کد خبر: ۷۴۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
تعداد بازدید: ۱۴۹
وزیر کشور درباره تقسیمات کشوری گفت: ریشه مشکلات مناطق مختلف کشور از جمله شرق،‌ در تقسیمات کشوری نیست؛ بلکه مشکل در نظام بودجه‌ریزی و برنامه‌ریزی است.
تغییر تقسیمات کشوری، مشکلات شرق کشور را حل نمی‌کند/ ضرورت اصلاح نظام بودجه‌ریزی و برنامه‌ریزی
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،  وزیر کشور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی در موضوع تقسیمات کشوری در شرق کشور گفت: در این دولت بیش از ۱۰۰ اختیار را از دولت به استان‌ها منتقل کرده‌ایم،‌ اما هنور گام‌های زیادی در پیش رو داریم.

وی افزود: نگاه نظام (تأکید می‌کنم نظام) به منطقه شرق کشور به دلایل متعدد از جمله؛‌ عقب افتادگی‌های گسترده قبلی، مجاورت با مناطق مرزی دارای مسائل امنیتی و نظائر آن،‌ بسیار ویژه است.

رحمانی فضلی بیان کرد: ریشه مشکلات مناطق مختلف کشور از جمله شرق،‌ در تقسیمات کشوری نیست؛ بلکه مشکل در نظام بودجه ریزی و برنامه ریزی است.

وی اظهارداشت: تجربه نشان داده،‌ مادامی که رویکرد عدم توازن وتعادل در بودجه ریزی و برنامه‌ریزی اصلاح نشود، تغییر در تقسیمات کشوری، مشکلات منطقه شرق کشور را حل نمی‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: