کد خبر: ۷۴۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۴۲۸
دریافت دو کارت زرد طی چهار بازی معدل مناسبی برای پست دروازه‌بانی نیست خصوصاً آن که دروازه‌بان مورد نظر سیدحسین حسینی باشد و معترض به نیمکت‌نشینی.
بلاتکلیفی رحمتی، نگرانی استقلالبه گزارش خبرداغ ، سیدحسین حسینی سنگربان استقلال وقتی متوجه شد در بازی جام حذفی مقابل گل‌گهر سیرجان نیز در ترکیب تیم حضور ندارد، اعتراض خود را علنی کرد و پس از آن منصوریان او را به طور موقت از تیم اخراج کرد.

 

اتفاقات آن روزهای استقلال به سمت و سویی کشیده شد که حسینی جوان پس از بخشیده شدن سر از ترکیب استقلال درآورده و به بازوبند هم رسید! اما آنچه گلر امروز استقلال باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشد، مراقبت بیشتر در رفتار و حرکات خود است. تصور ادامه مناقشات رحمتی و باشگاه و ادامه بازی کردن حسینی سخت نیست و در این صورت او باید مراقب باشد که اخطار سوم را نگیرد چرا که در آن صورت بابازاده باید درون دروازه آبی‌ها بایستد!

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: