کد خبر: ۷۴۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۱۶۱
مدیرعامل باشگاه استقلال در کنفرانس خبری امروز اظهارات روز گذشته واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق این باشگاه را رد کرد.
افتخاری اظهارات مدیرعامل سابق استقلال را رد کردبه گزارش خبرداغ ،آشتیانی از دست داشتن واسطه‌ها و یک دلال در ماجرای آمدن شفر به فوتبال ایران خبر داده بود اما رضا افتخاری نظر دیگری دارد.


افتخاری گفت: اینکه می گویند از طریق دلال دبی نشین به ما تحمیل شدند، صحت ندارد و در مذاکرات ما تنها من، شفر و مترجم حضور داشتند. البته آقای شجاع برای تبلیغات لباس در دبی حضور داشتند.

 

ایشان اولین مربی است که بدون واسطه به ایران آمده است. ایشان مستقیم با من مذاکره کردند و من را از زمان آقای صفایی فراهانی می شناختند.

 

ایشان قرار بود سرمربی تیم ملی در آن زمان بشوند اما این اتفاق رخ نداد. من و آقای شفر از گذشته هم دیگر را می شناختیم.

 

من به ایشان گفتم به دبی بیایند و حتی گفتم به ایران نیا زیرا این قضیه لو می رفت. من شب به دبی رفتم، صبح با ایشان مذاکره کردم و روز بعد به ایران بازگشتم. اگر کسی خودش را به ایشان نزدیک می کند، برای تبلیغ خودش است. نورایی در آمریکا حضور دارد و در ایران نیست.

 

نورایی در زمان آقای مصطفوی برای کارهای استقلال کمک می کردند. آقای مقدس نیز در این ماجرا حضور نداشتند و من به شدت تکذیب می کنم. شفر بی واسطه به تهران آمد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: