کد خبر: ۷۴۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۳
هواشناسی خراسان رضوی برای روزهای آینده در استان ادامه روند کاهش دما همراه با بارش باران و برف پیش بینی کرده است و با ادامه بارش‌ها احتمال جاری شدن روان‌آب وجود دارد.
ادامه بارش‌ها در خراسان رضوی
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی نشان‌دهنده جوی ناپایدار در استان بوده و علاوه بر وزش باد نسبتاً شدید تا شدید برای پاره‌ای از نقاط بارش باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف نیز پیش‌بینی می‌شود.

بارندگی‌ها جاری شدن روان‌آب به‌همراه داشته و در گردنه‌های کوهستانی کاهش میزان دید افقی به‌دلیل پدیده مه دور از انتظار نخواهد بود، همچنین روند کاهش دما تا فردا صبح ادامه خواهد داشت.

آسمان نواحی شمالی استان در روز جمعه  ابری با مه صبحگاهی، پاره‌ای نقاط بارش باران و برف به‌تدریج کاهش ابر و در بعدازظهر افزایش شدت باد، نواحی مرکزی نیمه ابری تا ابری با مه صبحگاهی، پاره‌ای نقاط بارش باران و برف به‌تدریج کاهش ابر و در بعدازظهر افزایش شدت باد و نواحی جنوبی صاف تا قسمتی ابری پاره‌ای نقاط وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی استان برای مشهد در روز جمعه آسمانی ابری با مه صبحگاهی بعدازظهر افزایش شدت باد و حداقل و حداکثر دمای 3 و 14 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی کرده است.

آسمان نواحی شمالی و مرکزی استان در روز شنبه صاف تا قسمتی ابری با احتمال مه صبحگاهی همراه با وزش باد و در بعدازظهر با افزایش شدت باد و نواحی جنوبی صاف در بعدازظهر پاره‌ای نقاط وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

آسمان مشهد نیز در روز شنبه صاف تا قسمتی ابری با احتمال مه صبحگاهی در بعدازظهر افزایش شدت باد و حداقل و حداکثر دمای آن 3 و 19 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

 بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، هواشناسی خراسان رضوی آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در روز یکشنبه را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در مشهد با حداقل و حداکثر دمای 7 و 21 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی کرده است.

طی شبانه روز گذشته فریمان با کمینه دمای 3 درجه سانتی‌گراد سردترین و مه‌ولایت با بیشینه دمای 28 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهرهای استان بوده‌اند، طی همین مدت کمترین و بیشترین دمای مشهد 8 و 17 درجه سانتی‌گراد بوده است.

همچنین بیشترین میزان بارش از جغتای به میزان17.8 میلی‌متر و بیشترین شدت وزش باد از ایستگاه‌ سبزوار با سرعت 58 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: