کد خبر: ۷۴۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
تعداد بازدید: ۲۴۶
مدیرعامل استقلال دلیل اصلی خارج شدن نام مربی ترکیه ای از دستور کار این باشگاه برای عقد قرارداد را اعلام کرد.
درخواست 5 میلیون دلاری فاتح تریم از استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،رضا افتخاری با بیان این که فاتح تریم گزینه اول استقلال برای جانشینی علیرضا منصوریان بود مدعی شد مذاکرات طولانی با این چهره سرشناس تنها به خاطر درخواست مالی و ضمانت هایی که او می خواست به بن بست خورد.

 

افتخاری گفت:« قبلا هم گفته بودیم گزینه اول ما تریم است و اگر نشد گزینه های بعدی را انتخاب می کنیم. رقم ایشان بالا بود و اخبار خوبی دریافت نکردیم چون قرارداد ایشان فوق العاده بالا بود. ما در هیئت مدیره گفته بودیم تا 2 میلیون دلار هم  حاضریم بدهیم ولی تریم چیزی در حدود 4 تا 5 میلیون دلار  از ما خواست.

 

از همان اول هم معلوم بود تریم نمی آید چون قراردادش فوق العاده بالا بود و قراردادش از توان باشگاه با این همه بدهی خارج بود».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: