کد خبر: ۷۴۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
تعداد بازدید: ۱۹۵
مدیریت باشگاه پرسپولیس طبق معمول همه چیز را تکذیب کرد.
تکذیب به سبک مدیرعامل پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، علی‌اکبر طاهری در نهایت سکوت را شکست و در مورد اتفاقات حاشیه‌ای پیرامون تیمش در دبی اظهار نظر کرد. او همان طور که پیش‌بینی می‌شد همه چیز را از بیخ‌وبن تکذیب کرد و انگار نه انگار که اتفاقی رخ داده است.

 

البته طاهری زرنگی کرده و در صحبتهایش مدعی شده بازیکنان پرسپولیس به هیچ وجه بعد از بازی با الاهلی و الهلال به خوش‌گذرونی نرفتند بلکه در اختیار خودشان بودند.

 

طاهری در حالی این صحبت‌ها را کرده که 4 بازیکن ثابت پرسپولیس دو روز قبل از بازی تیم‌شان هتل را ترک کرده و در نیمه شب بر می‌گردند که برانکو همانجا آنها را 50 هزار دلار جریمه می‌کند. هر چند این جریمه بعد از پیروزی سرخپوشان در این بازی بخشیده می‌شود. مشابه این اتفاق دو روز قبل از بازی پرسپولیس و الهلال هم رخ داد که این بار سرخپوشان در این بازی با شکست سنگین مواجه شدند.

 

به هر حال وقتی برانکو مدعی می‌شود از خوش‌گذرانی بازیکنانش بی‌خبر است و مقابل رسانه‌ها صداقت به خرج نمی‌دهد نمی‌شود از طاهری توقع ‌ای غیر از این داشت.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: