کد خبر: ۷۴۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۶
خطاب به دولت وفاق ملی فلسطین مطرح شد؛
نخست وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به دولت وفاق ملی فلسطین اعلام کرد: «اگر به دنبال مصالحه هستید، شاخه نظامی حماس را منحل و رابطه با ایران را قطع کنید.»
نتانیاهو: اگر دنبال مصالحه هستید، به رابطه خود با ایران پایان دهید

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز -سه‌شنبه- در بازدید از شهرک صهیونیست‌نشین «معاله آدومیم» تاکید کرد که بازهم شهرک‌سازی جدید در اراضی اشغالی ادامه خواهد یافت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: «انتظار داریم در بحث‌های مربوط به فرآیند سازش (از سوی هر کسی که باشد)، مساله به رسمیت شناختن اسرائیل و دولت یهودی هم گنجانده شود».

به نقل از جروزالم پست،وی با تکرار ادعای خود در اظهارنظری بی‌اساس گفت: «رویکرد ما روشن است، کسانی که به دنبال مصالحه هستند، باید شاخه نظامی حماس را منحل اعلام کرده و روابط خودشان با ایران را قطع کنند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: