کد خبر: ۷۴۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۲۰۹
استقلال خوزستان در بازی روز پنجشنبه خود، پرسپولیس را پیش رو خواهد داشت.
موسی و منشا ؛ جنگ آخر هفته در لیگ برتربه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،پرسپولیسی و استقلال خوزستان که دو فصل قبل در مسیر قهرمانی با هم می جنگیدند و در نهایت آبی های اهوازی موفق شدند جنگ را به سود خود تمام کنند، حالا با شرایطی کاملا متفاوت در روز پنجشنبه به مصاف هم می روند. 

 

پرسپولیس قهرمان فصل قبل و مدعی اصلی قهرمانی در فصل پیش رو باید مقابل تیمی بایستد که تقریبا هیچ نام و نشانی از آن مدعی درجه یک فصل پانزدهم ندارد به جز عبدالله ویسی که دوباره به نیمکت محبوبش برگشته است. اما جنگ اصلی نمی تواند بین ویسی و برانکو باشد زیرا کسب برد توسط استقلال خوزستان، تاثیر آنچنانی در رتبه استقلال خوزستان نمی گذارد و پرسپولیس نیز با شکست در بازی پنجشنبه، چندان دچار افت جایگاه نخواهد شد. 

 

جنگ اصلی بازی آخر هفته، بین موسی کولیبالی مدافع اهل مالی استقلال خوزستان و گادوین منشا مهاجم نیجریه ای پرسپولیس است. اگر هر دو نفر در ترکیب اصلی قرار بگیرند، بازی جذاب تر خواهد شد. هر دو بازیکن از قاره آفریقا، هر دو فیزیکی و قدرتمند و همچنین اهل رقم زدن بهترین شرایط برای تیم شان هستند. این بازی و تماشای تقابل کولیبالی و منشا را از دست ندهید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: