کد خبر: ۷۴۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
تعداد بازدید: ۳۶۰
به ریاست رحیم‌پور صورت گرفت؛
جلسه مشورتی در وزارت امور خارجه برای تدوین و تکمیل نقشه راه کمک‌های انسان‌دوستانه به مسلمانان روهنگیایی میانمار برگزار شد.
برگزاری جلسه مشورتی وزارت خارجه برای تدوین نقشه راه کمک‌های ایران به مسلمانان روهنگیاییبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در این جلسه که به ریاست ابراهیم رحیم‌پور، معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه، سفیر اکردیته جمهوری اسلامی ایران در میانمار و دیگر مدیران وزارت امور خارجه تشکیل شد، ضمن بررسی آخرین وضعیت تحولات میانمار، درخصوص تدوین و تکمیل نقشه راه کمک‌های انسان‌دوستانه کوتاه و بلندمدت جمهوری اسلامی ایران به مسلمانان میانمار تبادل نظر صورت گرفت.

در این جلسه مقرر شد در چارچوب اقدامات عاجل و کوتاه‌‌مدت برای ارسال سومین محموله کمک به مسلمانان میانمار از طریق مرز بنگلادش و اولین محموله کمک ارسالی مستقیم به میانمار با مقامات ذیربط در کشورهای یادشده و همچنین با مقامات هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگو و درخصوص برگزاری نشست بین مذاهب و ادیان با هدف ایجاد صلح و دوستی بین پیروان آنها هماهنگی لازم به عمل آید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: