کد خبر: ۷۴۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
تعداد بازدید: ۹۵۲
نماینده ایران در سازمان ملل:
سفیر و نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل گفت: تحمیل ناعادلانه تحریم ها مغایر با حقوق بین الملل، تبیعض آمیز و مغایر با نظام تجاری چندجانبه گراست.
تحمیل ناعادلانه تحریم ها مغایر با نظام تجاری چندجانبه‌گراست

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، غلامعلی خوشرو سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل متحد طی سخنانی در کمیته دوم مجمع عمومی(کمیته اقتصادی و مالی) سازمان ملل به اهمیت دستیابی کشورها به ویژه کشورهای در حال توسعه به توسعه پایدار در چارچوب نیازها و سیاست‌های ملی آن‌ها تاکید و در این خصوص بر ضرورت تقویت نظام چندجانبه گرایی تجاری  تاکید کرد.

وی ادامه داد: کشورها در سازمان ملل متحد قویا و مکررا  بر ضرورت وجود یک نظام چندجانبه  تجاری بدون تبعیض، جهانی ، برابر و بدور  از برخوردهای سیاسی تاکید نموده‌اند.

خوشرو در راستای تقویت نظام تجاری چندجانبه بر نقش و جایگاه سازمان‌های منطقه ای تاکید کرد و در این خصوص به نفش سازمان همکاری‌های اقتصادی- اکو- و چشم انداز ٢٠٢٥ این سازمان اشاره و گفت که  توسعه همکاری های تجاری به منظور دستیابی بلندمدت به توسعه پایدار از اهداف اصلی این چشم انداز برای نقویت همکاری‌های منطقه‌ای  می‌باشد.

سفیر و نماینده دایم کشورمان در سازمان ملل در ادامه به ضرورت نقش سازمان ملل متحد بویژه آنکتاد اشاره نمود و نقش این سازمان را در تسریع  آماده سازی کشورهای در حال توسعه  برای پیوستن به سازمان تجارت جهانی حایز اهمیت دانست.

وی در ادامه به تجربه تحمیل ناعادلانه تحریم‌ها بر کشورمان اشاره نمود و چنین سیاست‌هایی را مغایر با حقوق بین‌الملل، تبیعض‌آمیز و مغایر با نظام تجاری چندجانبه گرا دانست.

وی در خاتمه به جایگاه اقتصادی کشورمان در سطح منطقه و جهان اشاره و ضمن برشمردن برخی از سباست‌های کشورمان در بخش تجاری از همکاری‌های تجاری جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها استقبال کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
0
0
مظلوم : رسیدگی به جنایات حامیان داعش را دیوان کیفری بین المللی خواستارشد. جنگنده های آمریکا وهمپیمانانش نه تنها درمدت 6 سال، هیچ عملیاتی علیه تروریسم،تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی درسوریه وعراق انجام نداده اند،بلکه همه جانبه ازتروریسم،تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی حمایت کردند. برخی طرف های بین المللی برای تغییرنظام ها دربعضی کشورها به شکل گیری گروه های تروریستی کمک کردند. سازمان ملل متحد شریک جرم جنایتکاران است. برخی اعضای خیانتکارشماره یک شورای ضد امنیت سازمان بی ملل متحد چطور ادعای مبارزه با تروریسم می کنند درحالی که خود آن ها به تروریسم،تروریست های داعش ودیگرگروریستی سلاح واطلاعات می دهند. سلاح، مهمات،سلاح های شیمیایی وموشک های دوش پرتاب آمریکایی همچنان دراختیارگروه مسلح قرارمی گیرد. سازمان بی ملل حامیان تروریست ها را برای پاپبندی به آتش بس وکمک به مجروحان وغیرنظامیان تحت فشارقرارنمی دهد. آمریکا درحق سوری ها،عراقی ها،یمنی ها وفلسطینان نسل کشی مرتکب شده است. اقدام ائتلاف آمریکایی درارسال سلاح های سنگین برای تروریست ها درسوریه بی شرمانه وشرم آوراست.


ترکیه جنایتکارشماره یک به جای اینکه بگویند برای ملت خود چه می کنند،مدام شعارآدم کشی می دهند. ترکیه جنایتکارشماره یک با کمک مالی عربستان سعودی،امارات وقطردرمدت 6 سال است به دنبال عملیات روانی ضد سوریه؛لبنان،عراق،روسیه وایران است. تروریسم تکفیری تامین کننده منافع آمریکا،رژیم کودک کش صهیونیستی وترکیه است.


خطرناکترین کشورجنایتکارشماره یک فعال تروریستی در سوریه را بشناسید آمریکا. خطرناکترین کشورجنایتکارشماره یک فعال تروریستی در سوریه را بشناسید آنگلیس. خطرناکترین کشورجنایتکارشماره یک فعال تروریستی در سوریه را بشناسید عربستان سعودی. خطرناکترین کشورجنایتکارشماره یک فعال تروریستی در سوریه را بشناسید قطر. خطرناکترین کشورجنایتکارشماره یک فعال تروریستی در سوریه را بشناسید ترکیه. خطرناکترین کشورجنایتکارشماره یک فعال تروریستی در سوریه را بشناسید رژیم صهیونیستی.




چهار شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰ سلاح های داعش در ترکیه ساخته شده است فعال حزب جمهوریت خلق ترکیه فاش کرد سلاح های شیمایی مورد استفاده گروهک داعش در سوریه و عراق در ترکیه تولید شده است. باریش یارکاداش، نماینده استانبول در مجلس بزرگ ترکیه گفت: در روزهای آینده اسناد مربوط به تولید شدن گاز شیمیایی مورد استفاده داعش در سوریه را منتشر خواهیم کرد. باریش یارکاداش افزود: «اسناد مربوط به نحوه انتقال این سلاح ها که استفاده از آنها جنایت جنگی و غیرانسانی است واطلاعات مربوط به اینکه این سلاح ها با اطلاع کدام ادارات و مقامات دولتی منتقل شده اند اعلام خواهیم کرد. در عرصه میدانی نیز ارتش و نیروهای مردمی سوریه برای نبرد شدید با تروریست ها در جنوب حلب متمرکز شده اند.



تجاوز بی رحمانه تروریست های داعش به زنان درعراق + تصاویر/ مدعیان مبارزه با داعش کجا هستند.


چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / باراک اوباما،آمریکا بزرگترین قاتل مسلمانان درجهان است و بزرگترین تامین سلاح برای تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / جان کری. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / بان کی مون، تمام سازمان های بین المللی مقصر اصلی جنایات حامیان تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / دیوید کامرون، انگلیس بزرگترین تایمن تروریست وسلاح درمنطقه خاورمیانه است. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / فیلیپ هاموند. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / اولاند، فرانسه بزرگترین تامین تروریست وسلاح برای تروریست هاست. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / رجب طیب اردوغان، ترکیه ، بزرگترین قاتل مسلمانان درمنطقه خاورمیانه است و بزرگترین تامین وتروریست و سلاح برای تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / احمد داود اوغلو. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / ملک سلمان،عربستان سعودی یکی ازحامی اصلی مالی تمام تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ /عادل الجبیر. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / امیرقطر، قطریکی ازحامی اصلی مالی تمام تروریست هاست. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / نتانیاهو، رژیم کودک کش.



آمریکا با داعش همدست است. آمریکا همان داعش است. آمریکا هیچ فرقی با داعش ندارد. آمریکا با همدستی داعش عراق وسوریه را اشغال کرده است. داعش سگ دست نشانده آمریکا درسوریه،عراق ومنطقه است. فرستاده ویژه سازمان ملل درامورسوریه برجنایات آمریکا،عربستان سعودی،ترکیه واسرائیل سرپوش می گذارد. داعش با دستورآمریکا وترکیه درموصل ازغیرنظامیان به عنوان سپرانسانی استفاده می کند. تجاوز بی رحمانه تروریست های داعش به زنان درعراق + تصاویر/ مدعیان مبارزه با داعش کجا هستند. خانواده اردوغان از فروش نفت سوریه توسط داعش سود میبرند




ترکیه درسوریه وعراق منطقه به بن بست کامل رسیده است. ارتش ترکیه هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگر ندارد. ترکیه عامل گرفتاریهای ملت سوریه وعراق است. تجاوزگری های نظامیان ترکیه به سوریه وعراق با چراغ سبزآمریکا صورت گرفته است.ترکیه عامل اصلی جنایت علیه بشریت است. ترکیه یکی ازعامل اصلی آوارگان سوری و عراقی درکشورهای اروپایی است. کشورهای متجاوز به سوریه وعراق نمی توانند به اهداف خود برسند. سازمان های بین المللی درمدت 6 سال چشم خود را به روی جنایات آمریکا وانگلیس وعربستان سعودی وقطر وامارات واردن وترکیه واسرائیل بسته است. رسانه های مدعیان حقوق بشر، جنایت های آمریکا وهمپیمانانش را نادیده می گیرند.همکاری آمریکا وهم پیمانانش درکشتار مردم سوریه وعراق وغزه ویمن ومصر ولیبی وافغانستان و...! چرا آمریکا داعش به افغانستان فرستاد؟ چرا آمریکا داعش به لیبی فرستاد؟ چرا آمریکا داعش مصر فرستاد؟ چرا آمریکا داعش به یمن فرستاد؟ ادعای های سران ترکیه غیرقانونی است. بیمارستان های ترکیه همچنان پذیرای شورشیان سوریه است. داعش یکی ازدستگاه های دولت ترکیه است. بردست داشتن ترکیه در ورود تروریست ها به سوریه وعراق و...


فرودگاه بین المللی آنکارا بهشت گروه های تروریستی است. کشورترکیه بهشت تروریست ها درمنطیه وجهان است. رجب طیب اردوغان بی شخصیت اگربه اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم،تروریست داعش ودیگرگروه های تروریستی را دارد باید به سراغ فرودگاه بین المللی آنکارا ودیگرشهرهای ترکیه برود هر روزحدود 50 و90 تروریست خارجی بیش از149 کشورجهان وارد ترکیه می شوند وازطریق ترکیه وارد سوریه وعراق می شود.



ترکیه جنایتکارشماره یک با حمایت آمریکا جنایتکارشماره یک درسوریه وعراق جنایت می کند. شورای امنیت سازمان ملل متحد درجنایت های آمریکا وترکیه شریک است. آنکارا با رهبری آمریکا ازداعش،جبهه النصره ودیگرگروه های تروریستی حمایت نظامی می کند. حملات نظامی تحت فرماندهی آمریکا علیه سوریه وعراق برخلاف قوانین بین المللی است. ائتلاف آمریکا درسوریه وعراق غیرقانونی است. ائتلاف آمریکا ازداعش حمایت می کند. آمریکا وترکیه به علت جنایات جنگی درسوریه وعراق باید محاکمه شوند. آمریکا با همکاری ترکیه،داعش،النضرودیگرگروریستی را به سوریه وعراق آورده است. آمریکا شریک جنایات ترکیه درسوریه وعراق است. دوستان آمریکا حامی داعش هستند. ترکیه می خواهد جای رژیم کودک کش صهیونیستی را در منطقه بگیرد! ترکیه می خواهد جای رژیم کودک کش آل سعود را در منطقه بگیرد! ترکیه می خواهد جای داعش وحشی را در منطقه بگیرد!




فرستاده ویژه سازمان ملل درامورسوریه برجنایات آمریکا،عربستان سعودی؛ترکیه واسرائیل سرپوش می گذارد. آمریکا جنایتکارشماره یک تلاش می کند ازآتش بس برای تجهیزتسلیحاتی وتقویت تروریست ها استفاده می کند. فرستاده ویژه سازمان ملل دراموریمن برجنایات عربستان سعودی،آمریکا،انگلیس،امارات واسرائیل سرپوش می گذارد. تروریسم نجس وحشی با شرفترازاین سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ودیگرسران نجس وحشی آمریکا هستن. آمریکا را همچنان دشمن شماره یک بشریت می دائیم. رژیم کودک کش صهیونیستی را همچنان دشمن شماره یک بشریت می دائیم. عربستان سعودی را همچنان دشمن شماره یک بشریت می دائیم. ترکیه را همچنان دشمن شماره یک بشریت می دائیم.




واقعا خنده دار است ترکیه ای درمدت 6 سال است که مرتب در سوریه وعراق جنایت می کند و دستان آلوده اش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. ساده اندیشی است آن کس که امروز این ادعای ترکیه ای ها را بپذیرد. حتی ساکنان دارالمجانین هم از ژست ضدتروریستی اخیر ترکیه خنده شان می گیرد! عضو پارلمان ترکیه: اردوغان به ارتباط با گروه تروریستی«جبهه النصره» اذعان کرد تاریخ: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰ به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»؛ اران اردم، عضو پارلمان ترکیه از حزب دموکراتیک خلق اعلام کرد اظهارات رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه مبنی بر ضرورت خروج عناصر وابسته به گروه تروریستی جبهه النصره از حلب اعتراف رسمی به رابطه وی با این گروه تروریستی و حمایت از آنها است. ۲۲:۲۰ : قلیچدار اوغلو : اردوغان تسلیحات داعش را تامین می کند کمال قلیچدار اوغلو رئیس حزب جمهوری خلق ترکیه فاش کرد سلاحهایی که در اختیار تروریستهای داعش است، از سوی رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه تامین شده است.




ترکیه جنایتکارشماره یک به جای اینکه بگویند برای ملت خود چه می کنند،مدام شعارآدم کشی می دهند. ترکیه جنایتکارشماره یک با کمک مالی عربستان سعودی،امارات وقطردرمدت 6 سال است به دنبال عملیات روانی ضد سوریه؛لبنان،عراق،روسیه وایران است. تروریسم تکفیری تامین کننده منافع آمریکا،رژیم کودک کش صهیونیستی وترکیه است.


اردوغان سرانجام حرف دلش را زد: موصل به لحاظ تاریخی متعلق به ترکیه است. اردوغان فردا مدعی خواهد شد حلب مال ترکیه! اردوغان سرانجام حرف دلش را زد: موصل به لحاظ تاریخی متعلق به ترکیه است اردوغان فردا مدعی خواهد شد حلب مال ترکیه است!. اردوغان فردا مدعی خواهد شد مکه مال ترکیه است!.


دولت ترکیه نباید از خطوط قرمز عراق عبور کند. دولت ترکیه نباید از خطوط قرمز سوریه عبور کند.





به مجمع عمومی سازمان ملل و سازمان های بین المللی
در ارسال پاسخ به نهاد های بین المللی که مدعی حقوق بشر است هر کشور وهر نهاد بین المللی اول باید از رژیم جعلی صهیونیستی شروع کنند که شصت سال است سابقه همه نوع جنایتها انجام داده است و تهدیدی برای جهان است و تاکنون به هیچ یک از قطعنامه های سازمان بین الملل پایبند نبوده و رعایت نکرده و زیر پا گذاشته .
دوم سوریه که بیش از سی و هشت ماه است دولتهای تروریستی و دولتهای زورگو مانند امریکا ،عربستان سعودی، ترکیه ،قطر،انگلیس ،فرانسه ،اردن همه نوع جنایت علیه مردم سوریه و عراق و لبنان و … انجام داده اند و همچنان ادامه میدهند و نهادهای بین المللی هم شریک جرم اینها است .
۱: سر بریدن
۲: تجاوز به دختران و زنان
۳: اواره کردن مردم بی گناه سوریه و عراق
۴:استفاده از سلاحهای شیمیایی در چندین مورد
۵:کشتن بیرحمانه انسانهای بیگناه
۶: توحش و اقدام به انواع جنایات ضد بشری مثل ادم خواری و تیکه تیکه کردن اعضای بدن انسانها
۷: توهین به مقدسات و انهدام حرم و مکانهای مقدس و متبرکه
۸: بد نام کردن دین اسلام که هر جنایاتی انجام میدهند به نام اسلام از قبیل تجاوز و سربریدن
ایا اینها جزء نقض حقوق بشر نمی شود کدام نهادها به این کشورها مجوز داده که سلاح در اختیار تروریستها بگذارد.
درقوانین بین المللی همچنین مجوز نیست و نداریم که دولتها به تروریستها مجوز سلاحهای شیمیایی و … بدهند .
کشور آمریکا ادعای حقوق بشر می کند آیا به چه مجوز ازآن سردنیا لشکرکشی می کند به نقاط مختلف همانند افغانستان ، عراق ، یمن ، پاکستان ، اکراین ، کره شمالی و …
امریکا چه کاره است که به دیگر کشورها دخالت کند و کره شمالی و سایر کشور ها حق دارند جواب امریکا را بدهند .
از ان سر دنیا امده جلو کره شمالی و سایر کشورها مانور نظامی میدهد و قدرت نمایی میکند
امریکا و غربیها بدانند زمان زورگویی و غلدری تمام شده است
آمریکایی ها دهان سگ هارشان را دراسرائیل ببندند.
ازآمریکا می خواهد که دهان سگ هارشان را دراسرائیل ببندند.
نتانیاهوسگ هارآمریکا درمنطقه است.
لیبرمن سگ هارآمریکا درمنطقه است.

این کنفرانس موجب پایان اشغالگری اسرائیل و ایجاد کشور مستقل فلسطینی با پایتختی قدس در مرزهای سال 1967 شود تا تروریسم در منطقه و جهان خاتمه یابد.

هر اقدامی که از سال 1967 تاکنون برای شهرک سازی می شود غیر قانونی است.

نیروهای اشغالگر 10 فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند

نیروهای اشغالگر صهیونیستی ده فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت و زمین های کشاورزی آنها را تخریب کردند.
روزنامه مصری صوت الامه نوشت، نیروهای اشغالگر صهیونیست امروز (سه شنبه) 10 فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند. یک زن در میان فلسطینیان بازداشت شده وجود دارد.
خبرگزاری فلسطین «وفا» به نقل از مرکز اسرای فلسطینی گزارش داد، نیروهای امنیتی صهیونیست چهار فلسطینی را در نابلس، چهار فلسطینی دیگر را در بیت لحم و دو تن دیگر را در الخلیل بازداشت کردند.
از سوی دیگر، بولدوزرهای اشغالگران زمین های کشاورزی فلسطینیان را در منطقه خله العیده در اطراف جبل جوهر در جنوب شهر الخلیل تخریب کردند.
منابع فلسطینی گفتند، نیروهای امنیتی اشغالگران سبزیجات، محصولات کشاورزی، شبکه های آبیاری و حصار دور زمین ها را از بین بردند.


چرا کنگره آمریکا جنایتکارشماره یک تاکنون خفه خون گرفتن.
چرا مدعیان حقوق خیانتکارشماره یک تاکنون خفه خون گرفتنه اند.

حملات رژیم صهیونیستی هزار نفر را در نوار غزه معلول کرده است

به نقل از پرس تی وی ،حملات رژیم صهیونیستی هزار نفر را در نوار غزه معلول کرده است.
بر اساس این گزارش ، فلسطینیان معلول در نوار غزه با برگزاری مسابقات ورزشی، روز بین المللی معلولان را گرامی داشتند. آنها با برگزاری دوی استقامت به سمت دفتر سازمان ملل متحد حرکت کردند و در آنجا تجمع کردند. سازمان دهندگان این رخداد می گویند بیشتر معلولیت ها در نوار غزه نتیجه حملات اسرائیل به غیرنظامیان در این منطقه است.
امجد شووا رئیس شبکه سازمانهای غیردولتی در نوار غزه گفت: «نیروهای اسرائیلی از هر گونه تسلیحات و مهماتی برای کشتن و معلول کردن هزاران نفر در نوار غزه استفاده کرده اند که در نتیجه آن عده زیادی از مردم کشته و خانه هایشان ویران شده است. جنگ تابستان دوهزار و چهارده علیه مردم نوار غزه به کشته شدن عده زیادی منجر شد و هزاران نفر هم مجروح و معلول شدند. »
در جریان جنگ تابستان دوهزار و چهارده ، اسرائیل بیش از دوهزار و دویست نفر از مردم غزه را کشت و بیش از پانزده هزار نفر را مجروح کرد که بسیاری از آنها برای همیشه معلول شده اند که بیشتر قطع دست یا پا بوده است.


کنگره آمریکا درجنایت آمریکا، انگلیس وفرانسه شریک است.
مدعیان حقوق بشرمانند آمریکا،انگلیس وفرانسه درمدت 6 سال درسوریه چه غلطی می کنند.
آمریکا،انگلیس وفرانسه همان تروریست های سوریه هستند.
گروه های مسلح درمدت 6 سال سگ هارمدعیان حقوق بسردرسوریه هستند.
چرا کنگره آمریکا خفه خون گرفتن.


واقعا خندهدار است آمریکایی که مرتب در منطقه جنایت میکند و دستان آلودهاش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. سادهاندیشی است آن کس که امروز این ادعای آمریکاییها را بپذیرد. حتی ساکنان دارالمجانین هم از ژست ضدتروریستی اخیر آمریکا خندهشان میگیرد!


واقعا خندهدار است آمریکایی که مرتب در منطقه جنایت میکند و دستان آلودهاش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. سادهاندیشی است آن کس که امروز این ادعای آمریکاییها را بپذیرد. حتی ساکنان دارالمجانین هم از ژست ضدتروریستی اخیر آمریکا خندهشان میگیرد!



هشدار رزمنده درباره خطرات سلاح های هسته ای رژیم صهیونیستی.
رژیم صهیونیستی ۱۱۵ سلاح هسته ای دارد.
کوتاهی وسکوت مذاکره کنندگان با آمریکا جنایتکارشماره یک درمورد، تسلیحات هسته ای رژیم صهیونیستی نگران کننده است
رژیم صهیونیستی و برنامه مخفیانه تسلیحات هسته ای این رژیم؛ تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است.
چرا کنگره آمریکا جنایتکارشماره یک درمورد، تسلیحات هسته ای رژیم صهیونیستی نگران کننده است خفه خون گرفتن.
رژیم صهیونیستی و برنامه مخفیانه تسلیحات هسته ای این رژیم؛ تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است.

مذاکره با آمریکا جنایتکارشماره یک زیرپاگذاشتن خون شهداست.
همکاری با آمریکا جنایتکارشماره یک زیرپاگذاشتن خون شهداست.
جنایات صدام علیه ایران با دستورمستقیم آمریکا صورت گرفت.
صدام با دستور کاخ سفید علیه ایران سلاح شیمیایی استفاده کرده است.
صدام با پشتیبانی مستقیم آمریکا علیه ایران حمله کرده است.

آمریکا جنایتکارشماره یک نباید ازتروریسم حمایت کند. آمریکا جنایتکارشماره یک نباید ازداعش حمایت کند. آمریکا جنایتکارشماره یک نباید ازالقاعده حمایت کند. آمریکا جنایتکارشماره یک نباید ازجبهه النصره حمایت کند. آمریکا جنایتکارشماره یک نباید ازمخالفان سوری حمایت کند. آمریکا جنایتکارشماره یک نباید ازشورشیان سوریه حمایت کند. آمریکا جنایتکارشماره یک نباید ازارتش آزاد سوریه حمایت کند. آمریکا جنایتکارشماره یک نباید ازتکفیری ها حمایت کند. آمریکا جنایتکارشماره یک نباید ازتروریست های سوریه حمایت کند آمریکا جنایتکارشماره یک نباید ازگروهای تروریستی حمایت کند. آمریکا جنایتکارشماره یک نباید از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت کند. آمریکا جنایتکارشماره یک نباید از رژیم کودک کش آل سعود حمایت کند.


آمریکا دیگر نمی خواهد از عراق خارج شود

آمریکا جنایتکارشماره یک قصد دارد جایگزین داعش درعراق بماند.

جنایت جنگی آمریکا در عراق شرم آور است.


آمریکا از جنگها سود میبرد
طی سالهای طولانی در پی جنگهایی که آمریکا راه انداخته است ثروتمندان اسلحهساز چقدر سود بردهاند؟ ماهیت آمریکا را ثروتمندان اسلحهساز و نفتفروش تشکیل میدهند و تا اینها در قدرت هستند، آمریکا نمیتواند جنگ درست نکند. آمریکا از جنگها سود میبرد.

کنگره آمریکا یکی ازحامی اصلی تروریست های سوریه است.

صهیونیستها آخر پدر سوختههای دنیا هستند خودشان داعش را بوجود آورده، مسلح کرده و به جان مردم مسلمان منطقه انداختهاند و هنوز معالجه مجروحان آنها را برعهده دارند از این طرف برای فریب افکار عمومی خود را ضد داعش معرفی میکنند و همراه دیگر همپالگیهایشان در تظاهرات پاریس شرکت میکنند. حامیان تروریسم مانند آمریکا وهم پیمانانش نماینده مسلمانان نیستند دولت های کشورهای غربی نماینده تمام تروریست ها تکفیری ها هستند


اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود رژیم کودک کش صهیونیستی عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. آمریکا عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. انگلیس عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. فرانسه عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. آلمان عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. عربستان سعودی عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است. کشورهای اروپایی عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی هستند. مدعیان حقوق بشر عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی هستند. تمام سازمان های بین المللی عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی هستند.


درپاسخ به موشه یعلون نجس وحشی وزیرجنگ سابق رژیم جعلی صهیونیستی جنایت کارشماره یک درمنطقه! شما تروریسم را به وجود آوردید. شما داعش را به وجود آوردید. شما القاعده را به وجود آوردید. شما طالبان را به وجود آوردید. شما مخالفان سوری را به وجود آوردید. شما شورشیان را به وجود آوردید. شما ارتش آزاد سوریه را به وجود آوردید. شما ترویست های سوریه را به وجود آوردید. شما گروه های تروریستی را به وجود آوردید. شما منافقین تروریست را به وجود آوردید. شما جنگ را درعراق به وجود آوردید. شما جنگ را درافغانستان به وجود آوردید. شما جنگ را درسوریه به وجود آوردید. شما جنگ را درلیبی به وجود آوردید شما جنگ را درنوارغزه به وجود آوردید. شما جنگ را درفلسطین به وجود آوردید. شما جنگ را دریمن به وجود آوردید..


سازمان های مدعی حقوق بشرتاکنون خفه خون گرفته اند. متهم کردن ایران توسط برخی کشورهای درواقع سرپوش گذاشتن به جنایت ها،خیانت های وتجاوزهای خودشان است. این درحالی است که نتانیاهو عامل اصلی کشتار۲۹۰۰ شهروند فلسطینی، زحمی شدن بیش از۱۹ هزارنفر دیگر وتخریب بیش از۳۲ هزارباب منزل درجریان جنگ غزه است که این اقدامات ازنظرقوانین بین المللی جنایت جنگی به شمارمی رود. کشتارمردم نوارغزه با کدام حقوق بین المللی سازگاراست. اقدام رژیم کودک کش صهیونیستی نوارغزه خلاف اصول انسانی است. سکوت نهاد های بین المللی درمورد نوارغزه حمایت ازجنایتکاران است. سکوت درقبال رژیم صهیونیست ها خیانت است. صهیونیست ها سگ دست نشانده آمریکا وانگلیس وفرانسه وآلمان است. دست رژیم کودک کش صهیونسیت ها وآمریکا وهم پیمانانش دریک کاسه است. رژیم صهیونیستی همان جنایاتی را می کند. که داعش مرتکب می شود. رژیم صهیونیستی مانند آمریکا جنایتکار به هیچ انسانی پایبند نیست. تجاوز رژیم کودک کش به فلسطین براساس هیچ رژیم حقوقی قابل پذیرش نیست. اسرائیلی ها بدترازنازی جنایت می کند. گروه های تروریستی درخاورمیانه برای حفظ اسرائیل ایجاد شده اند.

پاسخ ما به صهیونیستها مستقیم، کوبنده و خارج از مزارع شبعا خواهد بود. پاسخ ما به صهیونیستها مستقیم، کوبنده و خارج از مزارع شبعا خواهد بود.

دشمن درجه یک دین اسلام؛قرآن،مسلمانان وبشریت مانند ترکیه جنایتکارشماره یک برای کمک به دشمنان درجه یک دین اسلام؛قرآن،مسلمانان وبشریت وارد فلسطین اشغالی شدند. هواپیماهای آتش نشان ترکیه وارد فلسطین اشغالی شدند هواپیماهای آتش نشان ترکیه برای خاموش کردن مناطق آتش گرفته در فلسطین اشغالی وارد این منطقه شدند.

جان کرن شیطان بزرگ ونتانیاهو روح شیطان است بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد و باراک اوباما رئیس جمهورآمریکا عامل جنگ درسوریه و ناآرامی خاورمیانه است آمریکایی ها مثل سگ از کره شمالی می ترسد رژیم صهیونیستی مثل سگ از حزب الله می ترسد

وزیرجنگ رژیم کودک کش صهیونیستی وداعش یک هدف را دنبال می کنند.
هم لیبرمن غلط می کند هم نتانیاهو!

وزیرجنگ رژیم کودک کش صهیونیستی وداعش یک هدف را دنبال می کنند.
هم لیبرمن غلط می کند هم نتانیاهو!
بحران سوریه برکناری لیبرمن است.
بحران سوریه برکناری نتانیاهو است.
بحران سوریه برکناری اردوغان است.
سلاح های داعش درعراق ساخت صهیونیست ها است.

درپاسخ به لیبرمن نجس وحشی وزیرجنگ رژیم جعلی صهیونیستی جنایت کارشماره یک درمنطقه! شما تروریسم را به وجود آوردید. شما داعش را به وجود آوردید. شما القاعده را به وجود آوردید. شما طالبان را به وجود آوردید. شما مخالفان سوری را به وجود آوردید. شما شورشیان را به وجود آوردید. شما ارتش آزاد سوریه را به وجود آوردید. شما ترویست های سوریه را به وجود آوردید. شما گروه های تروریستی را به وجود آوردید. شما منافقین تروریست را به وجود آوردید. شما جنگ را درعراق به وجود آوردید. شما جنگ را درافغانستان به وجود آوردید. شما جنگ را درسوریه به وجود آوردید. شما جنگ را درلیبی به وجود آوردید شما جنگ را درنوارغزه به وجود آوردید. شما جنگ را درفلسطین به وجود آوردید. شما جنگ را دریمن به وجود آوردید..

چرا اسرائیل عناصر القاعدۀ سوریه را درمان می کند؟ چرا اسرائیل عناصر القاعدۀ سوریه را درمان می کند؟
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / باراک اوباما،آمریکا بزرگترین قاتل مسلمانان درجهان است و بزرگترین تامین سلاح برای تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / جان کری. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / بان کی مون، تمام سازمان های بین المللی مقصر اصلی جنایات حامیان تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / دیوید کامرون، انگلیس بزرگترین تایمن تروریست وسلاح درمنطقه خاورمیانه است. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / فیلیپ هاموند. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / اولاند، فرانسه بزرگترین تامین تروریست وسلاح برای تروریست هاست. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / رجب طیب اردوغان، ترکیه ، بزرگترین قاتل مسلمانان درمنطقه خاورمیانه است و بزرگترین تامین وتروریست و سلاح برای تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / احمد داود اوغلو. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / ملک سلمان،عربستان سعودی یکی ازحامی اصلی مالی تمام تروریست هاست.. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ /عادل الجبیر. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / امیرقطر، قطریکی ازحامی اصلی مالی تمام تروریست هاست. چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / نتانیاهو، رژیم کودک کش.

اجازه کنگره آمریکا دست رژیم کودک کش صهیونیستی است.
اجازه اوباما وحشی دست نتانیاهو حشی است.
درحال حاضربا چالش های کنگره آمریکا، رژیم صهیونیستی وداعس روبرو هستیم.


نتانیاهوسگ هارکنگره آمریکا درمنطقه است.
نتانیاهو سگ وحشی اوباما درمنطقه است.
اسرائیل را با خاک یکسان می کنیم.


هشدار رزمنده درباره خطرات سلاح های هسته ای رژیم صهیونیستی.
رژیم صهیونیستی ۱۱۵ سلاح هسته ای دارد.
کوتاهی وسکوت مذاکره کنندگان با آمریکا جنایتکارشماره یک درمورد، تسلیحات هسته ای رژیم صهیونیستی نگران کننده است
رژیم صهیونیستی و برنامه مخفیانه تسلیحات هسته ای این رژیم؛ تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است.
چرا کنگره آمریکا جنایتکارشماره یک درمورد، تسلیحات هسته ای رژیم صهیونیستی نگران کننده است خفه خون گرفتن.
رژیم صهیونیستی و برنامه مخفیانه تسلیحات هسته ای این رژیم؛ تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است.


دستان آمریکا، انگلیس و فرانسه به خون ملت های منطقه وجهان آلوده است ونه تنها سوریه وعراق

صلیب ضد سرخ جهانی درجنایت های آمریکا وهمپیمانانش شریک است.



چهار شنبه 17 آذر 1395 - 14:2:4
منبع نظامی سوری: رژیم صهیونیستی چندین موشک زمین به زمین به فرودگاه مزه دمشق شلیک کرد
چرا کنگره آمریکا جنایتکارشماره یک خفه خون گرفتن.


چهار شنبه 17 آذر 1395 - 14:3:44
منبع نظامی سوری: حملۀ موشکی اسرائیل به اطراف فردوگاه مزه دمشق، باعث آتش سوزی شد و تلفات انسانی نداشت

چرا کنگره آمریکا جنایتکارشماره یک خفه خون گرفتن.

تروریسم وتروریست داعش و تمام تروریست های سوریه وعراق ویمن ولیبی وافغانستان و... تحت نظارت ومدیریت آمریکا وسازمان ملل وعربستان وترکیه واسرائیل وقطرهستند.

تروریسم وتروریست داعش و تمام تروریست های سوریه وعراق ویمن ولیبی وافغانستان و... تحت نظارت ومدیریت آمریکا وسازمان ملل وعربستان وترکیه واسرائیل وقطرهستند. ما آمریکا جنایتکارشماره یک درخاورمیانه وجهان زیرپا می گذاریم آمریکایی ها سگ های شکارچی بان کی مون دبیرکل سازمان ضد ملل متحد درخاورمیانه وجهان هستند. عربستان سعودی جنایتکارجنگی وحامی تروریسم دولتی است. تروریسم والقاعده و تروریست داعش و دیگرگروه های تروریستی یکی ازدستگاه های دولت عربستان سعودی درخاورمیانه وجهان است.
تروریسم و... را آمریکا با پشتیبانی تمام سازمان های بین المللی وارد سوریه وعراق ولبنان ویمن ومصر ولیبی و افغانستان وپاکستان و... می کند.

آمریکا جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها انگلیس جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها فرانسه جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها عربستان جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها قطرجنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها ترکیه جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها آلمان جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها آمریکا جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات صهونیست ها و سعودی ها انگلیس جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات صهیونیست ها وسعودی ها پهپاد رژیم صهیونیستی جنایتکارشماره یک مورد حمایت آمریکا جنایتکارشماره یک درسایه سکوت تمام سازمان های بین المللی خیانتکرشماره یک مواضع ارتش سوریه را در جولان و قنیطره هدف قرار داد تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱ پهپاد رژیم صهیونیستی مواضع ارتش سوریه در جولان را در قنیطره هدف قرار داد. پهپاد رژیم صهیونیستی جنایتکارشماره یک مورد حمایت آمریکا جنایتکارشماره یک درسایه


ترکیه و رژیم کودک کش صهیونیستی یکی هستند. رژیم مسلمان کش سعودی، رژیم کودک کش صهیونیستی یکی هستند. داعش وآمریکا جنایتکارشماره یک یکی هستند. داعش وعربستان سعودی یکی هستند. داعش وترکیه یکی هستند. داعش ومدعیان حقوق بشریکی هستند. تروریسم وتروریست داعش ودیگرگروه های تروریستی وآمریکا ومتحدانش وتمام سازمان ملل های بین لمللی برای ما یکی هستند. سعودی ها سگ های شکارچی آمریکایی ها وکشورهای اروپایی درمنطقه هستند. صهیونیست ها سگ هارمدعیان حقوق بشردرمنطقه هستند. کشورترکیه تروریست وسلاح به سوریه وعراق می فرستد. 99 درصد کشورترکیه عامل اصلی فاجعه درسوریه وعراق است. اردوغان: ترکیه ۴۰۰ کیلومتر از خاک سوریه را آزاد کرد اردوغان: ارتش ترکیه ۴۰۰ کیلومتر مربع از خاک سوریه را آزاد کرد درپاسخ به رجب طیب اردوغان// این کار شما درواقع سرپوش گذاشتن به جنایت ها وخیانت های وتجاوزهای شماست که درمدت 6 سال به سوریه تعدی کرده ای. ترکیه یکی ازحامی تروریسم وداعش و دیگرگروه های تروریستی درسوریه وعراق ومنطقه خاورمیانه وجهان است. 99 درصد تروریسم وداعش ودیگرگروه های تروریستی از140 کشورجهان با کمک مالی عربستان وقطربا رهبری آمریکا با همکاری سران نجس وحشی ترکیه درمدت 6 سال ازطریق ترکیه وارد سوریه وعراق می شوند.


روسیه درمورد تجاوزنظامی کشورترکیه به شمال سوریه کوتاهی کرده است. رویسه درمورد تجاوز جنگنده های رژیم کودک کش صهیونیستی به سوریه کوتاهی کرده است. ادعای آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2003 تاکنون درباره مبارزه با تروریسم دروغ است. آمریکا جنایتکارشماره یک ثابت کرد که حامی تروریسم است. کشورترکیه جنایتکارشماره درمدت 6 سال به طور مستقیم ازتمام تروریست های سوریه حمایت همه جانبه می کند. حمایت همه جانبه ترکیه ازتروریست های داعش حمایت همه جانبه آمریکا درمدت 6 سال ازتروریست های سوری
نتانیاهو از حمایت گروههای تروریستی در سوریه دست نخواهد کشید


چرا مسئول روزنامه رژیم کودک کش صهیونیستی خفه خون گرقتن درمورد تجاوزاسرائیل جنایتکارشماره یک درخاورمیانه وجهان! اسرائیل منطقه ای را در شمال جولان سوریه هدف قرار داد تاریخ: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۲ به گزارش شبکه تلویزونی العالم، هواپیمای جاسوسی اسرائیل منطقه (مزارع مشاتی حضر) در شمال بلندی های جولان در جنوب غرب سوریه را با دو موشک هدف قرار داد. منابع نظامی در سوریه اعلام کردند این حمله فقط خسارات مادی برجای گذاشته است. منابع اسرائیلی ادعا کردند ارتش اشغالگر در واکنش به اصابت گلوله خمپاره به منطقه اشغالی از بلندی های جولان، مناطق استقرار توپخانه ارتش سوریه را هدف قرار داد. تجاوز اسرائیل و ترکیه به سوریه به خاطر کوتاهی وسکوت سوریه است. چرا کسی تجاوز نظامی رژیم کودک کش صهیونیستی به سوریه را محکوم نکرد؟ چرا کسی تجاوز نظامی ترکیه جنایتکارشماره یک به سوریه را محکوم نکرد؟ چرا کسی تجاوز نظامی رژیم مسلمان کشی سعودی به سوریه ویمن را محکوم نکرد؟ چرا دنیا درمورد جنایت ها وخیانت های وتجاوزهای آمریکا ومتحدانش درمنطقه کل خاورمیانه سکوت کرده اند.

حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی به غزه چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ تانک های ارتش رژیم صهیونیستی مواضع جنبش حماس را در غزه هدف قرار دادند.این دومین حمله تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه طی چند روز اخیر است.این حمله که در منطقه مرزی میان غزه و فلسطین اشغالی رخ داد، تلفات نداشت اما خساراتی برجا گذاشت. یک منبع مطلع در وزارت امور داخلی غزه اعلام کرد: منطقه ای که هدف قرار گرفت، منطقهای آموزشی و متعلق به گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس بود که در بیت لاهیا واقع است.وی تصریح کرد که در تجاوز تانک های رژیم صهیونیستی دو پست دیدبانی نیز که یکی متعلق به قسام و دیگر به جهاد اسلامی بود، هدف قرار گرفت .به گفته وی، در نتیجه این حمله به برخی منازل فلسطینیان نیز خساراتی وارد شد. رژیم صهیونیستی حمله به دو موضع حماس را تایید کرد و مدعی شد که این حمله در پاسخ به تیراندازی از مواضع حماس به نظامیان اسراییلی در منطقه همجوار با دیوار امنیتی صورت گرفت.در این حال براساس گزارش آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) از زمان جنگ ۲۰۱۴ در غزه، حدود ۶۵ هزار فلسطینی هنوز بیخانمان هستند.

ارتش سوریه یک جنگنده و پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرد ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ ارتش سوریه اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور یک جنگنده و پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است. به گزارش گروه بین الملل به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه سانا، ارتش سوریه اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور یک جنگنده و پهپاد اسرائیلی را در جنوب این کشور سرنگون کرده است. فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد: جنگندههای اسرائیلی ساعت یک بامداد امروز سهشنبه یکی از مواضع نظامی ارتش این کشور را در حومه «القنیطره» هدف قرار دادند. ارتش سوریه با صدور بیانیهای اعلام کرد: دنبال این حمله، پدافند هوایی سوریه وارد عمل شده و یک جنگنده اسرائیلی را در غرب القنیطره و یک پهپاد جاسوسی را در غرب «سعسع» سرنگون کرد. فرماندهی کل ارتش اعلام کرد: تجاوز اسرائیل در راستای حمایت از گروههای مسلح صورت میگیرد و تلاشی نافرجام برای بالا بردن روحیه در حال فروپاشی آنهاست. فروپاشی روحیه افراد مسلح بعد از شکست سنگین آنها در حومه القنیطره آغاز شده است. این در حالی است که برخی از منابع اعلام کردهاند تعداد دو جنگنده سرنگون شده و برخی هم سرنگونی




روسیه درمورد تجاوزنظامی کشورترکیه به شمال سوریه کوتاهی کرده است.


روسیه درمورد تجاوزنظامی رژیم صهیونیستی به سوریه کوتاهی کرده است.




سوریه باید پاسخ دندان شکن به ترکیه بدهد. سوریه باید پاسخ دندان شکن به اسرائیل بدهد.

سوریه باید پاسخ دندان شکن به ترکیه بدهد.
سوریه باید پاسخ دندان شکن به اسرائیل بدهد.


اغلب خلبانان نیروی هوایی عربستان، مزدوران 'اسرائیلی' هستند/ بیلیاقتی نظامیان سعودی و دفاع نامتقارن یمنیها، ارتش عربستان را زمینگیر کرده است. اغلب خلبانان نیروی هوایی عربستان، مزدوران 'اسرائیلی' هستند.


مشاور اسد: اسرائیل با همکاری مزدورانش بهدنبال تغییر چهره منطقه است تاریخ: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهور سوریه تاکید کرد رژیم صهیونیستی با همکاری مزدوران عرب خود به دنبال تغییر چهره منطقه است. بثینه شعبان در مقاله ای در پایگاه اینترنتی شبکه المیادین نوشت: مصاحبه اسلام علوش سخنگوی جیش الاسلام با یک پژوهشگر اسرائیلی و انتشار آن در رسانه های این رژیم، رخداد قابل توجهی است، به ویژه که اسرائیل نمایشی را پس از انتشار این مصاحبه در مطبوعات این رژیم به راه انداخت. شعبان افزود: پژوهشگر اسرائیلی با صراحت با اسلام علوش ابراز همبستگی کرد. آنچه اسرائیلی ها درباره روابط خود با صدها نفر از فرماندهان و جنگجویان در سوریه یعنی تروریست ها اعلام می کنند، ثابت می کند این جنایتکاران در پنج سال و نیم گذشته برای تخریب زیرساخت های سوریه و ضربه زدن به ارتش سوریه برای خدمت به منافع دشمن صهیونیستی تلاش کرده اند. وی خاطر نشان کرد: روند تحولات در سوریه جای هیچ شکی را باقی نمی گذارد که منافع اسرائیل در حوادثی است که در سوریه و عراق رخ می دهد.

هشدار رزمنده درباره خطرات سلاح های هسته ای رژیم صهیونیستی.
رژیم صهیونیستی ۱۱۵ سلاح هسته ای دارد.
کوتاهی وسکوت مذاکره کنندگان با آمریکا جنایتکارشماره یک درمورد، تسلیحات هسته ای رژیم صهیونیستی نگران کننده است
رژیم صهیونیستی و برنامه مخفیانه تسلیحات هسته ای این رژیم؛ تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است.
چرا کنگره آمریکا جنایتکارشماره یک درمورد، تسلیحات هسته ای رژیم صهیونیستی نگران کننده است خفه خون گرفتن.
رژیم صهیونیستی و برنامه مخفیانه تسلیحات هسته ای این رژیم؛ تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است.



ارتش سوریه یک جنگنده و پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرد ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ ارتش سوریه اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور یک جنگنده و پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است. به گزارش گروه بین الملل به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه سانا، ارتش سوریه اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور یک جنگنده و پهپاد اسرائیلی را در جنوب این کشور سرنگون کرده است. فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد: جنگندههای اسرائیلی ساعت یک بامداد امروز سهشنبه یکی از مواضع نظامی ارتش این کشور را در حومه «القنیطره» هدف قرار دادند. ارتش سوریه با صدور بیانیهای اعلام کرد: دنبال این حمله، پدافند هوایی سوریه وارد عمل شده و یک جنگنده اسرائیلی را در غرب القنیطره و یک پهپاد جاسوسی را در غرب «سعسع» سرنگون کرد. فرماندهی کل ارتش اعلام کرد: تجاوز اسرائیل در راستای حمایت از گروههای مسلح صورت میگیرد و تلاشی نافرجام برای بالا بردن روحیه در حال فروپاشی آنهاست. فروپاشی روحیه افراد مسلح بعد از شکست سنگین آنها در حومه القنیطره آغاز شده است. این در حالی است که برخی از منابع اعلام کردهاند تعداد دو جنگنده سرنگون شده و برخی هم سرنگونی

آمریکا جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها انگلیس جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها فرانسه جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها عربستان جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها قطرجنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها ترکیه جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها آلمان جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات تروریست ها آمریکا جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات صهونیست ها و سعودی ها انگلیس جنایتکارشماره یک تامین کننده اصلی تسلیحات صهیونیست ها وسعودی ها

پهپاد رژیم صهیونیستی جنایتکارشماره یک مورد حمایت آمریکا جنایتکارشماره یک درسایه سکوت تمام سازمان های بین المللی خیانتکرشماره یک مواضع ارتش سوریه را در جولان و قنیطره هدف قرار داد تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱ پهپاد رژیم صهیونیستی مواضع ارتش سوریه در جولان را در قنیطره هدف قرار داد.

پهپاد رژیم صهیونیستی جنایتکارشماره یک مورد حمایت آمریکا جنایتکارشماره یک درسایه سکوت تمام سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک مواضع ارتش سوریه را در جولان و قنیطره هدف قرار داد تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱ پهپاد رژیم صهیونیستی مواضع ارتش سوریه در جولان را در قنیطره هدف قرار داد.

نیروی هوایی القاعده در سوریه همان نیروی هوایی اسراییل است. رژیم صهیونیستی نیروی هوایی «القاعده» در سوریه است
پهپا رژیم صهیونیستی با چراغ سبزآمریکا درسایه سکوت بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل متحد مواضع ارتش سوریه درجولان وقنیطره را هدف قرارداد. چراغ سبز آمریکا جنایتکارشماره یک عامل اصلی تجاوزجنگند ه های اسرائیلی به خاک سوریه است. رژیم صهیونیستی مورد آمریکا جنایتکارشماره یک مناطقی را درجولان وقنیطره سوریه هدف قرارداد، این حمله نشان دهنده حمایت آشکار رژیم کودک کش صهیونیستی درمدت 6 سال است ازلقاعده وداعش وجبهه النصره ومخالفان سوری وشورشیان سوریه ودیگرگروه های تروریستی است.. جنگنده های اسرائیلی با کمک مالی کشورهای عربی با رهبری آمریکا مردم مظلوم ، بی گناه را درسوریه می کشند. جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی درسوریه وعراق ولبنان ونوارغزه وفلسطین وخاورمیانه وجهان ازسوی آمریکا و نهاد های بین المللی مورد حمایت قرارمی گیرد.

چرا دنیا در برابر جنایات آمریکا درعراق وسوریه وافغانستان ویمن وخاورمیانه و... لال شده است؟ چرا دنیا در برابر جنایات انگلیس درعراق وسوریه وخاورمیانه لال شده است؟ چرا دنیا در برابر جنایات فرانسه درعراق وسوریه وخاورمیانه لال شده است؟ چرا دنیا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی درعراق وسوریه ولبنان ونوارغزه وفلسطین خاورمیانه لال شده است؟ چرا دنیا در برابر جنایات عربستان سعودی درعراق وسوریه ولبنان ویمن وخاورمیانه لال شده است؟ چرا دنیا در برابر جنایات قطر درعراق وسوریه وخاورمیانه لال شده است؟ چرا دنیا در برابر جنایات ترکیه درعراق وسوریه وخاورمیانه لال شده است؟ چرا دنیا در برابر جنایات داعش درعراق وسوریه ولبنان ویمن وافغانستان وخاورمیانه وجهان لال شده است؟ چرا دنیا در برابر جنایات القاعده درعراق وسوریه ولبنان ویمن وخاورمیانه لال شده است؟ چرا دنیا در برابر جنایات جبهه النصره درسوریه ولبنان لال شده است؟ چرا دنیا در برابر جنایات مخالفان سوری درسوریه لال شده است؟ چرا دنیا در برابر جنایات تروریست های تکفیری و دیگرگروه های تروریستی در سوریه ولبنان لال شده است؟ چرا دنیا در برابر جنایات کشورهای اروپایی درعراق وسوریه وخاورمیانه لال شده است؟ چرا دنیا در برابر جنایات کشورهای عربی درعراق وسوریه ولبنان ویمن وخورمیانه وجهان لال شده است؟


جامعه جهانی درمدت 68 سال است فقط تماشاچی رنج ملت فلسطین است. جامعه جهانی درمدت 17 سال است فقط تماشاچی رنج ملت افغانستان است جامعه جهانی درمدت 6 سال است فقط تماشاچی رنج ملت سوریه است جامعه جهانی درمدت 6 سال است فقط تماشاچی رنج ملت عراق است جامعه جهانی درمدت 17 ماه است فقط تماشاچی رنج ملت یمن است جامعه جهانی عامل اصلی جنگ درخاورمیانه است. جامعه جهانی عامل اصلی تروریسم درخاورمیانه است. جامعه جهانی عامل اصلی داعش درخاورمیانه است. جامعه جهانی عامل اصلی تروریست های خاورمیانه است.

چراغ سبز آمریکا عامل اصلی تجاوزجنگند ه های اسرائیلی به خاک سوریه است.


چرا غربی ها اقدامات جنایتکاران درسوریه را تروریستی نمی دانند. تروریست هایی که دولت های اروپایی به سوریه وعراق ازطریق ترکیه با کمک مالی کشورهای عربی با رهبری آمریکا درسایه سکوت نهاد های بین المللی اعزام می کردند اما همین اقدامات درفرانسه وآمریکا تروریستی خوانده می شود؟ جنگنده های آمریکایی وفرانسوی مردم مظلوم وبی گناه را درسوریه به بهانه مقابله با داعش درسایه سکوت سازمان های بین المللی می کشند ما ده ها سند ومدرک داریم. جنایات رژیم کودک کش سعودی دریمن وسوریه وعراق ولبنان جهان را اندوهگین کرده است. دوجنگنده رژیم صهیونیستی منطقه جولان سوریه را هدف قراردادند با چراغ سبزآمریکا صورت گرفته است. این حمله نشان دهنده حمایت آشکارو همه جانبه رژیم کودک کش صهیونیستی ازگروه های تروریستی درمدت 6 سال درسوریه است.

نیروی هوایی آمریکا پشتیبانی تروریست های سوریه است. نیروی هوایی انگلیس پشتیبانی تروریست های سوریه است. نیروی هوایی فرانسه پشتیبانی ترورست های سوریه است. نیروی هوایی اسرائیل پشتیبانی تروریست های سوریه است. سازمان های بین المللی هم جنایات آنها را مدیریت می کنند.

صهیونیست ها سگ هاردبیرکل سازمان ملل متحد درمنطقه هستند. صهونیست ها سگ های شکارچی آمریکایی ها وغربی ها درمنطقه هستند. جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بیش از68 سال ست ازسوی آمریکا وسازمان های بین ا
در
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
0
0
کارشناس روس:
آمریکا به دنبال هرج و مرج نظامی در سوریه است
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۳

کارشناس نظامی روس معتقد است، طبیعی است آمریکا با گروههای تروریستی که خود پرورش داده، همکاری کند، برای اینکه هدف آنها ایجاد هرج و مرج نظامی و عدم کاهش وخامت اوضاع در سوریه است.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه «ایزوستیا»، "ولادیمیر کوزین" کارشناس نظامی در تفسیر اینکه تروریستهای داعشی از منطقه تحت کنترل آمریکا به نیروهای سوری حمله کرده اند، گفته است که آمریکایی‌ها از حمایت خویش از تروریستها در سوریه دست برنداشته اند.
روز چهارشنبه "ایگور کوناشینکوف" سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای گروه تروریستی داعش از منطقه ای که «حوزه ماموریت نظامیان آمریکایی» است، چندین حمله به نیروهای دولتی سوریه انجام داده اند.
به گفته این مقام نظامی، در تاریخ 28 سپتامبر، واحدهایی از نیروهای داعشی تلاش کردند تا بلندیهای اطراف شهر "الکاریاتین" را به تصرف خود درآورند. در این درگیریها تروریستها درصدد بودند تا پستهای نگهبانی نیروهای دولتی را دور بزنند و مختصات دقیق محل استقرار آنها را نیز در اختیار داشتند. چنین اطلاعاتی تنها در صورت دسترسی به اطلاعات هوایی امکان پذیر بود که آنها در اختیار ندارند و احتمالا این اطلاعات از سوی افراد دیگری با هدف خرابکاری، به آنها داده شده بود.
کوناشینکوف افزود: «این حملات همگی توسط یک گروه تروریستی انجام شده و همه آنها از فاصله 50 کیلومتری از منطقه مسکونی "التنف" در نزدیکی مرز مشترک سوریه و اردن صورت گرفتند و این منطقه دقیقا جایی است که حوزه ماموریت نظامیان آمریکایی است، جایی که به معنای واقعی کلمه، حتی یک گلوله هم از سوی آمریکایی‌ها به سمت تروریستهایی که نیروهای دولتی سوریه به دنبال آنها بوده اند شلیک نشده است.»
به گفته وی، اگر آمریکایی‌ها چنین عملیاتی را «تصادفی» و غیرقابل پیش بینی تلقی می کنند، در این صورت نیروهای نظامی-هوایی روسیه در سوریه نیز حاضر هستند همه موارد «تصادفی» در مناطق تحت کنترل آنها را بطور کامل نابود کنند.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه باردیگر تاکید کرد که مهمترین مانع بر سر راه نابودی تروریستها در سوریه، توانایی رزمی آنها نیست، بلکه حمایت و بازیهایی است که آمریکا با آنها انجام می دهد.
تروریست‌ها در سوریه بدون حمایت آمریکا قادر به مقاومت نبودند
"ولادیمیر کوزین" استاد آکادمی علوم نظامی روسیه در گفتگو با این روزنامه یادآور شده، مسئله اینجاست که آمریکایی‌ها هنوز هم دست از حمایت خویش از تروریستها در سوریه برنداشته اند.
وی می گوید: «گروههای تروریستی در سوریه با سرسختی در حال مقاومت هستند، در حالیکه بدون کمکهای مالی، اطلاعاتی و نظامی قادر نبودند بیش از 5 سال در این کشور به جنگ بپردازند. مسئله این است که آمریکایی این هدف را برای دنبال می کنند که با تشکیل و تقویت گروههای تروریستی بین المللی، نه در خاک خود، بلکه در خاک کشورهایی که فاصله زیادی با روسیه ندارند، موجب بی ثباتی اوضاع در این مناطق شوند.»
این کارشناس افزود: «علاوه بر این، آنها می خواهند تا رژیم قانونی بشار اسد که اصلا مطلوب آنها نیست را سرنگون کنند. به همین دلیل تلاش می کنند تا هرج و مرج نظامی و تروریستی در سوریه ادامه داشته باشد و وخامت اوضاع در این کشور کاهش نیابد و به همین دلیل هم هست که سلاح و مهمات مورد نیاز متحدین خویش برای مقابله با نیروهای دولتی سوریه را تامین می کنند.»
به گفته وی، اهداف آمریکا در سوریه بسیار درازمدت است، آنها قصد مبارزه با گروههای تروریستی که خود آنها را پرورش داده اند را ندارند، بلکه همچنان با آنها همکاریهای مختلف داشته و از آنها برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند.





حمله هوایی آمریکا به کاروان نظامی ارتش سوریه "دهها" کشته برجای گذاشت

08:44 ::
1396/7/14


منابع سوری از حمله جنگنده های هوایی آمریکا به یک کاروان نظامی ارتش سوریه در شرق این کشور خبر میدهند که "دهها" کشته بر جای گذاشته است.

ایران آنلاین / به نقل از شبکه اسکای نیوز، این حمله هوایی آن گونه که منابع سوری میگویند بار دیگر در اطراف پایگاه التنف در شرق سوریه رخ داده که نیروهای آمریکایی در آن حضور دارند.
بنا بر این گزارش، یک کاروان نظامی ارتش سوریه با همراهی شبهنظامیان همپیمان آن در مسیر خود به سوی پایگاه التنف به هشدارهای جنگندههای آمریکایی پاسخ ندادهاند و در فاصله 13 کیلومتری این پایگاه در شرق سوریه هدف حمله هوایی قرار گرفتهاند که دهها کشته در صفوف آنها بر جای گذاشته است.



جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
حمله جنگندههای آمریکا به کاروان نظامی ارتش سوریه با "دهها" کشته
ساعت 24-منابع سوری از حمله هوایی آمریکا به یک کاروان نظامی ارتش سوریه در شرق این کشور خبر میدهند که "دهها" کشته بر جای گذاشته است.

به گزارش شبکه اسکای نیوز، این حمله هوایی آن گونه که منابع سوری میگویند بار دیگر در اطراف پایگاه التنف در شرق سوریه رخ داده که نیروهای آمریکایی در آن حضور دارند.
بنا بر این گزارش، یک کاروان نظامی ارتش سوریه با همراهی شبهنظامیان همپیمان آن در مسیر خود به سوی پایگاه التنف به هشدارهای جنگندههای آمریکایی پاسخ ندادهاند و در فاصله 13 کیلومتری این پایگاه در شرق سوریه هدف حمله هوایی قرار گرفتهاند که دهها کشته در صفوف آنها بر جای گذاشته است.


شورای امنیت جنایات وحشیانه ائتلاف آمریکا در سوریه را متوقف کند
وزارت خارجه سوریه با ارسال نامه به سازمان ملل و شورای امنیت اقدام فوری برای توقف جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا در این کشور را خواستار شد.
تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
شورای امنیت جنایات وحشیانه ائتلاف آمریکا در سوریه را وزارت خارجه سوریه به دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت درباره تداوم جنایات ائتلاف آمریکا در سوریه نامه فرستاد.

دمشق تأکید کرد که ائتلاف آمریکا به جنایت و تجاوز به حاکمیت ارضی سوریه و افراد غیر نظامی بی گناه ادامه میدهد.

وزارت خارجه سوریه بار دیگر از شورای امنیت خواست که برای توقف جنایات وحشیانه و نقض حقوق بین الملل و بشر توسط ائتلاف آمریکا اقدامات فوری را اتخاذ کند.

در همین راستا، وزارت خارجه سوریه چندی پیش از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا آمریکا و کشورهای عضو «ائتلاف بین المللی ضد داعش» را به دلیل کشتار غیر نظامیان سوریه و بمباران زیر ساختهای این کشور مجازات کند.

وزارت خارجه سوریه اعلام کرده بود که ائتلاف آمریکایی به بهانه مبارزه با تروریسم، علیه غیرنظامیان سوری مرتکب جنایت می شود و بیمارستان ها، مدارس، پلها و سدها را هدف قرار می دهد.

وزارت خارجه سوریه تصریح کرد که ائتلاف بین المللی ضد داعش با کسانی که علیه تروریسم میجنگند، هدف قرار می دهد.

درپاسخ به وزارت خارجه سوریه
درپاسخ به دیوان کیفری بین المللی خیانتکارضد کل بشریت
درپاسخ به رئیس بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسح به رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به نماینده نجس وحشی، بی ادب، فرهنگ و بی شخصیت آمریکا درسازمان ملل متحد خیانتکار
شورای امنیت سازمان ملل متحد درمدت 7 سال است شریک جنایات آمریکا درسوریه است.
آمریکا با حمایت شورای امنیت سازمان ملل متحد درسوریه جنایت می کند.
شورای امنیت سازمان ملل متحد خودش عامل اصلی جنگ درسوریه است.
جنایات وحشیانه ائتلاف آمریکا در سوریه ازسوی سازمان های بین المللی مورد حمایت قرارمی گیرد.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازسوی مدعیان دروغین حقوق بشرمورد حمایت قرارمی گیرد.
سازمان های بین المللی درجنایت های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا هستند.
تمام جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به خاطربی قانونی، بی عدالتی، بی نظمی وخیانت های تمام سازمان های بین المللی است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا فرقی با داعش ندارد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد..
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ثابت که حامی تروریسم است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ثابت کرد که حامی داعش است.
داعش وائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا یکی هستند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا و تمام سازمان های بین المللی همچنان حامی تروریسم هستند.
سازمان های بین المللی درباره جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا کاری ازدستشان برنمی آید.
دربرابرجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا سکوت نمی کنیم.
نهاد های بین المللی ازجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حمایت می کنند.
برای اثبات کمک ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به داعش و دیگرگروه های تروریستی اسناد زیادی وجود دارد.
دربرابراشغالگری ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا سکوت نمی کنیم.
چرا کسی جنایات وحشیانه تجاوز نظامی ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به سوریه را محکوم نکرد؟
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مانند رژیم صهیونیستی هیچگاه به قوانین بین المللی احترامی نمی گذارد.
حمایت ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازداعش ادامه دارد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا منبع اصلی تروریسم بین المللی است.
ارتباط ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش آشکاراست.
مردم دنیا ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا را محکوم می کند اما شورای امنیت سازمان ملل متحد بی شرمانه ازجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حمایت می کند!
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مرتکب جنایت جنگی درسوریه شده است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مقصر اصلی طولانی شدن جنگ درسوریه است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مدعی مبارزه تروریسم است ولی درحقیقت ازتروریسم حمایت می کند.
.ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مدعی مبارزه داعش است ولی درحقیقت ازداعش حمایت می کند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درمدت سه سال است به دروغ شعار مبارزه با تروریسم، داعش و دیگرگروه های تروریستی سرمی دهند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه ازتروریست ها حمایت می کنند.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به ارتش سوریه موجب تقویت موضع تروریست های سوریه شده است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا فقط امنیت تروریسم و تروریست های داعش تامین می کنند.
حمله جنگند ه های ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به دیرالزور عمدی و هماهنگی داعش بود.
قدرت گرفتن داعش درسوریه وعراق با کمک ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا بوده است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا دوباره به کمک داعش آمد.
حمایت ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازتروریست های داعش و تکفیری ها صدای مردم دنیا را درآورد.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا آبروی مدعیان حقوق بشربرده است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا آبروی سازمان های بین المللی برده است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا آبروی مدعیان دفاع از حقوق بشربرده است.
دوستان ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حامی داعش هستند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا بسیارخطرناک ترازداعش است.
دست ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه وعراق درحمایت ازداعش روشده است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازتکفری ها بدتراست.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش مهربان است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش ارتباط دارد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به علت جنایات جنگی درسوریه وعراق باید محاکمه شوند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازداعش حمایت می کنند.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا برای حمایت ازداعش است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازداعش حمایت نظامی کنند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا که حقوق بشر را رعایت نمی کنند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به دنبال جنگ با تروریسم نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به دنبال جنگ با داعش نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا داعش را مدیریت می کند.
تمام سازمان های بین المللی ازکمک ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به داعش و تروریست های سوریه آگاه است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نیروی هوایی داعش درعراق وسوریه است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نیروی هوایی القاعده، داعش و جبهه النصره شده است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نفرت مردم دنیا ازائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا را افزایش می دهد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حامی تروریسم است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درحال کمک داعش است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا تروریست پروراست!
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا روی اسرائیل را سفید کرده است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با بمباران وحشیانه مردم سوریه وعراق روی اسرائیل را سفید کرد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا متهم به حمایت ازداعش درعراق وسوریه است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا قوانین بین المللی را زیرپا گذاشت است.
کاری می کنیم ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا اقدامتش پشیمان شود.
سوریه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نیست.
عراق ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نیست.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا باید ازعراق وسوریه خارج شوند.
جنایات جنگی ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا وداعش یک هدف را دنبال می کنند.
جنایت سازمان یافته علیه مردم عراق وسوریه توسط ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا، حقوق بشر حیوان وحشی کجاست؟
داعش سلاح های ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا دراختیاردارد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش همدست است.
درهرجای عراق و سوریه جنایتی رخ می داعش دست ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درکاراست.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا شریک ریخته شدن خون سوری هاست.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا شریک ریخته شدن خون عراقی هاست.
کشتار عراقی ها و سوری ها جنایت جنگی است ولی ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا تاکنون نمی فهمند.
ائتلاف بینالمللی غیرقانونی به رهبری آمریکا ضد تروریسم با تبلیغات دروغین هیچ کاری تاکنون برای عراق و سوریه نکرده است وهمه جانبه هم از تروریسم، داعش ودیگرگروه های تروریستی کمک وحمایت کرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا دشمن درجه یک سوریه وعراق است.
حضور ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه وعراق غیرقانونی است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به تروریست ها درسوریه خدمت می کنند.
مجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
و سازمان های بین المللی سکوت اختیارکرده اند.
و این درحالی است که مدعیان حقوق بشرتاکنون خفه خون گرفتند هیچ اعتراضی به این جنایات نمی کنند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا همچنان درحال کمک به داعش است.
حامی اصلی تروریست ها ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا است.
دنیا در برابر کشتار مردم عراق وسوریه توسط جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا سکوت کرده است.
امروز دنیا دربرابر کشتار مردم عراق وسوریه توسط ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا سکوت کرده.
پشتیبانی هوایی ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازتروریست های داعش درمرزسوریه وعراق.
جنایت های وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا کمتر ازداعش نیست.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه فاجعه آمیزاست.
تنها عامل رسیدن داعش به دیرالزور، حمایت های ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا است.
حمله جنگنده های ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به کاروان نیرو های نظامی سوریه.
رفتارائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا را به دقت زیرنظرداریم.
که رفتارجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا را به دقت زیر نظردارد.
نباید درقبال جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا سکوت کرد.
هیچ سندی دال برمقابله ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با تروریسم وجود ندارد.
هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش مقابله می کند.
حمله های ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا درشهررقه سوریه درحدود یک ماه گذشته، 224 کشته برجا گذاشت.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا که دشمن سوری است جایگاهی درسوریه ندارد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه با تروریست های داعش همکاری می کنند.
هرگونه حمله ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا علیه ارتش سوریه به نفع داعش و دیگرگروه های تروریستی تکفیری است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
ادعاهای ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درباره مبارزه با تروریسم درسوریه وعراق بی پایه واساس است.
ادعاهای ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درباره مبارزه با تروریست های داعش درسوریه وعراق بی پایه واساس است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حق صلاحیت مبارزه با تروریسم را ندارد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حق صلاحیت مبارزه با داعش را ندارد.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه با حمایت مدعیان دروغین حقوق بشرانجام می شود.
رفتار ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه تهدید آمیزاست.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با تروریسم مبارزه نمی کند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش مبارزه نمی کند.
کمک تسلیحات آمریکا به داعش دراستان دیاله.
اعتراف ارتش آمریکا به قتل 64 غیرنظامی.
ما ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نداریم.
اعتراف واشنکتن به کشتارشهروندان سوری وعراقی
جنایات وحشیانه حملات ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا دراراضی سوریه جنایات ضد بشری است.
اعتراف واشنگتن به کشته شدن 20 غیرنظامی در حملات هوایی آمریکا در عراق و سوریه
ارتش امریکا به کشته شدن 64 غیر نظامی در حمله های هوایی خود در سوریه و عراق ظرف ده ماه گذشته اذعان کرد.
اعتراف واشنگتن به کشتار شهروندان سوری و عراقی
ائتلاف آمریکا به کشتن ۶۱ غیرنظامی دیگر در عراق و سوریه اعتراف کرد
اعتراف واشنگتن به کشتار شهروندان سوری و عراقی
آمریکا به کشتار شهروندان سوری در الرقه اعتراف کرد
سوریه خواستار پایان دادن به کشتار شهروندان خود از سوی ا
حمله های ائتلاف آمریکایی در رقه، ۲۲۴ کشته بر جا گذاشت
حمله ائتلاف به رهبری آمریکا به کاروان داعش در حال ترک مرز لبنان و سوریه
اعتراف ائتلاف ضد داعش به کشتن ۴۸۴ غیرنظامی در عراق و سوریه
یک پهپاد نیروهای حامی دولت سوریه پس از حمله به نیروهای ائتلاف ضد ...
ادامه کشتار مردم سوریه توسط ائتلاف آمریکایی
رسوایی جدید سازمان ملل؛ سرپوش گذاشتن برجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه.
رسوایی جدید سازمان ملل؛ سرپوش گذاشتن برجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درعراق.
رسوایی جدید شورای امنیت سازمان ملل؛ سرپوش گذاشتن برجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه.
رسوایی جدید شورای حقوق بشرسازمان ملل؛ سرپوش گذاشتن برجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه.
رسوایی جدید سازمان عفو بین ملل؛ سرپوش گذاشتن برجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه.
رسوایی جدید مدعیان حقوق بشر؛ سرپوش گذاشتن برجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه.
متاسفانه دبیرکل سازمان ملل متحد، رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد، رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد، سازمان عفو بین الملل و مدعیان حقوق بشر فقط تماشا جنایات وحشیانه ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه هستند و هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا جنایتکار نمی کنند
دشمن شماره یک همه ما ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا است.
دشمن شماره یک همه ما مدعیان حقوق بشراست.
تروریست های سوریه وائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا برای ما یکی هستند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا سگ های شکارچی رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد هستند.
سیاست جدید دبیرکل سازمان ملل متحد تفاوتی با سیاست دبیرکل سابق سازمان ملل متحد درمنطقه خاورمیانه و جهان نخواهد داشت.
‎ادعای ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا درباره عملیات علیه ضد داعش دروغ است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درحال مرگ است!
رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد شریک جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه است.
رفتارائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه وعراق غیرانسانی است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه غیرانسانی است.
هیچ کس حق ندارد دستور حمله به نیروهای حامی دولت سوریه را بدهد.
رفتارائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درقبال سوریه سازنده نیست.
ناتوانی سازمان های بین المللی درحل بحران سوریه!
حرف سازمان ملل متحد دیگر چه اعتباری دارد؟ چه کسی باورمی کند سازمان ملل نگران حقوق بشر درمنطقه خاورمیانه وجهان است؟ سازمان ملل به جای مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است. رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد قوانین بین المللی را زیرپا گذاشت.
دست رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد به خون مظلومان ومسلمانان آغشته است.
حمله جنگنده آمریکایی نشان دهنده حمایت ازتروریست های داعش است.
چرا ئتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا کاری به القاعده، داعش و جبهه النصره و دیگرگروه های تروریستی تکفیری ها ندارد.
سیاست ترامپ حیوان وحشی تفاوتی با سیاست اوباما حیوان وحشی درمنطقه خاورمیانه و جهان نخواهد داشت.
ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا جنایتکاربجای داعش نیروی سوریه را هدف می دهد.
حمله جنگنده های ائتلاف آمریکایی به اصطلاح ضد داعش به بازاری درشهرقائم عراق 80 کشته و زخمی برجا گذاشت.
حمله جنگنده های اسرائیلی به سوریه کمک به تروریست هاست
حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به منطقه السبوره در جهت روحیه دادن به تروریستهای تکفیری است.
مرگ ۴۲ غیرنظامی سوری در حمله جنگنده های ائتلاف ضد داعش به الرقه
عملیات های هوایی غیر دقیق ائتلاف آمریکایی ضد داعش در سوریه باز هم قربانی گرفت و این بار ۴۲ غیرنظامی سوری در الرقه کشته شدند.
حمله هواپیماهای ائتلاف به دیرالزور با بمب های فسفری
هواپیماهای ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش به رهبری آمریکا مناطقی از حومه دیرالزور را با بمب های ممنوعه ای از نوع فسفر سفید هدف قرار دادهاند.
کشته شدن ۱۴ شهروند سوری در پی حملات ائتلاف مدعی مبارزه با داعش
حملات ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش به سرکردگی آمریکا در رقه، ۱۴ کشته و شماری زخمی بر جای گذاشت.
آمریکا درمبارزه با داعش نقش تماشاگر دارد.
مخالفان سوریه ازسلاح شیمیایی استفاده کردند.
آمریکا اذعان کرد درحملات هوایی به قندور اغفانستان، غیرنظامیان را هدف قرارداده است.
آمریکا داعش را زمان اشغال عراق بوجود آورد.
داعش در واقع در زندان بوکا در جنوب عراق و زیر نظر آمریکا در زمان اشغال عراق بوجود آمد.
ما درمدت 7 سال است شاهد حمایت های آمریکا، غرب عربستان، امارات، اردن، قطر، ترکیه و رژیم صهیونیستی از داعش در سوریه و عراق هستیم.
شورای امنیت به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا وهم پیمانانش عمل نمی کند.
نیروهای آمریکایی به درخواست داعش به سوریه اعزام شدند.
نیروهای آمریکایی به درخواست داعش به عراق اعزام شدند.
نیروهای آمریکایی به درخواست مخالفان سوریه به سوریه اعزام شدند.
نیروهای آمریکایی به درخواست تروریست ها به سوریه اعزام شدند.
جامعه بین الملل درسوریه شکست خورده است.
جامعه بین الملل درعراق شکست خورده است.
جامعه بین الملل دریمن شکست خورده است.
ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا جنایتکارشماره یک اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم را دارد باید به سراغ رژیم صهیونیستی برود.
ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا جنایتکارشماره یک اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم را دارد باید به سراغ عربستان سعودی برود.
ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا جنایتکارشماره یک اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم را دارد باید به سراغ ترکیه برود.
ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا جنایتکارشماره یک اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم را دارد باید به سراغ امارات برود.
ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا جنایتکارشماره یک اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم را دارد باید به سراغ اردن برود.
ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا جنایتکارشماره یک اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم را دارد باید به سراغ حامیان اصلی داعش برود.
ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا ازحمایت گروه های تروریستی درسوریه دست نخواهد کشید.
آمریکا جنایتکارباید پاسخگوی دخالت خود درامورکشورها باشد.
سیاست های نادرست وغلط آمریکا درمنطقه خاورمیانه خسارت زیادی به مسلمانان زده است.
دولتمردان آمریکایی ازسال 2003 با دستورحمله به عراق ولیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند و سازمان های بین المللی تاکنون سکوت اختیارکرده اند.
قطع حمایت مالی عربستان سعودی وامارات تنها راه نابودی داعش.
آمریکا درباره کمک به داعش توضیح دهد.
عربستان سعودی درباره کمک به داعش توضیح دهد.
امارات درباره کمک به داعش توضیح دهد.
چرا غرب، درمدت 7 سال است نفت داعش را تحریم نمی کند؟
بحران درسوریه به علت دخالت های غرب ایجاد شد.
62 نظامی سوریه ای دربمباران آمریکا کشته شدند.
آمریکا توطئه ضئ سوریه را همراه برخی کشورهای غربی و منطقه ای هدایت می کند.
رژیم صهیونیستی درسوریه شکست خورد وحالا به اقلیم کردستان عراق چشم دارد.
آمریکا ازسال 2003 تاکنون ازتروریسم تعیین دولت های منطقه استفاده می کند.
آمریکا پای خود را ازگلیمش درازترکرد.
آمریکا مقصراصلی وعامل اصلی مشکلات منطقه خاورمیانه است.
هرنظامی آمریکایی که وارد سوریه، عراق، افغانستان، یمن ومنطقه خاورمیانه غیرقانونی ودشمن محسوب می شود.
آمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون به دنبال جنگ با تروریسم نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
ترامپ یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
99 درصد تروریست ها درمدت 7 سال است با کمک مالی کشورهای عربی و کشورهای اروپایی به سرکردگی آمریکا جنایتکارازترکیه به سوریه می روند.
جنایات جنگی آمریکایی درافغانستان.
جنایات جنگی آمریکایی درعراق.
جنایات جنگی آمریکایی درسوریه.
جنایات جنگی آمریکایی دریمن.
جنایات جنگی آمریکایی درنوارغزه
جنایات جنگی آمریکایی درلیبی.

رئیس جمهور آمریکا دروغگوست
رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل از مردم ایران تمجید و حمایت میکند ولی ظاهراً یادش رفته است که چند ماه پیش ما ایرانیان را به اتهام تروریسم از ورود به خاک آمریکا منع کرده است و این نشان میدهد که آقای ترامپ یک فرد دروغگو و منافق است.

ترامپ، دروغگو است
اخیراً رئیس جمهوری آمریکا در سازمان ملل از مردم ایران تمجید و حمایت کرده است اما از ورود مردم ایران به آمریکا به عنوان تروریست جلوگیری میکند. به نظر من این موضوع نشان میدهد که ایشان فردی منافق و دروغگو است.

این چه سازمان مللی است؟
سازمان مللی که در جنگ عربستان علیه یمن دخالت نمیکند و آن را متوقف نمیکند چه سازمان مللی است؟ آیا با این جنگ و ریختن خون مردم بیگناه موافق است؟ آیا با جنگ افروزان و اسلحهفروشها هماهنگ است؟ به نظر من این سازمان باید توسط خداپرستان اداره شود.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
0
0
آمریکا جنایتکارباید مداخله در امور داخلی کشورهای منطقه را متوقف کند.

انگلیس جنایتکارباید مداخله در امور داخلی کشورهای منطقه را متوقف کند.

فرانسه جنایتکارباید مداخله در امور داخلی کشورهای منطقه را متوقف کند.

عربستان جنایتکارباید مداخله در امور داخلی کشورهای منطقه را متوقف کند.

رژیم جنایتکارآل سعود کودک کش باید مداخله در امور داخلی کشورهای منطقه را متوقف کند.

رژیم صهیونیستی باید مداخله در امور داخلی کشورهای منطقه را متوقف کند.

امارات جنایتکارباید مداخله در امور داخلی کشورهای منطقه را متوقف کند.

آل خلیفه نجس وحشی، بی ادب، فرهنگ و بی شخصیت باید مداخله در امور داخلی کشورهای منطقه را متوقف کند.

آل سعود نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت باید مداخله در امور داخلی کشورهای منطقه را متوقف کند.

مدعیان حقوق بشرخیانتکار باید مداخله در امور داخلی کشورهای منطقه را متوقف کنند.

اگرسازمان های به اصطلاح بین المللی می خواهند به ملت های منطقه خاورمیانه کمک کنند باید ازحمایت آمریکایی ها، صهیونیست ها، سعودی ها و حامیان تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوریه، ودیگرگروه های تروریستی دست بردارند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
0
0
آمریکا جنایتکاردرمدت 7 سال است با کمک مالی کشورهای عربی تروریست های داعش درسوریه، لبنان، یمن، یمن، افغانستان ومنطقه خاورمیانه مدیریت می کند.
آمریکا از داعش درسوریه وعراق و... همه جانبه کمک وحمایت می کند.

همه کشورهای به اصطلاح اسلامی درمورد جنایت ها، خیانت های وتجاوزهای آمریکا وهم پیمانانش سکوت، کوتاهی کرده است.
عربستان داعش را وارد یمن کرده است.
آمریکا داعش را وارد عراق کرده است.
ترکیه داعش را وارد سوریه کرده است.
آمریکا داعش را وارد افغانستان و پاکستان کرده است.
داعش با حمایت عربستان سعودی دریمن جنایت می کند.
القاعده با حمایت عربستان سعودی دریمن جنایت می کند.
جنایات داعش ازسوی عربستان مورد حمایت گیرد.
ترکیه مقصر، مسئول ومتهم ردیف اول اعزام تروریست به سوریه، عراق، منطقه وجهان است.
تمام تروریست های دنیا درمدت 7 سال با کمک مالی کشورهای عربی با هماهنگی، همدستی وهمکاری کشور ترکیه وارد سوریه وعراق می شوند.
ترکیه بهشت تروریست های دنیا است.

آیا درسازمان های بین المللی کسی نیست که باراک اوباما جنایتکار رئیس جمهور آمریکا بگوید اگر دخالت نظامی روسیه در اواکراین مورد پسند شما نیست وپس چرا مشابه همین اقدام را بدون هیچگونه مجوز قانونی بارها در دیگرکشورهای جهان مرتکب شدهدید


صهیونیستها آخر پدر سوختههای دنیا هستند خودشان داعش را بوجود آورده، مسلح کرده و به جان مردم مسلمان منطقه انداختهاند و هنوز معالجه مجروحان آنها را برعهده دارند از این طرف برای فریب افکار عمومی خود را ضد داعش معرفی میکنند و همراه دیگر همپالگیهایشان در تظاهرات پاریس شرکت میکنند.


عربستان سعودی وترکیه درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درسوریه ،عراق ومنطقه نقش دراند.
ترکیه درشمال سوریه با داعش ودیگرگروه های تروریستی مبارزه نمی کند ازتمام تروریست های درجلب سوریه همه جانبه حمایت می کند.
ترکیه متهم به حمایت ازداعش درسوریه وعراق است.
سلاحهای شییمیایی درمدت 6 سال است ازترکیه وارد خاک سوریه وعراق می شود.

کلینتون داعش را به وجود آورد!
اوباما و هیلاری کلینتون داعش را ایجاد کردند
کلینتون با داعش ارتباط دارد!

کلینتون داعش را به وجود آورد!
اوباما و هیلاری کلینتون داعش را ایجاد کردند
کلینتون با داعش ارتباط دارد!

اردوغان وحشی داعش را به وجود آورد!
اردوغان و آل سعود داعش را ایجاد کردند
اردوغان با داعش ارتباط دارد!

سلاح های شیمیایی ازترکیه وارد خاک سوریه می شود.
مزدوران اجاره ای وابسته به ترکیه درحلب ازسلاح شیمیایی استفاده کرده اند.
چرا تروریستها حلب را با سلاح شیمیایی هدف گرفتند؟

استفادۀ مخالفان «میانهرو» از سلاح شیمیایی در حلب
حمله شیمیایی گروه همپیمان آمریکا به حلب
استفادۀ گروه مورد حمایت آمریکا از مواد سمی در حلب
تروریست های مورد حمایت ترکیه و آمریکا یک کودک 13 ساله را در حلب ذبح کردند
گروه تروریستی جیش الفتح وابسته به جبهه النصره،

چرا تروریستها حلب را با سلاح شیمیایی هدف گرفتند؟

استفادۀ مخالفان «میانهرو» از سلاح شیمیایی در حلب.
حمله شیمیایی گروه همپیمان آمریکا به حلب.
استفادۀ گروه مورد حمایت آمریکا از مواد سمی در حلب.
تروریست های مورد حمایت ترکیه و آمریکا یک کودک 13 ساله را در حلب ذبح کردند.

سود ترامپ به کدام کشور عربی می رسد؟
آمریکا پول نقض حقوق بشر را در مصر می پردازد!
آمریکا پول نقض حقوق بشر را در مصر می پردازد!
نخستین سفر ترامپ به کدام کشور منطقه خواهد بود؟


حمله آمریکا به کارخانه تسلیحاتی ایران در سوریه
حمله آمریکا به کارخانه تسلیحاتی ایران در سوریه
آمریکا در همین راستا کارخانه سلاح زمین به زمین را که ایران در شهر حلب سوریه ساخته بود ، از بین برد.


حملۀ هوایی ترکیه به مناطقی در سوریه
ترکیه حامی تروریسم است. ترکیه درحال کمک به تروریسم است. ترکیه نیروی هوایی داعش ودیگرگروه های تروریستی درسوریه وعراق است. ترکیه مانند آمریکا نیروی داعش شده است. داعش های ترکیه درسوریه چه می کنند؟ داعش نفت عراق را با تانکرهای ترکیه سرقت می کند. داعش نفت سوریه را درمدت 6 سال است با تانکرهای ترکیه سرقت می کند. درمان یکی ازسران داعش دربیمارستان ترکیه ای + عکس. درمان تروریست های داعش درترکیه. درمان تروریست های داعش دربیمارستان های ترکیه. مبارزه با ترکیه، دفاع ازاسلام است.


به زودی گروهک تروریستی داعش مورد حمایت مستقیم ترکیه را به تاریخ خواهیم سپرد. ازخون شهدای حلب نمی گذریم. ازترکیه و رژیم آل سعود انتقام می گیریم. ترکیه بسیارخطرناک ترازداعش است. ترکیه ازتکفیری ها بدتراست. حمایت ترکیه ازتکفیری ها و دیگرگروه های تروریستی صدای دنیا را درآورد.


شورای امنیت منشور سازمان ملل را نقض نکند
حمایت مالی عربستان از تروریسم درخاورمیانه وجهان است. آمریکا،انگلیس،فرانسه،عربستان،قطر،امارات،اردن،اسرائیل و ترکیه همچنان حامی تروریسم هستند. آمریکا ثابت کرد که حامی تروریسم است. انگلیس ثابت کرد که حامی تروریسم است. فرانسه ثابت کرد که حامی تروریسم است. عربستان ثابت کرد که حامی تروریسم است. قطر ثابت کرد که حامی تروریسم است. امارات ثابت کرد که حامی تروریسم است. اردن ثابت کرد که حامی تروریسم است. اسرائیل ثابت کرد که حامی تروریسم است. ترکیه ثابت کرد که حامی تروریسم است.


آمریکا و تروریسم یک هدف را دنبال می کنند. آمریکا و داعش یک هدف را دنبال می کنند. نیروی هوایی آمریکا درمدت 15 سال است درافغانستان وپاکستان مرتکب جنایات جنگی شده است. خلبانان نیروی هوایی آمریکا مرتکب جنایت ضد بشریت شده است وباید محاکمه شود. خلبانان نیروی هوایی آمریکا علیه سوریه وعراق برخلاف قوانین بین المللی است. خلبانان نیروی هوایی آمریکا که حقوق بشررا رعایت نمی کنند. حملات خلبانان نیروی هوایی آمریکا برای حمایت ازداعش است. خلبانان نیروی هوایی آمریکا به علت جنایات جنگی درعراق،افغانستان،پاکستان،سوریه ویمن باید محاکمه شوند.


آمریکا منطقه را بی ثبات کرده. عربستان سعودی منطقه را بی ثبات کرده. رژیم صهیونیستی منطقه را بی ثبات کرده. ترکیه منطقه را بی ثبات کرده. رژیم سعودی وحشی درمدت 2 سال است درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار روزانه با سلاحهای آمریکایی وکشورهای اروپایی مردم بی دفاع یمن را می کند که هیچ نامی جز جنایات جنگی نمی تواند برآن نهاد. ائتلاف به اصطلاح بین المللی،قاتل جان سوری ها وعراقی ها. اسرائیل ازتجاوزترکیه به خاک عراق، سوریه وبحران روابط با عراق سود می برد.



فرودگاه های بین المللی آنکارا واستانبول بهشت تروریسم،تروریست های داعش و دیگر گروه های تروریستی است. تروریست های خارجی از کشورهای اروپایی وارد فرودگاه های بین المللی آنکارا و استانبول می شوند. سازمان های بین المللی به عروسک خیمه شب بازی رژیم کودک کش آل سعود تبدیل شده است. سازمان های بین المللی به عروسک خیمه شب بازی آمریکا واسرائیل تبدیل شده است. مدعیان حقوق بشردرمدت 6 سال است که مخالفان میانه رونجس وحشی همه جانیه حمایت می کنند، به مدارس و بیمارستانهای حلب حمله کردند. مخالفان میانه روهیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارند. آمریکا وهمپیمانانش درمدت 6 سال است که مخالفان میانه رو نجس وحشی همه جانیه حمایت می کنند، به مدارس و بیمارستانهای حلب حمله کردند. مخالفان میانه روهیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارند.


اگر رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان وترکیه ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند. اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان وترکیه ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند. کشورهای اروپایی که دم ازحقوق بشرمی زنند خودشان بدیرین جنایت را می کنند. مدعیان حقوق بشر که دم ازحقوق بشرمی زنند خودشان بدیرین جنایت را می کنند.

آمریکا جنایتکارشماره یک وغرب با کمک برخی کشورهای عربی اصلی ترین تامین کننده سلاح تروریسم درافغانستان است. آمریکا جنایتکارشماره یک،داعش را به افغانستان آورده است. آمریکا به علت جنایات جنگی درنوارغزه،سوریه،عراق،یمن،لیبی،افغانستان و... باید محاکمه شود. آمریکادرمدت 15 سال است با طالبان دراقفانستان وپاکستان ارتباط دارد.



اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، اسرائیل،عربستان،قطر،امارات،اردنوترکیه ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند. کشتار مردم سوریه درمدت 6 سال به دست دولت ترکیه بدترین نوع تروریسم است. کشتار مردم عراق درمدت 6 سال به دست دولت ترکیه بدترین نوع تروریسم است. حامیان تروریست ها مانند آمریکا،انگلیس،عربستان سعودی ،قطر،اسرائیل وترکیه انتقام خود را از کودکان حلب گرفتند.



ترکیه در سوریه کودک کشی می کند! اخبار شبکه های ماهوارهای ترکیه جنایتکارشماره یک فقط علیه ضد سوریه و روسیه وایران پارس می کنند، جنایت های آمریکا ومتحدانش را نادیده می گیرند. (17816)


ترکیه را همچنان دشمن شماره یک بشریت می دانیم. ترکیه روی اسرائیل را سفید کرده است. اتش داعش ترکیه را خواهد گرفت. ترکیه داعش را درسوریه وعراق مدیریت می کند. داعش نفت سوریه وعراق را به ترکیه می برد. حملات هوایی نظامیان ترکیه ای نفرت مردم سوریه ازترکیه را افزایش می دهد.


نیروهای عراقی پهپاد داعش مورد حمایت مستقیم ترکیه را سرنگون کردند.

جبهه النصره ودیگرگروه های تروریستی مورد آمریکا،اسرائیل،عربستان،قطروترکیه درسایه سکوت شورای حقوق بشرسازمان ضد ملل،شورای ضد امنیت سازمان بی ملل ودیگرسازمان های به اصطلاح بین المللی درمدت 6 سال است مردم سوریه را قتل عام می کنند. - آمریکا، وظیفه مدیریت و برنامهریزی کلان حرکت تروریست های اجارهای را بر عهده دارد ۲- رژیم صهیونیستی، وظیفه آموزش و تجهیز نظامی (گزارشهایی منتشر شده مبنی بر این که ابوبکر البغدادی، رهبر داعش سالها در سرزمینهای اشغالی تحت آموزش بوده است. ۳- قطر و عربستان سعودی، وظیفه تامین مالی و حمایتهای رسانه ای ۴- ترکیه، وظایفی چون تامین امکانات لازم برای تردد تروریستها از خاک این کشور یا ایجاد امکانات لازم برای آموزش و تجهیز تروریستها و.... از سوی سازمان های بین المللی برای جلوگیری از جنایات دولت های تروریست و داعش دیده نمی شود غربی ها باید پاسخ دهند چرا شهروندانشان مانند زنان ودختران و پسران درمدت 6 سال است ازطریق ترکیه به گسترش تروریسم، نقشه رژیم رجب طیب اردوغان است. حامیان تروریست ها تاوان حمله به سامرا را خواهند داد.

اردوغان درعراق کودک کشی می کند!، نه داعش اردوغان درسوریه کودک کشی می کند!، نه داعش. رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه شخصیت سیاسی نیست یک تروریست است.

برنامه ریزی حمله داعش و دیگرگروه های تروریستی به سوریه عراق توسط ترکیه صورت گرفته است. آتش جنگ سوریه وعر دامن ترکیه را می گیرد. سران وحشی ترکیه پا جای پای صهیونیست ها وسعودی ها گذاشت است. چرا آنکارا درسوریه وعراق طرف تروریسم وداعش و دیگر گروه های تروریستی را گرفت؟ ترکیه درجنایت های تروریست های شریک است. نمی توان درمقابل جنایت ترکیه آرام نشست.



سازمان ملل متحد خیانتکارشماره یک ، چشمانت بازکن حضور بیش از 40 هزار جنگجوی خارجی در سوریه، ازطریق کشورترکیه با نظارت مدیریت سران نجس وحشی ترکیه با کمک مالی کشورهای عربی و به ویژه عربستان سعودی وقطر، با رهبری آمریکا درسایه سکوت تمام سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک وارد سوریه شده است وهمچنان نیزادامه می دهد. رجب طیب اردوغان، سرباز رژیم صهیونیستی است. سران نجس وحشی ترکیه اهداف رژیم غاصب صهیونیستی را درخاورمیانه دنبال می کند. ترکیه درمدت 6 سال است درسایه سکوت نهاد های بین المللی خیانتکارشماره یک با کمک عربستان وقطر، تروریست وسلاح به وسوریه وعراق می فرستد. مخالفان، دولت ترکیه را به ارسال سلاح برای شورشیان متهم کرد. داعش زیرنظرترکیه بین عراق وسوریه جابجا می شود. افزایش فعالیت داعش با حمایت ترکیه است. رجب طیب اردوغان رئیس جمهورترکیه برای کشتارمردم سوریه وعراق چقدرپول ازعربستان وقطرگرفته است.



ترکیه ، مسئول همه فجایع درسوریه وعراق ویمن ومصر ولیبی و... است. ترکیه درمدت 6 سال ات قوانین بین المللی را برای رسیدن به اهدافش نقض می کند. دربرای دخالت های ترکیه ساکت نخواهیم نشست. اردوغان فاش کنندگان ارسال سلاح به سوریه را به جاسوسی متهم کرد. خون های ریخته شده درسوریه وعراق و... به گردن دولت جنایتکارترکیه است. ترکیه درجعبه های دارو، سلاح به سوریه ستاده است. تعاویرکمک رسانی ترکیه به تروریست های سوریه منشترشد. حامیان تروریسم، گرفتارتروریست های خود ساخته شده اند. مانند ترکیه، فرانسه. سران ترکیه بزرگترین دشمن جهان اسلام /کمک به تروریست ها برای امنیت رژیم کودک کش صهیونیستی. درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست ترکیه درکاراست. ترکیه نمی خواهد درگیری درسوریه وعراق ویمن و... پایان یابد. سران نجس وحشی ترکیه پیمانکار رژیم کودک کش صهیونیستی درمنطقه هستند. داعشی ها، مزدوران آمریکا ومتحدانش هستند. تمام تروریست ها درمدت 6 سال با گذرنامه صادر کشورهای اروپایی و به ویژه ترکیه ازترکیه ومهرتایید کشورترکیه وارد سوریه وعراق می شوند، همچنان نیرادامه می دهد


ترکیه با حملات اخیر خود نشان داد که با تروریسم شریک است.

استفاده ابزاری ترکیه از تروریسم باعث گسترش تروریست ها شده است.


دست آمریکا وهمپیمانانش به خون مردم منطقه وجهان آغشته است. آمریکا همچنان دشمن شماره یک بشریت است. اسرائیل همچنان دشمن شماره یک بشریت است. عربستان همچنان دشمن شماره یک بشریت است. ترکیه همچنان دشمن شماره یک بشریت است. سازمان ملل همچنان دشمن شماره یک بشریت است. قطر همچنان دشمن شماره یک بشریت است. امارات همچنان دشمن شماره یک بشریت است.


کاری میکنیم ترکیه ازاقدامتش پشیمان شود.
شورای امنیت منشور سازمان ملل را نقض نکند

داعش را ترکیه وارد موصل ودیگرشهرهای عراق کرده است. تروریست های خارجی را ترکیه وارد شمالی حلب ودیگرشهروهای سوریه کرده است. ترکیه جنایتکارجنگی است وحامی تروریسم دولتی است.


درمدت 6 سال بیش از999 هزارتروریست از149 کشوردرسراسرجهان با پرداخت رشوه به سران نجس وحشی ترکیه وارد سوریه وعراق شده است وهمچنان نیزادامه دارد. دولت وحشی ترکیه درمدت 6 سال است درسوریه وعراق تروریست ها را مسلح وازآنها حمایت می کند. سوریه وعراق درمدت 6 سال درمورد جنایت ها،خیانت های وتجاوزهای ترکیه سکوت وکوتاهی کرده است. ترکیه درسوریه وعراق با چراغ سبزآمریکا جنایت می کند. کشورترکیه ازهمان آغازتجاوز به سوریه وعراق با نظارت آمریکا،زشت ترین جنایات را مرتکب شده است.



ترکیه جنایتکارشماره یک باید پاسخگوی دخالت خود درامورکشورها باشد. داعش درمدت 6 سال است نفت سوریه وعراق را ازطریق ترکیه می فروشد. اعتراض به سرقت ترکیه وداعش ازنفت عراق وسوریه. ترکیه درمدت 6 سال است ازداعش نفت می حرد. چرا غرب درمدت 6 سال است،نفت داعش را تحریم نمی کند؟ ترکیه درباره کمک به داعش توضیح دهد. چرا ترکیه درمدت 6 سال است کاری به جبهه النصره وداعش ودیگرگروه های تروریستی ندارد؟ ترکیه فرقی با داعش ندارد. ترکیه درمدت 6 سال است درسوریه ازتروریست ها همه جانبه می کند.


«حضور یگانهای ارتش ترکیه در خاک سوریه به هر بهانهای که باشد، محکوم است و با نظامیان ترکیه به مثابه نیروهای اشغالگر با تمامی امکانات برخورد میکنیم.» «نقش ترکیه در پناه دادن، آموزش، حمایت تسلیحاتی از تروریستها و عبور دادن هزاران تروریست از ترکیه به داخل خاک سوریه، بر کسی پوشیده نیست.» «پیروزی ارتش سوریه و نیروهای همپیمان علیه تروریست به ویژه در حلب، آرزوها و نقشههای اردوغان در سوریه و منطقه را برباد داد و موجب شد که اردوغان علاوه بر تشدید دشمنی با سوریه، روستاها و مناطقی را در شمال حلب بمباران کند.» گفتنی است در بمباران مذکور که شامل 40 حمله هوایی میشد، حدود 200 غیرنظامی کشته شدهاند.


واقعا خنده دار است ترکیه ای درمدت 6 سال است که مرتب در سوریه وعراق جنایت می کند و دستان آلوده اش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. ساده اندیشی است آن کس که امروز این ادعای ترکیه ای ها را بپذیرد. حتی ساکنان دارالمجانین هم از ژست ضدتروریستی اخیر ترکیه خنده شان می گیرد!


واقعا خنده دار است ترکیه ای درمدت 6 سال است که مرتب در سوریه وعراق جنایت می کند و دستان آلوده اش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. ساده اندیشی است آن کس که امروز این ادعای ترکیه ای ها را بپذیرد. حتی ساکنان دارالمجانین هم از ژست ضدتروریستی اخیر ترکیه خنده شان می گیرد!


کشورهای عربی جنایتکارشماره یک تحت مدیریت رژیم کودک کش آل سعود حیوان وحشی درمدت 6 سال با همکاری سران بی فرهنگ بی شخصیت ترکیه 60 هزارخودروی تویوتای ازطریق ترکیه دراختیارداعش قرارداده اند.


داعش نجس وحشی درمدت 6 سال است ازطریق ترکیه وارد سوریه وعراق می شوند. وهمه نوع مرتکب جنایت درسوریه وعراق می کند. رجب طیب اردوغان نجس وحشی حیوان بی شخصیت کجا بود. داعش نجس وحشی درمدت 6 سال است ازطریق ترکیه وارد سوریه وعراق می شوند. درسوریه وعراق به زنان ودختران تجاوزمی کند رجب طیب اردوغان نجس وحشی حیوان بی شخصیت کجا بود. ارد وغان حیوان وحشی ازداعشی ها بدتراست. اردوغان حیوان ازتکفیری ها بدتراست.


آمریکا جنایتکارشماره یک ضد کل بشریت، رژیم جعلی صهیونیستی دشمن درجه یک ضد بشریت وترکیه جنایتکارشماره یک ضد مظلومان ومسلمانان با کمک های مالی کشورهای عربی جنایتکارشماره یک دشمن درجه یک دین اسلام ،قرآن،مسلمانان وبشریت تاسیس وحمایت ازتروریسم،تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی درمنطقه وجهان نقش دارند.


درهرجای دنیا جنایاتی رخ می دهد دست ترکیه درکاراست. ترکیه قوانین بین المللی را برای رسیدن به اهدافش نقض می کند. درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست ترکیه درکاراست. ترکیه، عامل تهدید کننده امنیت منطقه ای وجهانی است. داعشی ها ، مزدوران ترکیه ومتحدانش هستند. ترکیه درجنایت های تروریست ها شریک است.

دست آمریکا وهمپیمانانش به خون مردم منطقه وجهان آغشته است. آمریکا همچنان دشمن شماره یک بشریت است. اسرائیل همچنان دشمن شماره یک بشریت است. عربستان همچنان دشمن شماره یک بشریت است. ترکیه همچنان دشمن شماره یک بشریت است. سازمان ملل همچنان دشمن شماره یک بشریت است. قطر همچنان دشمن شماره یک بشریت است. امارات همچنان دشمن شماره یک بشریت است.

حامی تروریسم مانند ترکیه حمله هوایی به خاک سوریه را تایید کرد. این حالی است کشورترکیه درمدت 6 سال است ازتروریست های سوریه همه جانبه کمک وحمایت می کند. ترکیه درمدت 6 سال یکی ازحامی اصلی تمام تروریست ها درسوریه محسوب می شود حمله هوایی به خاک سوریه را تایید کرد معاون نخست وزیر ترکیه یکی ازحامی اصلی تروریست های سوریه است، هدف حمله هوایی این کشور به خاک سوریه را پاکسازی مناطق مرزی دانست. به گزارش ؛ شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: نعمان کورتولموش، معاون نخست وزیر ترکیه، در نشست خبری در آنکارا، حمله هوایی این کشور به خاک سوریه را تایید کرد. وی هدف از این حمله را پاکسازی مناطق مرزی و ایجاد مناطق امن در داخل سوریه دانست.



ترکیه جنایتکارشماره یک باید پاسخگوی دخالت خود درامورکشورها باشد. داعش درمدت 6 سال است نفت سوریه وعراق را ازطریق ترکیه می فروشد. اعتراض به سرقت ترکیه وداعش ازنفت عراق وسوریه. ترکیه درمدت 6 سال است ازداعش نفت می حرد. چرا غرب درمدت 6 سال است،نفت داعش را تحریم نمی کند؟ ترکیه درباره کمک به داعش توضیح دهد. چرا ترکیه درمدت 6 سال است کاری به جبهه النصره وداعش ودیگرگروه های تروریستی ندارد؟ ترکیه فرقی با داعش ندارد. ترکیه درمدت 6 سال است درسوریه ازتروریست ها همه جانبه می کند. اتهامات حامیان تروریسم،تروریست های داعس ودیگرگروه های تروریستی ضد ایرانی وزرای خارجه ترکیه وعربستان. ظریف و روحانی درجنایت های عرستان وترکیه است. عربستان وترکیه خطرناک ترازداعش است. ترکیه می خواهد جای داعش را درمنطقه وجهان بگیرد! وزیرخارجه وحشی ترکیه به حای دخالت، بحران های ترکیه را اداره کند.


آمریکایی ها وغربی ها جنایتکارشماره یک دم ازمبارزه با تروریسم می زنند شرم آوراست. سازمان اطلاعاتی ترکیه جنایتکارشماره یک درمدت 6 سال است با کمک مالی عربستان، قطر، تروریست وسلاح با مدیریت سران ترکیه به سوریه وعراق می فرستد، قوه قضاییه ودادستان ترکیه جنایتکارشماره یک درمدت 6 سال کجا بود وچه غلطی می کردند اردوغان حق متهم کردن کسی را ندارد، ردوغان متهم اصلی قتل عام مردم مظلوم سوریه وعراق درمدت 6 سال است.


ترکیه درجنایت های آمریکایی ها وغربی ها شریک است. ترکیه درجنایت های سعودی ها و صهیونیست ها شریک ست. ترکیه درجنایت های مخالفان سوری شریک است. ترکیه درجنایت های القاعده وداعش وجبهه النصره وارتش آزاد و دیگرگروه های تروریستی شریک است. جنایات تمام تروریست ها درسوریه وعراق ومنطقه ازسوی ترکیه مورد حمایت قرارمی گیرد. درمدت 6 سال درجنگ سوریه وعراق ولبنان ومنطقه بیش از998 هزارنفربه خاطرجنایت ها وخیانت های وتجاوزهای علیه سوریه وعراق با همدستی آمریکا وانگلیس وفرانسه وعربستان وقطر واسرائیل وتمام تروریست ها قتل عام شده اند وهمچنان نیزادامه می دهد. ترکیه درمدت 6 سال بابت حمایت همه جانبه ازتروریست های سوریه وعراق ازعربستان وقطرپول دلالی ورشوه گرفته است

غذاهای مسموم ترکیه در فوعه و کفریا! +عکس شنبه 1 آبان 1395 - 12:6:7 اهالی فوعه و کفریا در سوریه، با انتشار عکسهایی از کمکهای غذایی ترکیه تأکید کردند که این کمکها قابل استفاده نیست.

تروریست ها با دستور اردوغان نجس وحشی از خروج غیر نظامیان از حلب جلوگیری می کنند. همکاری با ترکیه خیانت به دین اسلام،قرآق ومسلمانان است. کشورترکیه مانند عربستان سعودی ثابت کرد که دشمن واقعی دین اسلام،قرآن،مسلمانان وبشریت است. ترکیه یکی ازحامی اصلی تروریسم،تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی درسوریه،عراق،لبنان،خاورمیانه وجهان است. مبارزه با ترکیه،دفاع ازاسلام ومسلمانان است. 99 درصد ترکیه عامل اصلی جنگ درسوریه،عراق،لبنان ومنطقه است. 99 درصد ترکیه عامل اصلی ورود تروریست ها خارجی به سوریه،عراق ومنطقه است. 99 درصد ترکیه عامل اصلی ناآرامی ها منطقه است. 99 درصد ترکیه عامل داعش است.



آمریکا در عراق مرتکب جنایت جنگی شده است. آمریکا در سوریه مرتکب جنایت جنگی شده است. ترکیه در عراق مرتکب جنایت جنگی شده است. ترکیه در سوریه مرتکب جنایت جنگی شده است. ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا درسوریه وعراق غیرقانونی است. اوباما وحشی به مردم دروغ می گوید/آمریکا حامی داعش است. اردوغان وحشی به مردم دروغ می گوید/ترکیه حامی داعش است. ائتلاف بین المللی درسوریه وعراق غیرقانونی است.

ترکیه به دنبال جنگ با داعش نیست وفقط به دنبال منافع خودش است. ترکیه جنایتکارشماره یک مانند آمریکا جنایتکارشماره یک به دنبال جنگ با داعش نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.


ترکیه درمدت 6 سال است با کمک مالی عربستان،قطر، با رهبری آمریکا درسایه سکوت سازمان های بین لمللی تروریست وسلاح به سوریه وعراق می فرستد. تمام تروریست ها کشورهای اروپایی درمدت 6 سال ازطریق کشورترکیه وارد سوریه وعراق شده است وهمچنان نیزدامه دارد. ترکیه با داعش همدست است. ترکیه با مخالفان سوری همدست است. ترکیه با القاعده همدست است. ترکیه با جبهه النصره همدست است. ترکیه رژیم مسلمان کش آل سعود همدست است. ترکیه با رژیم کودک کش صهیونیستی همدست است. ترکیه با شورشیان سوریه همدست است. ترکیه با ارتش آزاد سوریه همدست است. ترکیه با جنایتکاران خارجی همدست است. ترکیه با تمام تروریست های سوریه همدست است. ترکیه تمام تروریست های عراق همدست است. تروریسم سگ دست نشانده دولت دیکتاتورترکیه است. خصورتروریسم درسوریه وعراق توسط ترکیه تقویت می شود.


غارت نفت واموال سوریه وعراق درمدت 6 سال توسط ترکیه با همدستی داعش و دیگرگروه های تروریستی عامل اصلی کودتای ترکیه است. بمب های خوشه ای ساخت آمریکا جنایتکارشماره یک زندگی مردم یمن را به تباهی کشانده است. استفاده عربستان جنایتکارشماره یک از بمب های خوشه ای آمریکا جنایتکارشماره یک در یمن. جنگنده های متجاوز عربستانی با بمب های خوشه ای مدعیان حقوق بشردرسایه سکوت سازمان های بین المللی بی نظم وبی عدالت به یمن حمله کردند. جنایات آمریکا وعربستان سعودی ازسوی بان کی مون دبیرکل سازمان بی ملل متحد مورد حمایت قرارمی گیرد. شورای ضد امنیت سازمان بی ملل متحد درجنایت های آمریکایی ها وسعودی ها شریک است. عربستان سعودی درمدت 6 سال است تمام تروریست ها را با رهبری آمریکا و با همکاری سران ترکیه ازطریق ترکیه وارد سوریه وعراق می کند. کشورهای اروپایی که دم ازمبارزه با تروریسم می زنند باید شرم کنند، شرم آوراست.


کودتای ترکیه سیاست های دوگانه ونادرست رجب طیب اردوغان رئیس جمهورترکیه بوده است. حمایت مالی و تسلیحاتی ترکیه جنایتکارشماره یک درمدت 6 سال از گروه های تروریستی درعراق و سوریه با رهبری آمریکا جنایتکارشماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک همچنان نیزادامه می دهد. راهپیمایی مردم استانبول در حمایت از دولت قانونی ترکیه، خیانت بزرگ به دین اسلام وقرآن ومسلمانان وبشریت است. دولت قانونی ترکیه که ثابت کرد که دشمن واقعی دشمن دین اسلام ومسلمانان وبشریت است درمدت 6 سال است همه جانبه ازتروریست ها حمایت کرده است. سران وحشی ترکیه ثابت کرده است که دوست واقعی داعش و رژیم آل سعود و رژیم کودک کش صهیونیستی و دیگر گروه های تروریستی هستند.


آمریکا با گروه تکفیری صهیونیستی داعش فرقی ندارد. عربستان سعودی با گروه تکفیری صهیونیستی داعش فرقی ندارد. ترکیه با گروه تکفیری صهیونیستی داعش فرقی ندارد. قطر با گروه تکفیری صهیونیستی داعش فرقی ندارد. حملات هواپیماهای ائتلاف به محل عزاداری مردم کرکوک به درخواست رجب طیب اردوغان حیوان وحشی صورت گرفته است. در حمله گروه تکفیری صهیونیستی داعش به شهر کرکوک که ادامه دارد تاکنون دستکم ۴۶ نفر کشته شدند که بیشتر آنها از اعضای نیروهای امنیتی هستند. حمله هواپیماهای آمریکا وهم پیمانانس به مراسم عزاداری حسینی درکرکوک عراق به درخواست رجب طیب اردوغان رئیس اصلی تروریسم،تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی درسوریه،عراق،خاورمیانه وجهان صورت گرفته است.


چرا عفو بین الملل خفه خون گرفتن. چرا رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل خفه خون گرفتن. چرا رئیس شورای ضد امنیت سازمان ملل متحد خفه خون گرقتن. چرا بان کی مون دبیرکلل به اصطلاح سازمان بی ملل متحد خفه خون گرفتن. تمام سازمان های بین المللی درمدت 6 سال است درجنایت های ترکیه شریک جرم هستند.


چرا عفو بین الملل خفه خون گرفتن. چرا رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل خفه خون گرفتن. چرا رئیس شورای ضد امنیت سازمان ملل متحد خفه خون گرقتن. چرا بان کی مون دبیرکلل به اصطلاح سازمان بی ملل متحد خفه خون گرفتن. تمام سازمان های بین المللی درمدت 6 سال است درجنایت های ترکیه شریک جرم هستند.

250 هزار نفر از اهالی حلب آواره شدهاند؛ تسخیر راشدین 5 و طریق الشام در دست اقدام عملکرد عفو بین الملل درمدت 6 سال درجنگ سوریه بی شرمانه بوده است. عملکرد شورای حقوق بشرسازمان ملل درمدت 6 سال درجنگ سوریه بی شرمانه بوده است. عملکرد دبیرکل سازمان ملل درمدت 6 سال درجنگ سوریه بی شرمانه بوده است. عملکرد شورای امنیت سازمان ملل درمدت 6 سال درجنگ سوریه بی شرمانه بوده است. تمام سازمان های بین المللی با همدستی آمریکا وهمپیمانانش عامل اصلی جنگ ونارامی درمدت 6 سال است درسوریه هستند. چرا عفو بین الملل خفه خون گرفتن. چرا رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل خفه خون گرفتن. چرا رئیس شورای ضد امنیت سازمان ملل متحد خفه خون گرقتن. چرا بان کی مون دبیرکلل به اصطلاح سازمان بی ملل متحد خفه خون گرفتن. تمام سازمان های بین المللی درمدت 6 سال است درجنایت های ترکیه شریک جرم هستند.



مدعیان حقوق بشردرمدت 6 سال است با همدستی داعش و دیگر گروه های تروریستی درسوریه وعراق ولبنان ولیبی و مصر و... انسان های بی گناه را قتل عام می کنند وهمچنان نیزادامه می دهد. جنایات آمریکا وعربستان سعودی واسرائیل وترکیه وتمام تروریست ها ازسوی تمام سازمان های بین المللی خیانتکارمورد حمایت قرارمی گیرد. احمد شهید نجس وحشی درجنایت های تروریست ها وآمریکا وپیمانانش شریک است. تجاوز ترکیه به خاطرکوتاهی سوریه است. جنایات ترکیه ازسوی آمریکا وناتو مورد حمایت قرارمی گیرد. آمریکا وناتو وتمام سازمان های بین المللی درمدت 6 سال درجنایت های ترکیه شریک جرم هستند. حمایت ترکیه ازتروریست ها، تجاوزبه سوریه است. سکوت کشورهای مسلمان عامل اصلی جنایات آمریکا وعربستان سعودی وترکیه درمدت 6 سال درجنگ سوریه وعراق و... هستند.


استفاده تروریستها در حلب از گاز خردل با حمایت آمریکا وعربستان سعودی وترکیه درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون خفه خون گرفتن ولال شده است وسکوت اختیارکرده است. 99درصد تروریست ها مدت 6 سال ازترکیه با کمک عربستان سعودی وقطر، به سوریه می روند. ترکیه جنایت جنگی وحامی تروریسم دولتی است. ترکیه جنایت جنگی وحامی تروریسم دولتی است.نهاد های بین المللی بی شرمانه ازجنایتکاران جنگی حمایت می کنند. ترکیه ترکیه جنایتکاربه خاک سوریه با چراع سبزآمریکا وناتو صورت گرفته است. مظلومان ومسلمانان بزرگترین قربانیان آمریکا وعربستان سعودی وترکیه هستند انفجار خونین در آنکارا بسیارعالی بوده است.مگراین که آدم بشود واز جنایت وخیانت وتجاوز وظلم ستم کردن دست بردارد. حامیان شماره یک تروریسم ، گرفتارتروریست های خود ساخته شده اند. ترکیه حامی اصلی تمام ترریست ها است. ترکیه که پرونده سنگینی درجنایت وفعالیت های تروریستی دارد.


شورای حقوق بشر سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل دیگر وجود ندارند! شورای حقوق بشر سازمان ملل یک سازمان تروریستی است! حوادث یمن برگ دیگری درکارنامه سیاه وننگین آمریکا وانگلیس وفرانسه و عربستان سعودی واسرائیل است. سازمان های بین المللی عروسک خیمه شب بازی آمریکا وهم پیمانانش است. سازمان های بین المللی توانایی مقابله با جنایات آمریکا وهم پیمانانش را ندارند. جنایتکاران آمریکا وهم پیمانانش باید به میزمحاکمه کشیده شوند. دادگاه بین المللی باید با جنایات جنگی آمریکا وهم پیمانانش برخورد کند.اقدامات آمریکا وهم پیمانانش جنایت جنگی است. مدعیان دروغین حقوق بشراز رژیم صهیونیستی حمایت کرده. وبه آنها جایزه 250 میلیون دلاری می دهند.باید به حامیان تروریسم رسیدگی شود.کشورهای که دم ازحقوق بشرمی زنند چرا درمقابل این جنایات آل سعود و رژیم صهیونیستی داعش و جبهه النصره و مخالفان سوری وارتش آزاد و القاعده سکوت کرده ند. کشورهای غربی به اسم اسلام درحق مسلمانان جنایت می کنند. اسرائیل درغزه ازگازفسفراستفاده کرد. با سکوت سایه نهاد های بین المللی و دستورآمریکا جنایتکارصورت می گیرد.


چرا آمریکا داعش به افغانستان فرستاد؟ چرا آمریکا داعش به لیبی فرستاد؟ چرا آمریکا داعش مصر فرستاد؟ چرا آمریکا داعش به یمن فرستاد؟ ادعای های سران ترکیه غیرقانونی است. بیمارستان های ترکیه همچنان پذیرای شورشیان سوریه است. داعش یکی ازدستگاه های دولت ترکیه است. بردست داشتن ترکیه در ورود تروریست ها به سوریه وعراق و... اردوغان نماینده عثمانی های آدم کش است. دولت ترکیه مسئول خونهای ریخته شده درمنطقه است. ترکیه بزرگترین دشمن جهان اسلام/ کمک به تروریست ها برای امنیت اسرائیل. چرا ترکیه فقط با مسلمان ها می جنگند؟! ترکیه حامی تروریسم درمنطقه است. دربرابر دخالت های ترکیه ساکت نخواهیم نشست. هدف ترکیه ازحمله به سوریه حفظ امنیت رژیم صهیونیستی است. ترکیه ثابت کرد که دوست واقعی رژیم کودک کش صهیونیستی وآل سعود کودک کش وآدم کش ومسلمان کش و داعش و دیگر گروه های تروریستی است.



واقعا خندهدار است آمریکایی که مرتب در منطقه جنایت میکند و دستان آلودهاش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. سادهاندیشی است آن کس که امروز این ادعای آمریکاییها را بپذیرد. حتی ساکنان دارالمجانین هم از ژست ضدتروریستی اخیر آمریکا خندهشان میگیرد!


واقعا خندهدار است آمریکایی که مرتب در منطقه جنایت میکند و دستان آلودهاش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. سادهاندیشی است آن کس که امروز این ادعای آمریکاییها را بپذیرد. حتی ساکنان دارالمجانین هم از ژست ضدتروریستی اخیر آمریکا خندهشان میگیرد!


آمریکا با ایجاد منطقه پرواز ممنوع به دنبال کنترل راهبردی سوریه است. ترکیه از عنصر ناامنی برای تنظیم معادلات قدرت در سوریه و عراق بهره می برد. تنها راه حل بحران سوریه سرکوب کامل گروههای تروریستی مورد حمایت آمریکا ومتحدنش است/ هیچگونه مذاکراتی نمی تواند منجر به پایان بحران شود. تنها راهحل بحران سوریه سرکوب کامل گروههای تروریستی است/ هیچگونه مذاکراتی نمیتواند منجر به پایان بحران شود آمریکا نمیتواند جلوی جنگندههای سوری را بگیرد - اعلام منطقه پرواز ممنوع در سوریه کمک به تروریست ها آمریکا نمی تواند جلوی جنگنده های سوری را بگیرد - اعلام منطقه پرواز ممنوع در سوریه کمک به تروریست ها سازش گروههای تروریستی با دولت سوریه به نفع کشورهای حامی این گروهها نیست حامیان تروریست های سوریه مانندآمریکا،انگلیس و فرانسه خواستار نشست شورای امنیت درباره سوریه شدند آمریکا،انگلیس و فرانسه خواستار نشست شورای امنیت درباره سوریه شدند آمریکا پاسخ حمله هوایی خود را گرفت/ هواپیمای آمریکا در شمال سوریه ساقط شد. نتیجه بمباران سوریه توسط آمریکا، تقویت داعش است آمریکا،قطر ، عربستان ،ترکیه واسرائیل از تروریسم در سوریه!

به زودی گروهک تروریستی داعش مورد حمایت مستقیم ترکیه را به تاریخ خواهیم سپرد.

به زودی گروهک تروریستی داعش مورد حمایت مستقیم ترکیه را به تاریخ خواهیم سپرد. ازخون شهدای حلب نمی گذریم. ازترکیه و رژیم آل سعود انتقام می گیریم. ترکیه بسیارخطرناک ترازداعش است. ترکیه ازتکفیری ها بدتراست. حمایت ترکیه ازتکفیری ها و دیگرگروه های تروریستی صد دنیا را درآورد. جنگنده های ترکیه چند منطقه را ددرشهرالباب سوریه بمباران کردند.


افشاگری عضو داعش: مرزهای ترکیه برای تردد ما باز است آنکارا- ایرنا- یک تبعه تُرک عضو داعش افشا کرد که اعضای این گروه تروریستی بدون هیچ ممانعتی از سوی نیروهای تُرک براحتی بین مرزهای ترکیه و سوریه تردد می کنند. به گزارش روزنامه محلی «بیرگون» این فرد 29 ساله که در فوریه سال 2014 به داعش محلق شد، در طول این مدت تاکنون دو بار به ترکیه آمده و به مدت 9 ماه در صفوف داعش در عراق و سوریه جنگ کرده است. فرد یاد شده در گفت وگو با این روزنامه اظهار می کند که از سوی نیروهای داعش در آنکارا در مسجد حاجی بایرام، جذب این گروه و پس از عزیمت به شهر غازی آنتپ وارد خاک سوریه شده و به نیروهای داعش ملحق شده است. وی گفت: ترکیه به دلیل مبارزه داعش با پ.ک.ک، هیچ مانعی در تردد نیروهای این گروه تروریستی در مرزهای این کشور و سوریه ایجاد نمی کند. این عضو داعش در مورد احتمال وقوع عملیات تروریستی این گروه علیه ترکیه گفت: داعش به دلیل اینکه امکان تردد نیروهایش از خاک ترکیه فراهم است، این کشور را دوست دارد و این یک واقعیت است.

داعش وترکیه برای ما یکی هستند.

آمریکا همان داعش. تروریست های سگ های سگ های شکارچی مدهیان حقوق بشردرسوریه وعراق وجهان هستند.
ترکیه ثابت کرد که دشمن درجه یک دین اسلام،قرآن،مسلمانان وبشریت است. عربستان سعودی ثابت کرد که دشمچاووش اوغلو وزیرخارجه بی شخصیت ترکیه پای خود را ازگلیمش درازترکرد..ن درجه یک دین اسلام،قرآن،مسلمانان وبشریت است.

پول خرید وفروش زنان ودختران ترکیه خرج داعش می شود. جنگ عراق،سوریه ولبنان با پول زنان ودختران ترکیه تامین می شود. تعجب نکیند؛ ترکیه دشمن تاریخی دین اسلام،قرآن،مظلومان ومسلمانان است. ترکیه ازتکفیری ها بدتراست. ترکیه بسیارخطرناک ترازداعش است. ترکیه درمدت 6 سال است، تروریسم،داعش ودیگر گروه های تروریستی را به سوریه وعراق آورده است. ادعای فرمانده تروریست های سوریه : ترکیه به ما سلاح می دهد.


جنگندههای ترکیه دهها غیرنظامی سوری رابه خاک و خون کشیدند در حمله هوایی دیروز جنگندههای ترکیه به شهر «الباب» در شمال سوریه حداقل ۲۸ غیرنظامی کشته و ۱۰۰ نفر هم زخمی شدند. دولت ترکیه بار دیگر به بهانه مقابله با تروریستهایی که خود از آنها حمایت میکند و در نقض آشکار حاکمیت سوریه با حمله هوایی به شهر «الباب» در شمال این کشور دهها غیر نظامی را به خاک و خون کشید.در این حمله توپخانهها و جنگندههای ارتش ترکیه در نزدیکی مرز سوریه به بهانه حضور تروریستهای داعش، شهر کُردنشین «الباب» را هدف گلوله و موشک قرار دادند که در پی آن حداقل 28 غیرنظامی کشته و 100 نفر دیگر مجروح شدند.پیش از این نیز دولت ترکیه به بهانه مقابله با تروریستها بارها نیروهای زمینی خود را وارد شهرهای مرزی سوریه کرده و یا با جنگندههای خود بخشهایی از خاک این کشور را بمباران کرده است. همه این حملات به بهانه مقابله با تروریستها صورت گرفته ولی آگاهان سیاسی معتقدند ترکیه اهداف دیگری را از آتشافروزی در سوریه دنبال میکند.ترکیه همین سیاست را در عراق نیز دنبال میکند.


داعش فقط یک گروه تروریستی است /آن را دولت اسلامی نخوانید. که این گروه هیچ ارتباطی با اسلام ندارد و تنها یک گروه تروریستی است. تشکر سرکرده اصلی گروه تروریستی النصره از کمکها و حمایتهای اسرائيل سرکرده گروه تروریستی «جیشالاسلام» اعلام کرده، این گروه نه تنها با اسرائیل سر جنگ ندارد بلکه از این رژیم تشکر هم میکند و هدفش فقط سرنگونی نظام «بشار اسد» است! داعش سگ دست نشانده آمریکا است. داعش سگ دست نشانده انگلیس است. داعش سگ دست نشانده عربستان سعودی است. داعش سگ دست نشانده قطراست. داعش سگ دست نشانده رژیم صهونیستی است. داعش سگ دست نشانده ترکیه است. داعش سگ هاردبیرکل سازمان ملل درمنطقه است. داعش سگ های شکارچی مدعیان حقوق بشردرخاورمیانه است. مدعیان حقوق بشردرمدت 6 سال است با کمک مالی کشورهای عربی با رهبری آمریکا تسلیحات داعش وتروریست ها را تامین می کنند. آمریکا، اسرائیل و داعش سه جنایتکار نخست بشریت آمریکا با همکاری صهیونیست و پرورش داعش وگروهکهای تروریستی قصد پایمال نمودن کرامت انسانی در منطقه را دارند و و حاضرند با شکستن و زیرپا گذاشتن منشور حقوق بشر واقعی، به صورت مزدورانه به دنیا.


مزدور اجاره ای مدعیان حقوق بشر نمی تواند عراق و سوریه ها را شکست بدهد آمریکا بزرگترین ناقض آتش بس سوریه بود/ تروریستها مورد حمایت همه جانبه مدعیان حقوق بشر 300 بار آتش بس را نقض کردند تمام تروریست های داعش درسوریه وعراق ومنطقه و... کشورهای مدعیان حقوق بشرهستند. کشورهای مدعیان حقوق بشریکی ازحامیان اصلی جنگ ازسال 2003 تاکنون عامل اصلی جنگ وناآرامی های درعراق وافغانستان ولیبی ونوارغزه ولبنان وسوریه ویمن ومصرومنطقه هستند. آتش بس غیرقانونی آمریکا در سوریه تمام شد آمریکا برای داعش درعراق سلاح می فرستد آمریکا برای داعش درسوریه سلاح می فرستد.. آمریکا با حمله به ارتش سوریه ثابت کرد حمایت تروریستها از برنامه آنها خارج نخواهد شد. شنبه 27 شهریور1395 حمله جنگنده های آمریکایی به پایگاه نظامی سوریه دردیرالزوراقدام تروریستی بوده است. حمله جنگنده ها آمریکایی نشان دهند حمایت مستقیم ازتروریست های داعش است. درحمله هوایی دیشب آمریکا به مواضع نیروهای سوری دردیرالزور83 تن کشته شدند.



تمام تروریست های داعش درسوریه وعراق ومنطقه و... کشورهای مدعیان حقوق بشرهستند. کشورهای مدعیان حقوق بشریکی ازحامیان اصلی جنگ ازسال 2003 تاکنون عامل اصلی جنگ وناآرامی های درعراق وافغانستان ولیبی ونوارغزه ولبنان وسوریه ویمن ومصرومنطقه هستند. آتش بس غیرقانونی آمریکا در سوریه تمام شد آمریکا برای داعش درعراق سلاح می فرستد آمریکا برای داعش درسوریه سلاح می فرستد.. آمریکا با حمله به ارتش سوریه ثابت کرد حمایت تروریستها از برنامه آنها خارج نخواهد شد. شنبه 27 شهریور1395 حمله جنگنده های آمریکایی به پایگاه نظامی سوریه دردیرالزوراقدام تروریستی بوده است. حمله جنگنده ها آمریکایی نشان دهند حمایت مستقیم ازتروریست های داعش است. درحمله هوایی دیشب آمریکا به مواضع نیروهای سوری دردیرالزور83 تن کشته شدند.



حمایت آمریکا از تروریسم در افغانستان حمایت آمریکا از تروریسم در پاکستان حمایت آمریکا از تروریسم در لیبی حمایت آمریکا از تروریسم در عراق حمایت آمریکا از تروریسم در سوریه حمایت آمریکا از تروریسم در لبنان حمایت آمریکا از تروریسم در یمن حمایت آمریکا از تروریسم در منطقه حمایت آمریکا از تروریسم در جهان آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشردرجهان است. آمریکا بزرگترین ناقض قوانین بین المللی دردنیا است. آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بین لمللی درجهان است. بمب های ساخت آمریکا درسوریه استفاده می شوند. بمب های ساخت آمریکا درعراق استفاده می شوند. بمب های ساخت آمریکا دریمن استفاده می شوند.

استفاده ازبمب های خوشته ای دریمن جنایت جنگی است ولی مدعیان حقوق بشر نمی فهمند. آمریکا واسرائیل وعربستان وقطر وترکیه درمدت 6 سال است درجنگ سوریه وعراق ولبنان ثابت کرده است دشمن واقعی دین اسلام وقرآن ومسلمانان وکل بشریت هستند. دولت آمریکا با غارت نفت رژیم آل سعود خود را سرپا نگه داشته است. دولت ترکیه با غارت نفت سوریه وعراق خود را سرپا نگه داشته است. سازمان اطلاعات ترکیه برای تروریست ها سلاح می فرستاد. چندهزار تبعه ترکیه عضو گروه های تروریستی هستند؟ ترکیه برای القاعده سلاح فرستاده است. رسوایی جدید درپرونده کامیونهای سلاح + فیلم. حمله به موصل با مهمات ترکیه عملی شد.


ترکیه از خط قرمز عبور کرده است. دولت ترکیه از خط قرمز عبور کرده است. نیروهای ترکیه بدون اجازه بغداد در خاک عراق هستند حضور نیروهای ترکیه در خاک عراق بدون اجازه بغداد است. نیروهای ترکیه بدون اجازه دمشق در خاک سوریه هستند حضور نیروهای ترکیه در خاک سوریه بدون اجازه دمشق است.


فرودگاه بین المللی آنکارا بهشت گروه های تروریستی است. کشورترکیه بهشت تروریست ها درمنطیه وجهان است. رجب طیب اردوغان بی شخصیت اگربه اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم،تروریست داعش ودیگرگروه های تروریستی را دارد باید به سراغ فرودگاه بین المللی آنکارا ودیگرشهرهای ترکیه برود هر روزحدود 50 و90 تروریست خارجی بیش از149 کشورجهان وارد ترکیه می شوند وازطریق ترکیه وارد سوریه وعراق می شود. حامیان تروریست ها مانند آمریکا،انگلیس،عربستان سعودی ،قطر،اسرائیل وترکیه انتقام خود را از کودکان حلب گرفتند.


ترکیه جنایتکارشماره یک به جای اینکه بگویند برای ملت خود چه می کنند،مدام شعارآدم کشی می دهند. ترکیه جنایتکارشماره یک با کمک مالی عربستان سعودی،امارات وقطردرمدت 6 سال است به دنبال عملیات روانی ضد سوریه؛لبنان،عراق،روسیه وایران است. تروریسم تکفیری تامین کننده منافع آمریکا،رژیم کودک کش صهیونیستی وترکیه است.


کشتار مردم سوریه درمدت 6 سال به دست دولت ترکیه بدترین نوع تروریسم است. کشتار مردم عراق درمدت 6 سال به دست دولت ترکیه بدترین نوع تروریسم است. اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، اسرائیل،عربستان،قطر،امارات،اردنوترکیه ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

کشتار مردم سوریه درمدت 6 سال به دست دولت ترکیه بدترین نوع تروریسم است. کشتار مر
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
0
ملت ایران بهترین پاسخ دهنده به آمریکا
بارها رهبر معظم انقلاب فرمودهاند؛ که هرگز آمریکا مورد اعتماد نیست، حالا معلوم شده است که مردم ایالات متحده هم رئیس جمهور این کشور را قبول ندارند. کسی که تعادل روحی و روانی ندارد و بنگاهدار مسکن بوده است. پول ادب و احترام نمیآورد و بزرگی نمیسازد. اگر در کشور خودمان به مردم رسیدگی درستی صورت گیرد و بزرگان مورد احترام باشند بهتر از هر ملتی ملت ایران پاسخ یاوهگوییهای رئیس جمهور آمریکا را خواهند داد.


ملت ایران بهترین پاسخ دهنده به آمریکا
بارها رهبر معظم انقلاب فرمودهاند؛ که هرگز آمریکا مورد اعتماد نیست، حالا معلوم شده است که مردم ایالات متحده هم رئیس جمهور این کشور را قبول ندارند. کسی که تعادل روحی و روانی ندارد و بنگاهدار مسکن بوده است. پول ادب و احترام نمیآورد و بزرگی نمیسازد. اگر در کشور خودمان به مردم رسیدگی درستی صورت گیرد و بزرگان مورد احترام باشند بهتر از هر ملتی ملت ایران پاسخ یاوهگوییهای رئیس جمهور آمریکا را خواهند داد.


ملت ایران بهترین پاسخ دهنده به آمریکا
بارها رهبر معظم انقلاب فرمودهاند؛ که هرگز آمریکا مورد اعتماد نیست، حالا معلوم شده است که مردم ایالات متحده هم رئیس جمهور این کشور را قبول ندارند. کسی که تعادل روحی و روانی ندارد و بنگاهدار مسکن بوده است. پول ادب و احترام نمیآورد و بزرگی نمیسازد. اگر در کشور خودمان به مردم رسیدگی درستی صورت گیرد و بزرگان مورد احترام باشند بهتر از هر ملتی ملت ایران پاسخ یاوهگوییهای رئیس جمهور آمریکا را خواهند داد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: