کد خبر: ۷۴۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۲۰۰
شجاعي بيشتر وقت‌ها از نظر فني مورد انتقاد بوده، اما اين اواخر نمايش‌هاي او در تيم ملي با تحسين‌هاي بيشتري همراه شده بود.
یک نکته در مورد ستاره جدید/ با «ضمانت» آمد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مسعود شجاعي در ليست جديد تيم ملي هم جايي نداشت تا اينطور به نظر برسد كه ديگر دوران حضور او در تيم اول كشور به پايان رسيده است.

 

شجاعي بيشتر وقت‌ها از نظر فني مورد انتقاد بوده، اما اين اواخر نمايش‌هاي او در تيم ملي با تحسين‌هاي بيشتري همراه شده بود.

 

به هر حال فعلا خبري از مسعود نيست و به اين ترتيب به نظر مي‌رسد حضور او در جام‌جهاني هم در هاله‌اي از ابهام قرار داشته باشد. اين وضعيت از نظر فني بيش از هر كس ديگري به سود سامان قدوس است؛ ستاره‌اي كه درست در همين پست به تيم ملي ايران فرا خوانده شده و مي‌تواند با كمترين دغدغه ممكن بختش را براي حضور ثابت و موثر در جام‌جهاني روسيه بيازمايد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: