کد خبر: ۷۴۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
تعداد بازدید: ۲۳۳
دادستان کل کشور تاکید کرد: پستی که امروز به من و شما سپرده شده، یک امانت است که باید قدرش را بدانیم و از این سنگر به مردم خدمت کنیم.
پستی که امروز به ما سپرده شده، امانت است و باید قدر آن را بدانیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در سی و ششمین سالگرد تأسیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: اگر منشور حکومت امیرالمومنین را در همه عرصه‌ها و نیروهای مسلح و امنیتی حاکم کنیم، قطعاً زندگی ما خیلی بهتر از این خواهد بود.

وی افزود: در رابطه با به کارگیری کارگزاران حضرت علی به مالک نوشته بودند کارگزارانی را که می‌خواهی به کاربگیری بر اساس رابطه‌های شخصی و خانوادگی به کار نگیر و آنها را آزمون و خطا کن، باید اعمال آنها را کاملاً تحت مراقبت قراردهی و ماموران صادق و راستگو و وفادار به کار را برای مراقبت آنها به کارگیری.

دادستان کل کشور تاکید کرد: پستی که امروز به من و شما سپرده شده، یک امانت است که باید قدرش را بدانیم و از این سنگر به مردم خدمت کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: