کد خبر: ۷۴۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
تعداد بازدید: ۳۱۳
فرهاد مجیدی کاپیتان سابق تیم استقلال تبدیل به یکی از گزینه‌های جدی برای دستیاری وینفرد شفر در تیم استقلال شده است.
یک شایعه بزرگ درباره فرهاد مجیدی/ فرزاد مجیدی: کذب استبه گزارش خبرداغ ، روز گذشته وینفرد شفر در آخر اولین نشست خبری‌اش در تهران از فرهاد مجیدی نام آورد و چراغ سبز خود را برای استفاده از کاپیتان سابق این تیم در کادر فنی‌اش نشان داد.

 

بر اساس اطلاعات به دست آمده، حضور مجیدی در استقلال بعنوان دستیار شفر جدی است و احتمال این که امروز و یا نهایتا فردا به صورت رسمی نام مجیدی بعنوان یکی از دستیاران شفر اعلام شود وجود دارد.

 

وینفرد شفر پس از استعفای علیرضا منصوریان از میان چند گزینه بعنوان انتخاب نهایی افتخاری به تایید کمیته فنی این باشگاه رسید و از روز گذشته با عقد قراردادی به صورت رسمی سرمربی این تیم شد. 

 

البته این در حالی است که فرزاد مجیدی در واکنش به مربیگری فرهاد در استقلال اظهار داشته است که در مورد حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال هیچ صحبتی با او نشده است و صحبت ‌های مطرح شده مبنی بر انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان مربی جدید استقلال درست نیست چون هیچ مبحثی در اینباره مطرح نشده است.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: