کد خبر: ۷۴۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۸۵۰
بازیکنان استقلال لحظاتی قبل وارد پارکینگ شدند و مهدی رحمتی هم تنها بازیکنی بود که اتومبیلش را پارک کرد اما از ماشین پیاده نشد.
از بی ام و کوپه نیکبخت تا جلسه رحمتی !به گزارش خبرداغ ، این فقط افتخاری مدیرعامل استقلال بود که اجازه داشت به سمت اتومبیل رحمتی برود؛ بنابراین یک جلسه کوتاه داخل کابین اتومبیل برگزار شد تا همه بفهمیم مسائل استقلال به صورت رازگونه در حال انجام است!

 

سالها قبل اما در دوران مربیگری افشین قطبی شاهد همین وضعیت در پرسپولیس بودیم. آن روزها نیکبخت واحدی در پرسپولیس بازی می کرد و اختلافی هم با قطبی پیدا کرده بود. 

نیکبخت واحدی عصبانی بود و حبیب کاشانی مدیرعامل وقت پرسپولیس سراغ نیکبخت رفت و جلسه ای را داخل اتومبیل بی ام و کوپه او برگزار کرد.

 

همان روز از این حرکت مدیرعامل پرسپولیس ایراد گرفتیم و نوشتیم برگزاری جلسه در اتومبیل بازیکن،شخصیت باشگاه را زیر سوال می برد و امروز پس از 10 سال متوجه شدیم آنچه می نویسیم یا دیگران می نویسند و فریاد می زنند در فوتبال ایران مثال این جمله است؛

نرود میخ آهنی در سنگ!

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: