کد خبر: ۷۴۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
تعداد بازدید: ۲۲۵
آندره لونف از اینکه نتوانست در اولین بازی ملی خود دروازه‌اش را بسته نگه دارد ابراز ناراحتی کرد.
ناراحتی دروازه‌بان روسیه از باز شدن دروازه‌اش توسط آزمون
به گزارش خبرداغ و به نقل از اسپورت روسیه، دو تیم ایران و روسیه در دیداری دوستانه برابر هم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. 

در این دیدار سرمربی روسیه ترجیح داد تا از آندره لونف درون دروازه استفاده کند. این دروازه‌بان بعد از پایان بازی گفت: از اینکه اولین بازی ملی خودم را تجربه کردم خیلی خوشحالم. متاسفم که دروازه‌ام باز شد. گل بدی خوردیم که شبیه گل‌های مدرسه‌ای بود. از اینکه نتوانستیم در اولین بازی کلین شیت کنم خیلی ناراحتم. ما فرصت‌های خوبی برای گلزنی در این دیدار داشتیم و می‌توانستیم بازی را پیروز شویم ولی متاسفانه فرصت هایمان را از دست دادیم. البته تساوی هم نتیجه بدی نیست.

او در پایان گفت: باید تلاش کنیم تا ماه دیگر در بازی‌های دوستانه دیگر سطح تیم را بالا بریم. نزدیک به ۸ ماه تا جام جهانی باقی مانده و فرصت خوبی در اختیار ماست تا به بهترین شکل ممکن برای جام جهانی آماده شویم و بتوانیم به عنوان میزبان نتایج خوبی کسب کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: