کد خبر: ۷۴۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
تعداد بازدید: ۲۳۱
لاریجانی در صحن خبر داد؛
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و مجلس با تاکید بر هم‌فکری و همراهی دولت و مجلس در موضوع واگذاری طرح‌های عمرانی به بخش خصوص، گفت: در صورتی که دولت اختیارات قانونی بیشتری در این زمینه بخواهد، باید تقاضای این اختیارات را به صورت لایحه به مجلس ارائه کند.
آمادگی مجلس برای تصویب قوانین مربوط به واگذاری طرح‌های عمرانی/ اگر دولت اختیارات بیشتری می‌خواهد، باید لایحه بدهد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی لاریجانی در جریان نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی که به ارائه گزارش رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در مورد واگذاری طرح‌های عمرانی اختصاص داشت، پس از اتمام سخنان محمدباقر نوبخت گفت: دولت و مجلس در این موضوع مهم با یکدیگر هم‌فکر هستند و ما کمک می‌کنیم که دولت در واگذاری طرح‌های عمرانی با شتاب بیشتری عمل کند.

وی با بیان این‌که مدیران کشور نباید برای نگهداری طرح‌ها ولعی داشته باشند، تاکید کرد: در عین حال باید صیانت از کار هم انجام شود. دستگاه‌های نظارتی نیز علاقه‌مندند که این واگذاری‌ها در چارچوب قانون انجام شود.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین با اعلام آمادگی مجلس برای تصویب قوانین موردنیاز یادآور شد: در صورتی که دولت اختیارات قانونی بیشتری در این زمینه بخواهد، باید تقاضای این اختیارات را به صورت لایحه به مجلس ارائه کند.

لاریجانی با اشاره به درخواست رییس سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص اعتبار از صندوق توسعه به بخش خصوصی به‌منظور تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی گفت: درصورتی در لایحه بودجه این موضوع گنجانده شود و اجازه آن‌را هم بگیرید، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: