کد خبر: ۷۴۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۳۴۲
ستاره خط میانی ذوب آهن بعد از ماه ها دوری از تمرینات این تیم بار دیگر به جمع هم تیمی هایش برگشت.
جواهر ذوب آهن به تمرینات برگشتبه گزارش خبرداغ ، قاسم حدادی فر بعد از مصدومیت شدید در هفته دوم لیگ برتر برابر سیاه جامگان بار دیگر دچار پارگی رباط صلیبی شد تا بالاجبار در کمتر از چند ماه دو بار زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد. 

 

این اتفاق باعث شد تا بازیکنی که لقب جواهر ذوبی ها را یدک می کشید برای ماه ها از میادین دور شود و در دو ماه گذشته تنها مشغول فیزیوتراپی و تمرینات آب درمانی شود. حدادی فر که حضورش در جمع ذوبی ها از نظر روحی و روانی تاثیر فراوانی دارد امروز با حضور در تمرینات حسابی هم تیمی های خود را سورپرایز کرد.

 

بنا به اعلام کادر پزشکی حدادی فر تا سه ماه آینده می تواند بدون مشکل مجوز بازگشت به تمرینات فشرده و گروهی ذوب آهن را دریافت کند تا کمک حال باشگاه اصفهانی در هفته های پایانی نیم فصل دوم لیگ برتر شود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: