کد خبر: ۷۴۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۳۱۰
4 سال است تست دوپینگ ندادم
سید جلال حسینی امروز در نشست خبری دیدار تیم ملی مقابل توگو در کنار کارلوس کی روش حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
سید جلال: دوپینگ من حقیقت نداردبه گزارش خبرداغ ، سید جلال در ابتدای صحبت های خود گفت: خدا را شکر می کنم که شرایطی برای دو بازی دوستانه فراهم شده است. در جا جهانی گذشته، با 3 تیم در 3 قاره مختلف بازی داشتیم. اکنون تغییرات زیادی در تیم ملی انجام شده و بازیکنان زیادی به تیم ما اضافه شده است.

 

بازی با تیم های آفریقایی و اروپایی از نظر اعتماد به نفس و تاکتیک پذیری به ما کمک می کند. تلاش آقای کی روش این است که به ما کمک کنند و هر بازی دوستانه نیز به ما کمک می کند. شرایط خوبی داریم که می توانیم دو بازی دوستانه انجام دهیم. امیدوارم این دو بازی دوستانه به ما کمک کند.

 

سید جلال در واکنش به شایعات مربوط به دوپینگش پاسخ داد: دوپینگ را تکذیب می کنم.

 

من چند سال است فوتبال بازی می کنم و تمام فکر و ذکر من فوتبال است. متاسفانه حرفهایی که زده می شود، کار را سخت می کند. من 3 یا 4 سال است که تست دوپینگ ندادم. دوست ندارم احساساتم را به شکلی بیان کنم که کسی ناراحت نشود. به عنوان یک فوتبالیست درخواست دارم که مسئولان فدراسیون با این مسائل مقابله کنند. امیدوارم یک بار برای همیشه این اتفاق رخ دهد. اگر این کار را نکنند، باز هم مشکلات ادامه دارد.

 

کاپیتان پرسپولیس همچنین درباره میزان مصدومیت خود گفت: بعد از مصدومیت زیر نظر کادرپزشکی کار کردم و اکنون چند روز است که به تمرینات گروهی اضافه شدم و می توانم در کنار بازیکنان حضور داشته باشم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: