کد خبر: ۷۴۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۱
به دلیل بازی‌های تیم ملی؛
سرمربی کروات پرسپولیس به دیدارهای تدارکاتی تیم ملی کشورمان واکنش نشان داد.
برانکو بازهم ناراحت شد!به گزارش  خبرداغ به نقل از جام نیوز،تیم ملی کشورمان برای آمادگی بیشتر در رقابت‌های جام جهانی روسیه دو دیدار تدارکاتی با تیم‌های توگو و روسیه برگزار کرد.

 

آخرین دیدار تیم ملی 18 مهرماه بود. با پایان دیدارهای دوستانه تیم ملی ایران از امروز رقابت‌های لیگ برتر آغاز می‌شود. پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

 

سرخپوشان برای ماندن در بالای جدول نیاز به این سه امتیاز دارند. ظاهرا برانکو سرمربی تیم پرسپولیس از زمان برگزاری دیدارهای تیم‌های ملی ناراحت است زیرا بسیاری از بازیکنان این تیم در دیدارهای تیم ملی کشورمان به میدان رفتند و خسته هستند.

 

پرسپولیس در دیداری حساس 25 مهر به مصاف الهلال خواهند رفت. سرخپوشان در دیدار رفت با نتیجه 4 بر صفر از این تیم عربستانی شکست خوردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: