کد خبر: ۷۴۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
تعداد بازدید: ۱۹۲
نهاوندیان در جمع خبرنگاران:
معاون رئیس‌جمهور نسبت به احتمال خروج آمریکا از برجام گفت: در قانون مصوب مجلس و تدابیر قبلی کاملا پیش‌بینی واکنش‌های مناسب و قاطع شده است و‌لی نباید به استقبال برخی احتمالات نامناسب رفت.
نباید به استقبال برخی احتمال‌های نامناسب رفت/ درصورت خروج آمریکا از برجام در بالاترین سطح در این‌باره تصمیم‌گیری می‌شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمد نهاوندیان  در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره واکنش ایران به احتمال خروج آمریکا از برجام گفت: این مساله‌ای است که با ملاحظه همه جانبه در بالاترین سطح درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی افزود: در قانون مصوب مجلس و تدابیر قبلی کاملا پیش‌بینی واکنش‌های مناسب و قاطع شده است و‌لی نباید به استقبال برخی احتمالات نامناسب رفت.

معاون رئیس‌جمهور تاکید کرد: باید با هوشمندی کامل رصد کرد. واکنش‌های دیگر بازیگران ۱+ ۵ و دیگر شرکای اقتصادی ما در این میان بسیار مهم است که در تعاملات وزارت خارجه همه این مطالب در مذاکرات دنبال می‌شود و در موقع مقتضی اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: