کد خبر: ۷۴۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
تعداد بازدید: ۱۹۹
سیروس پورموسوی سرمربی فولاد معتقد است استقلال تا دیدار مقابل این تیم متحول نمی شود.
پورموسوی: شفر استقلال را متحول نمی کندبه گزارش خبرداغ ، سرمربی فولاد با اشاره حضور وینفرد شفر در استقلال گفته است: با توجه به تغییرات به وجود آمده احتمال دارد شناخت‌مان از استقلال کمتر شود. البته سرمربی جدید این تیم هم در این مدت کوتاه نمی‌تواند تغییرات زیادی به وجود بیاورد.

 

پورموسوی همچنین گفت: ما اگر بتوانیم بازیکنان‌مان را آماده بازی کنیم، این تغییر مربی و شوک‌ها تأثیر نمی‌گذارد. بازی در ورزشگاه آزادی شرایط خاص خودش را دارد. بازیکنان ما باید خیلی قوی باشند و از لحاظ روانی خودشان را آماده کنند، چون همه نگاه‌ها در ایران به این بازی است.

 

بازیکنان ما مصمم هستند که دیدار روز جمعه را ببرند. به‌جز عبدالله کرمی، همه بچه‌ها را در اختیار داریم تا مقابل استقلالی که بزرگ و قابل احترام است، نتیجه بگیریم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: