کد خبر: ۷۴۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۱۹۷
یک مقام ارشد سازمان سیا:
یک مقام ارشد سازمان سیا با تاکید بر اینکه کیم جونگ اون مایل به درگیر شدن با آمریکا نیست، وی را فردی صلح طلب و منطقی خواند.
«کیم جونگ اون» بسیار منطقی استبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: به نقل از اسپوتنیک، یک مقام ارشد سازمان سیا آمریکا گفت که رهبر کره شمالی فردی بسیار منطقی بوده و به دنبال ایجاد درگیری با آمریکا نیست.


بر اساس این گزارش، «یونگ سوک لی»  دستیار رئیس سازمان سیا گفت: «کیم جونگ اون» آخرین فردی است که به دنبال ایجاد درگیری در شبه جزیره کره خواهد بود. وی خواستار همان چیزی است که تمامی حکام به دنبال آن هستند – یعنی حکومت بلند مدت و مرگ آرام در تخت خواب خود. وی علاقمند به درگیری با آمریکا نیست اما می خواهد مانند یک قدرت بزرگ با آمریکا به توافق برسد و فشارهای آمریکا بر شبه جزیره (کره) را از بین ببرد.

این مقام ارشد سیا همچنین تاکید کرد: «کیم جونگ اون» منتقد رفتار آمریکا در ناچیز شمردن سیاستهای محافظه کارانه حکومتها است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: