کد خبر: ۷۴۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
تعداد بازدید: ۱۹۷
سازمان اطلاعات ارتش لبنان از بازداشت یکی از عناصر برجسته گروه تروریستی داعش خبر داد.
بازداشت یکی از عناصر برجسته داعش در لبنانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا،سازمان اطلاعات ارتش لبنان صبح امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که  توفیق الحجیری، یکی از مسئولان تشکیلات تروریستی داعش توسط نیروهای ارتش این کشور در منطقه عرسال بازداشت شده‌است.

در همین راستا، رسانه‌های لبنان اعلام کردند، الحجیری متهم به ربودن و کشتن نظامیان وغیرنظامیان و نیز همکاری با گروه‌های تروریستی در حمله به مقرهای ارتش لبنان در سال 2014 میلادی است.

 به نقل از سایت النشره، این سازمان پیشتر اعلام کرده بود که اعضای یک باند داعشی را که قصد داشتند عملیات تروریستی در این کشور انجام دهند  را بازداشت کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
0
0
حمله زیردریایی های روسیه به مواضع داعش در دیرالزور

13 مهر 1396 ساعت 16:29

وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه ای از حمله زیردریایی های مستقر این کشور در دریای مدیترانه به مواضع تروریستهای داعش در شهر المیادین استان دیر الزور در سوریه خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از حملات زیردریایی های این کشور به مواضع تروریستها در سوریه خبر داد.
بر اساس این گزارش، این حملات با استفاده از ۱۰ موشک کالیبر انجام شده از سوی زیردریایی های مستقر روسیه در دریای مدیترانه به سمت مواضع داعش صورت گرفته است.

وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه ای در این خصوص آورده است که بر اثر انجام این حمله موشکی، چندین مقر فرماندهی، انبار مهمات و ادوات داعش در شهر «المیادین» نابود شده اند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: