کد خبر: ۷۴۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
تعداد بازدید: ۱۹۲
سرپرست وزارت علوم تاکید کرد: اگر کسی بخواهد بجای پایان‌نامه‌ها از دوره‌های آموزشی و واحدهای پژوهشی استفاده کند، این مسئله منوط به اختیارات و تصمیم‌گیری دانشگاه‌ها است.
توضیحات سرپرست وزارت علوم درباره گذراندن واحدهای پژوهشی به جای پایان‌نامه

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سیدضیاء هاشمی پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره تعلل دانشگاه آزاد نسبت به پایان‌نامه‌های پژوهشی گفت: درخصوص برنامه‌های آموزشی، دانشگاه‌ها از اختیاراتی برخودار هستند تا در چارچوب ضوابط بتوانند تصمیمات خود را بگیرند.

وی با بیان اینکه در دوره‌های کارشناسی ارشد پایان‌نامه تعریف شده‌ است، اظهار داشت: اگر کسی بخواهد بجای پایان‌نامه‌ها از دوره‌های آموزشی و واحدهای پژوهشی استفاده کند، این مساله منوط به اختیارات و تصمیم‌گیری دانشگاه‌ها است. ما در این باره محدودیتی قائل نمی‌شویم ولی  درباره اینکه ضوابط رعایت شود، ما هم تاکید جدی داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: