کد خبر: ۷۴۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
تعداد بازدید: ۲۸۰
رهبر جریان صدر عراق تهدید کردهای بغداد و استان‌های دیگر عراق به دلیل برگزاری همه‌پرسی اقلیم کردستان را "فتنه سیاسی" خواند و گفت نباید گناه داعیان یک کار به پای بی‌گناهان نوشته شود.
مقتدی‌صدر، تهدید کردهای عراق به خاطر همه‌پرسی استقلال را
به گزارش خبرداغ به نقل از سومریه نیوز، یکی از پیروان مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق سوالی را به دفتر وی ارسال کرده مبنی بر اینکه" پس از همه‌پرسی کردستان و به دنبال حملات علیه کردها در بغداد که بعضی از آنها شیعه هستند و تهدید شدن امنیت و خانواده‌های آنها، سرنوشت کردهای بغداد چه می‌شود؟ امید می‌رود که شما (مقتدی صدر) آنها را در برابر این حملات حفاظت کنید."

مقتدی صدر نیز چنین پاسخ داده که" اقدامات علیه کردها یک فتنه سیاسی است، مراقب باشید، هیچ دلیلی برای مواخذه بی‌گناهان به گناه داعیان یک اقدام وجود ندارد."

کردهای عراق در ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) برای همه‌پرسی جدایی اقلیم کردستان به عنوان دولتی مستقل از عراق به پای صندوق‌های رای رفتند. در حالی که دولت مرکزی بغداد، کشورهای منطقه‌ای و جامعه بین‌المللی با این اقدام مخالف بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
0
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتار نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چرا سبزنشان می دهند.
مدعیان حقوق بشرحامی تروریست ها درسوریه، عراق، لبنان، یمن ومنطقه خاورمیانه ومسئول جنایت های آنان هستند.
برخی کشورهای غربی، رژیم صهیونیستی وترکیه با کمک مالی برخی کشورهای عربی به سرکردگی آمریکا جنایتکارازتروریست ها درسوریه، عراق، لبنان، یمن ومنطقه خاورمیانه همه جانبه کمک وحمایت می کنند.
این درحالی که مردم سوریه ازسال 2011 تاکنون به صورت مستقیم توسط تروریست ها مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش قتل عام می شوند و مدعیان حقوق بشرسکوت اختیارکرده اند.

این درحالی که مردم عراق ازسال 2011 تاکنون به صورت مستقیم توسط تروریست های داعش مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش قتل عام می شوند و مدعیان حقوق بشرسکوت اختیارکرده اند.

این درحالی که مردم سوریه درمدت 3 سال است به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا جنایتکارقتل عام می شوند و مجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.

و این درحالی است که مدعیان حقوق بشرازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات آمریکا وهم پیمانانش وتروریست ها نمی کنند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
0
هدف از جدایی کردستان عراق راهاندازی جنگهای قومی و قبیلهای در منطقه است

هدف از جدایی کردستان عراق راهاندازی جنگهای قومی و قبیلهای در منطقه است.

رئیس فعلی اقلیم کردستان عراق باید از این مسیر نادرست دست بکشد و اجازه دهد مردم مانند گذشته در کنار هم زندگی کنند.
ایجاد گروه تکفیری تروریستی داعش یکی از این خوابها بود که دروغ دشمنان به ویژه آمریکا در راستای مبارزه با تروریسم در این حوزه به خوبی نمایان شد.
40 کشور با یکدیگر ائتلاف کردند تا با این گروه تکفیری مبارزه کنند، اما در ادامه این روند مشخص شد که آمریکا از این گروه حمایتهای آموزشی، پشتیبانی، مالی و... کرده است.
امروز قصه داعش رو به اتمام است، به همین دلیل دشمنان برای خودمشغولسازی کشورهای منطقه طرح جدایی کردستان عراق را مطرح کردهاند.
ایجاد و مطرح کردن این طرح به دلیل ایجاد منطقهای امن برای فعالیت صهیونیستها است، دشمنان میخواهند با استفاده از آن کشورهای منطقه را از رژیم صهیونیستی، دشمن اصلی خود غافل کنند.
یکی دیگر از نقشهها و خوابها دشمنان در منطقه این است که با هر روشی تلاش میکنند سران کشورهای اسلامی را در مقابل این فتنهها بیعمل کنند که متاسفانه در برخی از موارد موفق شدهاند.
دشمنان در نقشه بعدی خود در تلاش هستند جنگهای قبیلهای را ایجاد و شیعیان را به جان هم بیاندازند.
به گفته وی دشمنان و مستکبران تاکنون به دنبال جنگ مذهبی بودند و هم اکنون نیز میخواهند جنگ قومی و قبیلهای را راه بیاندازند.
به دنبال طرح جدایی کردستان عراق ممکن است اختلاف، نزاع و درگیری در بین قومهای مختلف این منطقه صورت بگیرد و باید از وقوع این طرح و حوادث ناشی از آن جلوگیری شود.
آقای بارزانی رئیس فعلی اقلیم کردستان عراق به روشنی اثبات کرد که تحلیل درستی از مسائل نداشته و این اقدام به معنای در سبز نشان دادن به آمریکاییها است.
با ادامه این مسیر قطعا جبهه مقاومت آسیب جدی خواهد دید و همچنین بعد از آن بارزانی باید به عنوان یک عنصر همیشه در اختیار رژیم صهیونیستی باشد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: