کد خبر: ۷۴۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۳
از سوی روحانی؛
رئیس جمهور لایحه «کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت استانهای ساحلی و کلان شهرها با مشارکت بخش غیر دولتی» را برای طی تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
لایحه «کمک به ساماندهی پسماندهای عادی» به مجلس ارسال شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در نامه حجت‌الاسلام روحانی به رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است :لایحه"کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت استانهای ساحلی و کلان شهرها با مشارکت بخش غیر دولتی" که به پیشنهاد وزارت کشور در جلسه ۱۳۹۶/۴/۷ هیئت وزیران به تصویب رسیده است جهت طی تشریفات قانونی تقدیم می شود

در مقدمه توجیهی این لایحه امده است :با عنایت به وضعیت نامناسب مدیریت پسماندهای عادی در شهرها و روستاها و با هدف ترویج وتشویق استفاده از فناوری های نوین توسط بخش غیر دولتی جهت سرمایه گذاری در ایجاد وبهره برداری از تاسیسات تبدیل پسماند و حفظ محیط زیست این لایحه ارسال می گردد.

در ماده یک این لایحه هم آمده است :به منظور تسهیل ،تشویق و توجیه سرمایه گذاری بخش غیردولتی در ایجاد و بهره برداری از تاسیسات تبدیل پسماند به انرژی از جمله زباله سوزی ،گازی سازی ،هاضم بی هوازی وگاز حاصل از محل های دفن وساماندهی پسماندهای عادی در کشور با اولویت استانهای ساحلی وکلان شهرها نزخ خرید تضمینی برق حاصل از تاسیسات تبدیل پسماند به انرژی با پیشنهاد وزیران نیرو وکشور وتصویب شورای اقتصاد در هر سال تعیین می شود

در ماده چهار این لایحه آمده است : سرمایه گذاری در ایجاد و بهره برداری از تاسیسات تبدیل پسماند به انرژی مشمول مالیات با نرخ صفر درصد ومعاف از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده خواهد بود

همچنیین بر اساس ماده پنج این لایحه به منظور کمک به اجرای دقیق اصولی مدیریت پسماند،کلیه فعالیتهای مرتبط بامدیریت اجرایی پسماند (تفکیک از مبدا،جمع آوری،پردازش،بازیافت ودفع) که محصول و فرایندهای تولیدی آنها منطبق  با الزامات فنی و زیست محیطی است بر اساس ضوابط مصوب شورای اقتصاد از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حرف دل همه مردم ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
0
0
الگوی عاشورایی مسیری است که اگر به آن اقتدا کنیم سرانجام آن عزت و سربلندی است، عاشورا درسهای بسیاری برای آموختن دارد حال باید از برخی مسئولان پرسید از این درسها چه سرمشقی گرفته و بدان عمل کردهاند؟ اصلا چگونه درکی از عاشورا دارند؟


در حماسه عزتمندانه شهادت و تشییع باشکوه پیکر شهید حججی پوزه خیلی از بدخواهان در خارج و داخل به خاک مالیده شد.


در مورد شهید حججی آنچه که از شهادت ایشان مهمتر است کیفیت و سبک زندگی اوست که باید رسانهها به آن بپردازند و آن را ترویج دهند. انتخاب شغل، ازدواج، تعبد، احترام به پدر و مادر و نگاه الهی به زندگی و... اینهاست که انسان را به آن عروج زیبا میرساند.


استفاده بزرگی که آمریکا و اسرائیل قصد دارند از برجام ببرند این است که دست ایران را در مبارزه با برنامههای سلطهطلبانه و تجاوزگری دشمنان ببندند. بدین ترتیب که هرچقدر که بیشتر مذاکره بکنیم دست و پاهایمان بیشتر بسته خواهد شد.

وقتی خانم هیلی گفته روسیه مانع بازدید بیشتر از ایران میشود معنای آن این است که خود طرف ایرانی در برجام نمیتواند مانع بازدید بشود آیا در این برجام لعنتی نباید یک قانون و مادهای به نفع ایران وجود داشته باشد؟


تجربه چند سال اخیر این نگرانی را به وجود میآورد که مبادا با نقض پیدرپی برجام توسط آمریکا از یک طرف و روحیه انفعالی حاکم بر دستگاه سیاست خارجی کشورمان از سوی دیگر برجام 2 و 3 اتفاق بیفتد.


روش مذاکره و پیشروی تدریجی از شیوههای سلطهطلبی صهیونیسم در منطقه است که قبلا از آن نتیجه گرفته و امروز درصدد اجرای آن در منطقه کردستان عراق و سپس در دیگر کشورهای منطقه میباشد.

آن امنیت پایدار دنیا که در بیانیه توافق برجام مطرح شد همین تجزیه کردستان عراق بود؟ آیا بعد از عراق نوبت دیگر کشورهای منطقه است؟! آیا برجام بدفرجام دیگری در راه است؟!

هر عراقیای که بخواهد بر علیه تمامیت ارضی عراق تحت هر عنوان اقدام کند خیانت کرده و به خدمت دشمنان درآمده است. دولت عراق هم نباید با کسی تعارف داشته باشد و نباید بر سر منافع ملی معامله کند.


دولت اقلیم کردستان عراق در کرکوک دست به پاکسازی قومی زده و مردم غیرکرد منطقه را وادار به ترک شهر و فرار کرده است. چرا دولتمردان دولت مرکزی اقدامی نمیکنند؟


اعلام آمار تورم و یا اشتغالزایی با آنچه در صحنه جامعه مشاهده میشود متفاوت است. آیا مردم خود را مجبور خواهند کرد که این گونه توهمات آماری را بپذیرند؟!



آنچه دولتمردان ما از وضعیت جامعه(رشد اقتصادی، قدرت خرید، اشتغال و...) بیان میکنند با واقعیات جامعه بسیار متفاوت است. کمر مردم زیر فقر، گرانی، تورم، بیکاری و... در حال خرد شدن است و آقایان یا خبر ندارند یا خود را به بیخبری زدهاند و اکثر رسانهها نیز در اختیار آنهاست!


رسانهها یک بار قول و وعدههایی را که مسئولان برای پرداخت سود سهام عدالت دادهاند مرور کنند(اردیبهشت در بحبوحه انتخابات!، تیر، مرداد، شهریور، هفته اول مهر و...!!!) گویا قرار است به مردم صدقه بدهند!



یک سال و نیم از افشای ماجرای نجومیبگیران گذشت. از دستگاه اجرایی و دستگاه قضایی درخواست میشود گزارش جامعی از تعداد نجومیبگیران، مبالغی که از آنها گرفته شد و وضعیت فعلی بهکارگیری و میزان حقوقشان به ملت شهیدپرور ارائه نمایند!


رواج سبک زندگی غرب در ایران اسلامی یکی از اهداف جبهه استکبار است و این روزها ترویج آداب و رسوم غربی از قبیل پوشش افراد، ترویج انس با حیوان خانگی به جای تربیت فرزند و حتی آداب و رفتارهای بسیار ناهنجار غربی آهسته آهسته به فرهنگ غالب برخی از اقشار جامعه دارد تبدیل میشود!



به شورای انقلاب فرهنگی پیشنهاد میکنم چند واحد درس شیطانشناسی (آمریکای جهانخوار یا دشمنشناسی) در دورههای راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه در کتب درسی گنجانده شود تا آیندهسازان قبل از ورود به مراکز اجرایی کشور با این شیطان بیشتر آشنا شده باشند و نخواهند همه چیز را در نقطه صفر تجربه کنند و 4-5 سال تمام انرژی خود را مصروف «هیچ» سازند و گنجینههای خود را هدر دهند.

به برخی از مدعیان اصلاحطلبی که از همهپرسی جدایی کردستان عراق استقبال کردهاند پیشنهاد میکنم که برای همیشه به اربیل بروند و زندگی راحتی داشته باشند و دست از اغوای چند جوان کمبضاعت علمی بردارند!


دولت قبل از انتخابات با هر هدفی وعده یکسانسازی حقوق بازنشستهها را داد ولی در عمل اتفاقی نیفتاد. میخواستم بنویسید این وعدههای بیحساب مردم را دلسرد خواهد کرد.


فاصله حقوق مدیران با کارگران و کارمندان بسیار زیاد است و سطح رفاه زندگی آنان بهترین شاهد است. مدیرانی که اشرافیگری را رونق میدهند و کارگران و کارمندانی که با سیلی صورتشان را سرخ نگه میدارند.


برای بازسازی بافتهای فرسوده اعلام شد تجمیع کنید و وام بگیرید. ما هم براساس قول مسئولان این کار را کردیم و به نیمههای کار رسیدهایم ولی از وام خبری نیست. از 96/2/18 به خاطر انتخابات وام بافتهای فرسوده را بستهاند و با گذشت 6 ماه از سال هیچ خبری نیست و دست ما را در پوست گردو گذاشتهاند!؟ چرا این همه بدقولی؟!
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
0
0
مسئولان به جای سخنرانی¬های مداوم به فکر عمل و خدمت به کارکنان باشند
مسئولان باید نسبت به وعده هایی که دادهاند پاسخگو باشند


آنچه مدیرعامل سابق شرکت مخابرات استان تهران مهندس روح الهی به یادگارمانده است خیانت به نگهبانان رسمی شرکت مخابرات استان تهران است.
آنچه ازدولت سابق احمد نژاد به یاد گارمانده است خیانت به نگهبانان رسمی شرکت مخابرات استان تهران است.
وپیگریهای مگرنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت تا به امروز هیچگونه ترنیت اثری قائل نشده اند تا به امروز در رابط مشکل نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت هیچگونه اقدام به عمل نیامده است.
چرا نمایند گان مجلس درمدت 8 سال است دراین زمینه اقدامی نمی کنند؟ اما تاکنون هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است.
مسئولان باید توضیح بدهند چرا درمدت 8 سال هنوز اضافه کاری، شبکاری و... سالهای 89 تا 92 نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت تابعه ادارات کل منطقه 7 گانه مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات منطقه تهران پرداخت نشده است ولی نگهبانان بخش خصوصی شرکت مخابرات پرداخت کرده است ولی نگهبانان رسمی شرکت مخابرات تاکنون خود داری کرده است وتوجهی به آن نشده است.
ازنمایند گان مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی کل کشورمی خواهیم به موضوع رسیدگی کنند.
آیا برای گرفتن حق قانونی خود را درمدت 8 سال باید این همه اعتراض کنیم.
وصدا وسیما دراین مدت 8 سال خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.
آقایان توضیح دهند آیا وقت آن نرسیده تا به امروز در رابط مشکل نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطقه 7 گانه مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات منطقه تهران هیچگونه اقدامی به عمل نیامده است.هنوزموفق به دریافت اضافه کاری، شبکاری وتعلطیل کاری و... نشده اند.
مهرماه سال 89 تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفت.
چرا دولت برای آنان اقدامی صورت نمی دهد؟ نامه ای به دفتر رئیس جمهوری در این باره نوشتم. اما تاکنون پاسخی نگرفتم.
که در این 8 سال صورت نگرفته است؟
از مسئولان شرکت مخابرات منطقه تهران، مسئولان شرکت مخابرات ایران و وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی میخواهیم دراین زمینه اقدامی و رسیدگی کنند؟
چرا نمایند گان مجلس شورای اسلامی درمدت 8 سال دراین زمینه اقدامی نمی کنند.
وظیفه چه کسی است که نبست به آنها اقدام نماید.
چه کسی به این موضوع باید رسیدگی کند؟
چه دستگاهی باید به این مشکل رسیدگی کند؟
چه کسی مسئول وپاسخگو است؟
وظیفه مدیران است که باید به فکرآنان باشند.
وظیفه دولت، نمایند گان مجلس و دیگرمسئولان است باید به فکر کارکنان باشند.
وظیفه چه کسی است باید دربرابراین بی قانونی و بی عدالتی ها پاسخگو باشد.
متا سقانه درمدت 8 سال است هیچ مرجعی پاسخگو شکایات و اعتراض ما نیست.
تا چه زمان باید بی قانونی وبی عدالتی ها را تحمل کنیم.
چرا سازمان بازرسی کل کشور درمدت 8 سال به این موضوع رسیدگی نمی کند.
آیا برای گرفتن حق قانونی خود را باید درمدت 8 سال این همه اعتراض کنیم.
هراعتراض می کنند رسیدگی نمی شود. چرا
آیا این عدالت است؟
درشرکت مخابرات منطقه تهران بدون هیچ دلیلی نوبتکاری، اضافه کاری نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت را قطع کرده و برای آنان مشکل درست کرده اند ولی اضافه کاری و شبکاری نگهبانان بخش خصوصی شرکت مخابرات تاکنون پرداخت می کنند.
به نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت احترامی قائل نیستند.
لازمة حقوق شهروندی
از رئیسجمهور محترم میخواهیم برای اجرای حقوق شهروندی یک نسخه از پیامها و شکایتهای مردم وکارکنان منعکس شده در رسانه های را برای ارگانها و سازمانهای دولتی ارسال کند و آنها را موظف سازد که به این شکایتها رسیدگی کنند و پاسخ مقتضی تهیه و برای رسانه ها ارسال شود. عدم همکاری در این زمینه و بیاعتنایی به پیامهای مردم وکارکنان در واقع دهنکجی به حقوق شهروندی است.
لطفاً به گوش مسئولان برسانید.
تا چه زمانی قرار است مشکلات ما نگهبانان رسمی شرکت مخابرات منطقه تهران رسیدگی شود.
بیش از 7 سال است مشکلات ما نگهبانان رسمی شرکت شرکت مخابرات استان تهران رسید گی نمی کنند.
و ضرورت دارد مسئولان برای آن فکری اساسی کنند.
مسئولان قضایی پاسخ دهند
لطفاً مسئولان قضایی پاسخ دهند
. چرا قانون اجرا نمیشود؟
آیا کسی هست که بر کار این شرکت مخابرات استان تهران رسیدگی کند؟
نگهبانان رسمی مخابرات منطقه تهران مظلوم واقع شد
برمراکزتلفن ثابت تابعه ادارات مناطق هفت گانه تهران وابسته به مخابرات منطقه تهران نظارت کنید
ما به مسئولان مخابرات منطقه تهران وشرکت مخابرات ایران دسترسی نداریم که مشکلاتمان را بازگو کنیم. لطفاً در رسانه ها بنویسید که شرکت مخابرات استان تهران حق و حقوق ما نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی وابسته به مخابرات منطقه تهران را به درستی نمیدهند چرا بر آنها نظارتی صورت نمیگیرد؟ چرا وزارت کار بازرسان خود را نمیفرستد تا نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت مشکلات خود را با آنها در میان بگذارند؟
چرا مسئولان ومدیران مخابرات منطقه تهران درمدت هشت سال مشکل نگهبانان رسمی را حل نمی کند؟!
چرا مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درمدت هشت سال مشکل نگهبانان رسمی را حل نمی کند؟!
پیگیری نگهبانان رسمی تاکنون بی نتیجه بوده است. پس چرا حالا سکوت کرده است؟!
چرا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درمدت هشت سال پاسخگوی ما نیست؟
چرا اداره تعاون، کار و رفاه اموراجتماعی تاکنون به این موضوع رسیدگی نمی کند.
چرا سازمان بازرسی کل کشورتاکنون به این موضوع رسیدگی نمی کند.

اما دولت هیچ حمایتی از نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت نکرد.
اما وزیرتعاون، کار ورفاه اجتماعی هیچ حمایتی از نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت نکرد.
دولت، نمایند گان مجلس ومسئولان به جای سخنرانی مداوم و به فکرعمل و خدمت به کارکنان و... باشند.
چه کسی پاسخگوی این مشکل است.
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات استان تهران

رفتارشرکت مخابرات استان تهران درمدت 8 سال دراین زمینه شرم آوراست.
رفتارمسئولان ومدیران شرکت مخابرات استان تهران دراین مدت 8 سال شرم آوراست.
با اینکه مشکلات را درمدت 8 سال است ازطریق رسانه ها عمومی منعکس وپیگیری کرده ایم مشکل اصلی نگهبانان رسمی مخابرات منطقه تهران درمدت 8 سال به خاطر بی توجهی مسئولان و مدیران شرکت مخابرات، دولتمردان، نمایند گان مجلس، مسئولان، بی قانونی وعدالتی اداره تعاون، کار ورفاه اموراجتماعی بوده است.
به کجا شکایت کنیم که نتیجه داشته باشد.



چه کسی پاسخگوست ؟
من یک نگهبان رسمی بازنشسته شرکت مخابرات استان تهران هستم به آقای ربیعی وزیر تعاون و کار و امور اجتماعی بگوئید سوال این است درمدت 8 سال است که مسئولان، مدیران و... برای مشکلات کارگران رسمی ونگهبانان رسمی شرکت مخابرات استان تهران چه کرده اند؟
یک بازنشسته مخابرات منطقه تهران

چرا به این مشکل کسی رسیدگی نمی کند؟
در سال 95 از شرکت مخابرات استان تهران بازنشسته شده ام هفت سال گذشته هنوز پول اضافه کاری، شبکاری سالهای 89 تا 92 ما را پرداخت نکرده اند. تکلیف چیست و چه باید کرد؟
از مسئولان ومدیران شرکت مخابرات منطقه تهران و... درخواست مساعدت ، همکاری و رسیدگی داریم.
نگهبان رسمی بازنشسته مخابرات منطقه تهران مظلوم واقع شد


روحانی و وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی دیگروعده الکی ندهند.
دولت ومسئولان درحمایت ازکارکنان حرفی برای گفتن ندارند.
کارکنان رسمی رفتاردوگانه دولت، مسئولان ومدیران را فراموش نمی کنند.
دولت نهم ودهم عامل اصلی مشکلات کارکنان رسمی درسراسرکشوربوده است.
تاکنون دولتمردان، نمایند گان مجلس، مسئولان ومدیران نه جوابگو بوده ونه عملی انجام داده اند فقط سکوت اختیارکرده اند.


دولتمردان، نمایند گان مجلس ومسئولان درحق ما کوتاهی کرده اند.
روحانی باید بگوید دراین 4 سال چه کرده است.
وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی باید بگوید دراین 4 سال چه کرده است.
مدیران خیانتکار دولت روحانی فقط شعارمی دهند.
درضمن وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی چرا با این تخلف از قانون وعدالت برخورد نمی کند؟
نه اداره کارتعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران ونه وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکنون هیچ یک پاسخگو نیست.
هیچ کس هم نیست که به آن رسیدگی کند.
چرا کسی به داد ما نمی نرسد؟
ما اعتقادی به دولتمردان و نمایند گان مجلس ومسئولان نداریم

دولتمردان، نمایند گان مجلس ومسئولان درحق ما کوتاهی کرده اند.
روحانی باید بگوید دراین 4 سال چه کرده است.
وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی باید بگوید دراین 4 سال چه کرده است.
مدیران خیانتکار دولت روحانی فقط شعارمی دهند.

دولت روحانی عامل اصلی رنج مردم وکارکنان سراسرکشوراست.
درسال 1394 درسایر دستگاه های دولتی بالاترین رقم دریافت ماهانه مربوطه به رئیس واعضای هیئت عامل صدوق توسعه ملی بوده است بیش از55 درسال 1394 ازمیان 93 هزارو460 نفرمقامات ومدیران کشور، 397 نفرماهانه بیش از 200 میلیون ریال دریافتی داشته اند.
مسئولان بابت چه زحماتی این حقوق ها را می گیرند.
یک روز حقوق مدیران معادل یک حقوق کارگران!
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: