کد خبر: ۷۴۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۱۱
یوپ هاینکس بار دیگر به نیمکت مربیگری بایرن مونیخ باز می‌گردد.
بیلد سرمربی بعدی بایرن مونیخ را معرفی کردبه گزارش خبرداغ،کریستین فالک خبرنگار بیلد آلمان که اخراج کارلو آنجلوتی را اعلام کرده بود، مدعی شد باشگاه بایرن مونیخ یوپ هاینکس را به نیمکت مربیگری این تیم بازمی‌گرداند.

 

هاینکس خاطرات خوشی در بایرن برجای گذاشت و پیش از اعلام بازنشستگی و آمدن گواردیولا، سه گانه را برای مونیخ به ارمغان آورده بود.

 

در همین حال، متس هوملز مدافع بایرن مونیخ در خصوص مربیگری کلوپ نیز در این باشگاه صحبت کرده است. مدافع باشگاه بایرن مونیخ تاکید کرد باشگاه آلمانی از او در خصوص مربیگری کلوپ در این تیم آلمانی پرس و جو کرده است.


کلوپ سرمربی فعلی لیورپول و هوملز در تیم دورتموند با یکدیگر کار کرده‌اند و در سال 2013 به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز راه یافتند.


هوملز در این باره گفت: «مونیخ با من صحبت کرد و سوالی را پرسید. من نظر خودم را بیان کردم اما نمی دانم کلوپ برای این کار مناسب است یا خیر. شاید کاندیدهای دیگری نیز وجود داشته باشند که من اطلاع ندارم. مانند سایر بازیکنان من نیز کنجکاو خواهم بود و روزنامه ها را می خوانم تا بدانم چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: