کد خبر: ۷۴۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۰۹
یک عضو فراکسیون امید مجلس از تهیه طرح سوال از وزیر اطلاعات به‌منظور پاسخگویی درمورد نحوه تولید، توزیع، مراقبت و امحای بولتن‌های محرمانه خبر داد.
طرح سوال از وزیر اطلاعات درمورد نحوه تولید، توزیع و امحای بولتن‌های محرمانهبه گزارش خبرداغ،محمود صادقی در گفت‌وگو با  ایلنا، با اشاره به تهیه طرح سوال خود از وزیر اطلاعات و ثبت رسمی آن برای به جریان افتادن این سوال درجریان نشست علنی امروز مجلس گفت: باتوجه به آن‌که ضوابط و معیارهای تولید، انتشار، توزیع بولتن‌های محرمانه و همچنین نحوه مراقبت، حفاظت و امحای این بولتن‌ها مشخص نیست، با تهیه طرح سوال از وزیر اطلاعات، خواستار پاسخگویی مسئولان شدم.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باتوجه به شرایط حساس و توطئه‌های نگران‌کننده‌ای که از سوی بیگانگان صورت می‌گیرد و اخبار نگران‌کننده‌ای که اخیراً منتشر شده، این سوال ایجاد شده که چه ضوابطی بر تولید، توزیع و مراقبت و امحای این بولتن‌های محرمانه حاکم است.

رییس فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصادی و انضباط مالی مجلس خاطرنشان کرد: باید مشخص شود که وقتی یک بولتن محرمانه در اختیار یک مقام مسئول قرار می‌گیرد، وزارت اطلاعات چه مراقبت و نظارتی بر نحوه استفاده از آن و همچنین امحای این بولتن‌ها دارد.

صادقی در پایان تصریح کرد: به هر حال باتوجه به حساسیت شرایط فعلی در مباحث امنیتی، نحوه مراقبت از این بولتن‌ها جای نگرانی دارد. البته ضابطه قانونی در این رابطه به‌خصوص درمورد مراقبت و امحای این بولتن‌ها مشخص است اما باید معلوم شود که مسئولان وزارت اطلاعات در مرحله اجرا چگونه عمل می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: