «26 سپتامبر» گفت که گرامی‌داشت انقلاب 14 اکتبر (انقلاب علیه استعمار بریتانیا) فرصت بسیار مهمی برای بسیج مردم یمن علیه استعمار جدید است.

الحوثی گفت: «حقانیت از آن مردم یمن است نه مزدوران».

رهبر انصارالله یمن، به چپاول ثروت‌های یمن از سوی اشغالگران و متجاوزان به این کشور اشاره کرد و گفت که اشغالگران در جنوب یمن، در حال چپاول منابع و ثروت‌های یمن هستند حتی سنگ‌های جزیره سُقطری را به غارت می‌برند.

وی در مورد نقش رژیم‌های سعودی و اماراتی در منطقه نیز اظهار داشت که عربستان و امارات در اجرای نقشه تقسیم کشورهای عربی نقش مخربی ایفا می‌کنند.

بدرالدین الحوثی به فلسطین اشاره کرد و تأکید داشت که «کسانی که خود را پرچم‌دار اسلام می‌نامند، ولی به آرمان فلسطین هیچ کمکی نمی‌کنند، تنها مدعیان حمایت از فلسطین هستند».

وی ادامه داد: «حمایت از آرمان فلسطین موضعی است که باید از ایران به خاطر آن تشکر کرد نه اینکه با این کشور دشمنی نمود».

رهبر انصارالله گفت: اینکه ما در قبال ایران یا هر کشور مسلمان موضع خصمانه نگرفته‌ایم در نتیجه موضع برآمده از اصالت بوده و نه در امتداد تأثیر پذیری از طرف 

وی با انتقاد از نقش ائتلاف بین‌المللی ضد داعش گفت بهتر است که اسم این ائتلاف، «ائتلاف بین‌المللی حامی تروریسم» باشد.

بدرالدین الحوثی به تمرکز دشمنان بر ساحل یمن اشاره کرد و گفت که این تمرکز قبل از آنکه از سوی طرف‌های منطقه‌ای باشد، تمرکز آمریکا و اسرائیل بر ساحل یمن است.

وی از تلاش‌های گسترده برای ادغام کمیته‌های مردمی با ارتش خبر داد و گفت به رغم وجود برخی موانع، خواهان تحقق این ادغام است.

رهبر انصارالله یمن پیروزی‌ها علیه داعش در عراق و سوریه را پیروزی همه امت مسلمان دانست و تأکید کرد که عربستان از تجزیه در امان نیست ولی خواسته شده است که بعد از اینکه نقش این کشور تکمیل شد، نوبت تجزیه آن نیز فرا خواهد رسید.

عبدالملک بدر الحوثی در مورد اوضاع داخلی عربستان گفت که تقسیم بندی‌ها و اختلافات داخلی این کشور در حال بزرگ شدن است؛ چرا که رژیم عربستان مستبد بود و قصد دارد نفوذ خود را بر بقیه متحدان خود تحمیل کند.

وی ادامه داد: « ما آماده‌ایم به نیروهای آزادی خواه در عربستان به منظور مقابله با سیاست‌های اشتباه رژیم این کشور کمک کنیم.

 رهبر انصارالله یمن همچنین به وجود روابط عمیق از گذشته بین امارات و رژیم اسرائیل اشاره کرد که تهدید کننده امنیت ملی منطقه و کشورهای عربی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
0
آمریکا جنایتکار به رژیم صهیونیستی کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به عربستان سعودی کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به حامیان تروریسم کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به حامیان داعش کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به حامیان القاعده کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکاربه ارتش آزاد سوریه کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به مخالفان سوریه کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به تروریست های سوریه کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به تکفیری ها کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به گروه های تروریستی کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به اقلیم کردستان عراق کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به امارات کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به بحرین کمک نظامی می کند؟
ائتلاف آمریکایی ثابت کرد که حامی تروریسم است.
حضورنیروهای آمریکا جنایتکاردرمنطقه غیرقانونی است.
داعش مورد حمایت مدعیان حقوق بشر مسئولیت حملات انتحاری در دمشق را بر عهده گرفت.

داعش مورد حمایت سازمان های بین المللی مسئولیت حملات انتحاری در دمشق را بر عهده گرفت.

داعش مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش مسئولیت حملات انتحاری در دمشق را بر عهده گرفت.

تنها 5 درصد از خاک عراق در اشغال داعش مورد حمایت آمریکا است.
تنها 5 درصد از خاک عراق در اشغال داعش مورد عربستان سعودی است.
تنها 5 درصد از خاک عراق در اشغال داعش مورد حمایت رژیم صهیونیستی است.
با آزادسازیهای اخیر در عراق، تنها حدود 5 درصد از خاک این کشور در اشغال گروه تروریستی تکفیری داعش مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی وکشورهای عربی باقی مانده است.
با آزادسازیهای گسترده اخیر در سراسر عراق، تنها حدود 5 درصد از خاک این کشور در اشغال گروه تروریستی تکفیری داعش مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش باقی مانده است.
تا سال 2016 میلادی بسیاری از استانهای عراق مثل استان نینوا، استان صلاحالدین و استان کرکوک در اشغال داعش مورد حمایت مدعیان حقوق بشر بود.

آمریکا جنایتکارثابت کرد که حامی تروریسم است.
آمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون حتی یک تروریست را هم نکشته است.
آمریکا جنایتکارازسال 2011 تاکنون حتی یک داعش را هم نکشته است.
آمریکا جنایتکارثابت کرد که حامی داعش است.

عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درمنطقه، عربستان است.
عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درمنطقه، امارات است.
عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درمنطقه، اسرائیل است.
عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درمنطقه، بحرین است.
عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درموصل ودیگرشهرهای اقیلم کردستان عراق است.
مشکل اصلی ما آمریکا نیست مشکلات اصلی ما درمنطقه، جنایت های، خیانت های، دخالت های، تجاوزهای کشورهای عربی جنایتکارشماره یک به سرکردگی رژیم جنایتکارآل سعود است.
نجس ترین کشور در دنیا کشورهای عربی جنایتکاراست.

رفتارآمریکا جنایتکارشرم آوراست.
رفتارآمریکا جنایتکارپس ازتوافق هسته ای بدترشده است.
رفتارآمریکا جنایتکاردراین زمینه شرم آوراست.
نباید درقبال جنایات آمریکا سکوت کرد.
آمریکا جنایتکار ازسال 2003 تاکنون درمنطقه با تروریسم همکاری می کند.
آمریکا جنایتکارازسال 1357 تاکنون ازگروه های تروریستی منافقین همکاری می کند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
0
بی توجهی سازمان های بین المللی ومدعیان حقوق بشر به جنایت های، خیانت های، دخالت های وتجاوزهای آمریکا وهم پیمانانش درسوریه، عراق، لبنان، یمن ومنطقه
این در حالی است که نیروهای آمریکایی و کشورهای عربی درسایه سکوت سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشر درمدت 7 سال است در سوریه، عراق ومنطقه با هماهنگی، همدستی و همکاری کشورهای عربی، رژیم صهیونیستی وترکیه متهم به حمایت از گروه تروریستی داعش هستند.
که نیروهای آمریکایی درمنطقه ازگروه تروریستی داعش حمایت می کنند.
که نیروهای اسرائیلی 7 سال است با حمایت آمریکا جنایتکار درجنوب سوریه ازگروه تروریستی داعش و دیگرگروه های تروریستی حمایت می کنند.

هدف اسرائیل در جنوب سوریه چیست؟
گزارش منابع رسانهای نشان میدهد که ارتش اسرائیل به دنبال ایجاد یک منطقه حائل تا نزدیکی استانهای درعا و سویدا در سوریه است.
پیروزی های پی در پی نیروهای سوری یکی از نگرانی های اصلی رژیم صهیونیستی در جبهه جنوبی سوریه است که موجب شده تا آن ها اقدامات مخرب گسترده ای را علیه محور مقاومت در جنوب سوریه انجام دهند.
رژیم صهیونیستی با توجه به اینکه تروریست های تکفیری در جنوب سوریه از ارتش اسرائیل محافظت می کنند ؛ لذا یک هم افزایی گسترده بین صهیونیست ها و تروریست ها وجود دارد. آن ها همچنین به بخش های از خاک سوریه در جبهه جنوبی نیز طمع دارند.
گزارش منابع رسانه ای نشان می دهد که ارتش اسرائیل به دنبال ایجاد یک منطقه حائل تا نزدیکی استان های درعا و سویدا در سوریه است. روزنامه تایمز چاپ انگلیس به نقل از منابعی در منطقه غرب آسیا در این زمینه می نویسد: اسرائیل به آمریکا و روسیه برای تضمین ایجاد منطقه ای حائل در جنوب سوریه فشار می آورد تا حزب الله لبنان نتواند در این منطقه فعالیت کند.
این روزنامه انگلیسی به نقل از منابع نظامی خاطرنشان کرد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل مساله ایجاد منطقه حائل را در مذاکرات جداگانۀ خود با رؤسای جمهوری آمریکا و روسیه بررسی کرده است. منطقۀ حائل که رژیم صهیونیستی درپی ایجاد آن است ، به طول بیش از 30 مایل از شرق بلندی های اشغالی جولان سوریه آغاز می شود و با گذشتن از شهر درعا به شهر سویداء می رسد.
البته این تنها بخشی از پروژه توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه است. آن ها با حمایت تسلیحاتی و لجستیکی در 5 سال اخیر فصل جدیدی از تعامل با تکفیری ها را در شمال و جنوب سوریه رقم زدند.
منابع غربی در این زمینه می گویند: اسرائیل چندی پیش اسلحه و کمک های لجستیک برای گروهی از نیروهای مسلح (تروریست ها) در سوریه فرستاد و خدمات درمانی در اختیار زخمی های گروه های مسلح قرار داد.

منابع نظامی اعلام کردند که تعداد زخمی های گروه های مسلح که در بیمارستان های اسرائیل برای درمان بستری شده اند ، هزاران نفر هستند. یکی از این زخمی ها به نام " ابوخالد" می گوید که وی را از خط آتش بس - بین سوریه و اسرائیل - عبور دادند و به بیمارستانی در شهر نهاریا منتقل کردند.

رژیم صهیونیستی در چهارچوب طرح جیره خوب 10 ها میلیون دلار تسلیحات در اختیار تروریست های تکفیری قرار داده است که این موضوع جای تامل جدی دارد. منابع صهیونیستی در این زمینه می گویند: تلاش برای کمک ارتش به سوری های مخالف دولت در نزدیکی مرز سوریه با سرزمین های اشغالی در سال 2014 در حجم اندکی آغاز شد. اما امسال با اعلام طرح جیره خوب، که مدیریت آن را یک افسر با درجه سرهنگ دوم به عهده دارد بر حجم این برنامه افزوده شد. به گفته ارتش رژیم صهیونیستی، هدف از این اقدام، ایجاد روابط بهتری با گروههای مسلح سوریه و دور کردن جبهه های ضد اسرائیلی از مرزهاست.
"ینیف عاشور" فرمانده لشکر 210 تابع فرماندهی منطقه شمالی رژیم صهیونیستی که مسئول طرح "جیره خوب" است در این باره گفت: در مرحله اخیر، گروههای مختلفی از نیروهای مخالف دولت سوریه در جریان بمباران جنگنده های روسیه علیه مواضعشان، ضربات سنگینی متحمل شدند. در نتیجه این وضعیت، گروههای مسلح تضعیف می شوند.
وی یادآور شد: "مصلحت اسرائیل در آن است که افراد مسلح ساکن بلندی های جولان تقویت شود.
این فرمانده صهیونیست گفت: اسرائیل در ابتدا از طریق سازمان های امداد رسان بین المللی اقدام به ارسال کمک های غذایی و ما یحتاج افراد مسلح در ارتفاعات جولان می کرد. اما پس از شکست خوردن این طرح، اسرائیل تصمیم گرفت به طور مستقیم این پروژه را مدیریت کند و آب، برق، غذا، دارو و تجهیزات پزشکی را برای افراد مسلح این بخش از خاک سوریه تأمین نماید.
گزارش منابع صهیونیستی نشان می دهد که اسرائیل بیش از چهار هزار عنصر مسلح سوریه را درمان و حدود 55 تن لباس زمستانی، 12 تن کفش، 250 تن غذا و 465 هزار لیتر سوخت را برای تروریست های جبهه جنوبی سوریه فرستاده است.
سید جلال ساداتیان کارشناس مسائل بینالملل و دیپلمات سابق ایران در لندن ؛ درباره ساز و کار کمک های صهیونیست ها به تروریست های تکفیری می گوید: ژیمصهیونیستی در پشت پرده حمایت مجدد آمریکا از تروریستهای معارض سوریه است که این اقدام رژیم صهیونیستی در جهت حفظ امنیت سرزمین های اشغالی است.
ارسال میلیون های دلار کمک غیر نقدی به جبهه جنوبی سوریه و با هدف حمایت از تروریست های تکفیری نشان می دهد که ارتش رژیم صهیونیستی به شدت نگران آینده موجودیت خود در منطقه حساس و مهم جولان اشغالی است.
علاوه بر این اقدامات که از سوی صهیونیست های انجام می شود، حملات هوایی گسترده نیز علیه مواضع سوریه همه ساله در دستور کار صهیونیست ها بوده است.
اسرائیل در سال های اخیر ده ها حمله هوایی علیه مواضعی در سوریه انجام داده که نمونه آن ها در مرکز تحقیقاتی ریف دمشق در سال 2013، حمله به قنیطره در سال 2014 و حمله به فرودگاه دمشق در سال های 2014 تا 2017 اشاره کرد.



حضور ۳۲۰ تروریست آلمانی در سوریه
وزیر کشور ایالت خودمختار برلین با بیان ینکه هم اکنون ۳۲۰ تروریست آلمانی در سوریه علیه دولت این کشور می جنگند نسبت به خطرات بازگشت این تروریستها به کشور هشدار داد.
وزیر کشور ایالت خودمختار برلین با بیان ینکه هم اکنون 320 تروریست آلمانی در سوریه علیه دولت این کشور می جنگند نسبت به خطرات بازگشت این تروریستها به کشور هشدار داد.

به گزارش الیوم السابع، "فرانک هنکل" ویر کشور ایالت برلین، با اذعان به حضور تروریستهای آلمانی در جنگ سوریه اعلام کرد: تروریستهایی که از جنگ سوریه به کشور باز می گردند مثل یک بمب ساعتی عمل می کنند.

وی همچنین در خصوص افزایش جریانهای سلفی و تندرو در آلمان طی دوره اخیر به شدت اظهار نگرانی کرد.

هنکل در ادامه عنوان داشت: هم اکنون حدود 320 نفر از شهروندان آلمانی در جنگ سوریه مشارکت داشته و همراه با دیگر گروههای مسلح علیه دولت این کشور می جنگند.





آمریکا داعش را وارد افغانستان کرده است.
ائتلاف آمریکایی حامی داعش است.
آمریکا قصد دارد طالبان را داعش کند
20 مهر 1396 ساعت 23:41
فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا، از احتمال برگزاری گفتگوهای صلح با گروه تروریستی طالبان خبر داد.
جوزف ووتل، فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا، اعلام کرد که گفتگوهای صلح با طالبان افغانستان در آینده، ممکن خواهد بود.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
0
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

استقبال آل خلیفه از تروریست نامیدن سپاه پاسداران
بحرین از گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سیاه استقبال کرد.
بحرین از گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سیاه استقبال کرد.


«خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین در صفحه توییتر خود با استقبال از این طرح آمریکا مدعی شد: «تروریستی خواندن سپاه پاسداران ایران و گنجاندن نام آن در لیست گروههای تروریستی، گامی مهم در تعیین یکی از مهمترین منابع تروریسم در منطقه و دنیاست».
وی در ادامه یاوه گوییها خود علیه ایران و انقلاب اسلامی نوشت: «انقلابها نیازی به نیروهای محافظ ندارند مگر آنکه این انقلابها به ملت خود ظلم کرده و حقوق آن را پایمال کنند و به دنبال نشر شرارت در بین همسایگان خود باشند؛ ایران نمونه بارزی در این زمینه است».

درپاسخ به وزیر خارجه نجس وحشی، بی ادب، فرهنگ و بی شخصیت بحرین سگ هارآمریکا و اسرئیل و عربستان درمنطقه!
کاری می کنم وزیرخارجه بحرین اقداماتش پشیمان شود.
وزیرخارجه حیوان وحشی بحرین سگ زنجیری آمریکاست.
عربستان سعودی، امارات و بحرین را جزء کشوراسلامی وجزء کشورمسلمان به رسمیت نمی شناسیم
این درحالی است که مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن ازفروردین 1394 تاکنون به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط عربستان سعودی، امارات، بحرین و چند کشورجنایتکار دیگر و با حمایت آمریکا، غرب و سازمان های بین المللی قتل عام می شوند.
رژیم جنایتکارآل سعود با پشتیبانی نظامیان برخی کشورهای و غیرعربی با حمایت مستقیم آمریکا درسایه سکوت تمام سازمان های بین المللی، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر و مدعیان حقوق بشر برسرمردم یمن بمب خوشه ای ساخت آمریکا وغرب می زیرد.
عربستان سعودی دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت درسایه سکوت رئیس شورای ضد امنیت سازمان بی ملل متحد خیانتکارشماره یک ضد کل بشریت دریمن ازبمب های خوشه ای ممنوعه استفاده می کند و همچنان نیزادامه می هد.
دبیرکل جنایتکارشماره یک اتحادیه عرب درجنایت های عربستان ومتحدان شریک جرم است.
عربستان سعودی جنایتکاربا حمایت صهیونیستی با کمک مالی کشورهای عربی با سرکردگی آمریکا دریمن کشتارمی کند.
استفاده ازبمب فسفری آمریکا دریمن درسایه سکوت دبیرکل سازمان ملل متحد خیانتکارشماره یک ضد کل بشریت!
عربستان با چراغ سبز سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سبز مدعیان دروغین حقوق بشر دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سبزدبیرکل سازمان ملل متحد دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سبز رئیس شورامنیت سازمان ملل متحد دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سازمان عفو بین الملل دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سبزآمریکا جنایتکاردریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سبز کاخ سفید دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سبز مجلس نمایند گان آمریکا دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ کنگره آمریکا دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سبزدبیرکل اتحادیه عرب دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ کشورهای اروپایی دریمن جنایت می کند.

تاریخ : ۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۶:۰۲
تظاهرات بحرین یها در مخالفت با عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی/ ممانعت از اقامه نماز جمعه در «الدراز» مردم بحرین با برگزاری تظاهراتی در برخی نقاط این کشور مخالفت خود را با هر گونه عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
ساکنان شهرک کرزکان ضمن برگزاری تظاهراتی در این شهر، با نگارش شعارهایی در کف خیابانها مخالفت خود با هر گونه عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.
در شهرک الدیر نیز جوانان انقلابی به نشانه مخالفت با عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی، پرچم این رژیم را زیر پاهای خود لگدمال کردند.

طبق گزارش شبکه 14 فوریه، نیروهای امنیتی بحرین این هفته نیز از اقامه نماز جمعه در منطقه محاصره شده «الدراز» ممانعت کردند در حالیکه محاصره تحمیلی منزل آیتالله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین نیز همچنان ادامه دارد.
این شصت و پنجمین هفته متوالی است که نیروهای امنیتی بحرین از اقامه نماز جمعه در «الدراز» ممانعت میکنند.
دولت بحرین با سلب تابعیت و محاکمه آیتالله عیسی قاسم رهبر شیعیان و انقلابیون این کشور از ماه ژوئن سال گذشته میلادی (خرداد 1395) منطقه الدراز محل سکونت این عالم برجسته جهان اسلام را به محاصره امنیتی در آورده و با قرار دادن ایشان در اقامت اجباری، اقامه نماز جمعه شیعیان را نیز طی این مدت به توقیف در آورده و از ورود امام جمعه و نمازگزاران به مسجد امام صادق (ع) در این منطقه ممانعت بعمل میآورد.
قدمت نماز جمعه شیعیان بحرین در مسجد امام صادق (ع) منطقه الدراز به صدها سال قبل و پیش از روی کار آمدن خاندان آل خلیفه در بحرین بازمیگردد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: