کد خبر: ۷۴۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
تعداد بازدید: ۲۵۶
شفر از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم استقلال بی خبر است. این ادعا را محمد نوری، سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال مطرح کرد.
بی اطلاعی شفر از انتخاب فرهاد مجیدیبه گزارش خبرداغ ، او در این باره می گوید:  شفر اصلاً از این موضوع خبر ندارد چه کسی داستان را مطرح کرده مجیدی در اواخر زمان بازیگریش با من هم‌بازی بوده و من شناخت کامل از او دارم. منصوریان هم این محبوبیت را داشت و هواداران به او احترام زیادی قائل بودند.

 

نیمکت استقلال به اعتقاد من برای مجیدی زود است و او باید برود و جاهای دیگر شروع کند و سپس به استقلال بیاید.استقلال با فرهاد و یا بدون فرهاد مجیدی باید اوج بگیرد همان‌طور که گفتم در مورد انتخاب دستیار شفر حرف اول و آخر را می‌زند. این‌طور نبوده که شفر مخالف حضور دین‌محمدی و طاهری در کادر فنی‌اش باشد او فقط زمان خواست تا برود و مطالعه کند. چرا که حق تصمیم‌گیری دارد  اگر جواب او منفی بود کمیته فنی گزینه‌های دیگر را انتخاب خواهد کرد. مهم‌ترین موضوع در حال حاضر آرامش تیم است.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: