کد خبر: ۷۴۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
تعداد بازدید: ۱۰۸۷
متولد فروردین : فقط زمانی که شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می‌شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می‌شود. اما باز هم ممکن است که شما به اندازه‌ای که آرزو داشتید احساس راحتی نکنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد کافی خودتان را مطرح کنید در حالی که برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته‌اید. مقاومت کردن در برابر اکثر رازهای ارزشمند هنوز می‌تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.

متولد اردیبهشت : امروز روز متفاوتی برای شما می باشد، پس هر پروژه ای که رویش کار می کرده اید را تمام کنید تا برای دریافت پروژه های جدید آماده باشید. جرقه های شروع کار قبلاً روشن شده اند، اما سعی نکنید به منظور روشن نگهداشتن آتش آنها را کنترل کنید. بهترین حرکت برای شما اکنون این است که به سمت برنامه های کاری شخصی تان رفته و تا جایی که امکان دارد سریع حرکت کنید.

متولد خرداد : ماه به نشانه شما وارد شده است و شما نوسانات روحی (دو دل بودن) را تجربه خواهید کرد اما با گذشت زمان و نزدیک شدن ماه به مشتری، اعتماد به نفس و دلگرمی بیشتری در درون خود احساس خواهید کرد. ممکن است بیش از حد بی تاب باشید بنابراین بهتر است به اهدافی که در ذهن خود دارید فکر کرده و تمرکز خود را از دست ندهید.

متولد تیر : ورود ماه به هفتمین خانه از "شرکاء” شما احتمالا باعث بوجود آمدن یک مخالفت و درگیری خواهد شد. سرسختی و لجاجت تان می‌تواند به شما کمک کند تا امروز این درگیری را به نفع خود تمام کنید،‌ اما احتمالا بهای زیادی را برای آن پرداخت می‌کنید. پیروزی شما یک موفقیت توخالی است اگر احساسات و عواطف بر شما چیره شوند. برای موقعیت خود یک دلیل متقاعد کننده بیاورید، اما بعد باید مشتاق باشید که روش خود را تغییر داده و در میان راه به دیگران ملحق شوید.

متولد مرداد : امروز برایتان کمی‌راحت تر از همیشه است اگر بخواهید برای دیگران توضیح و تفسیر دهید اما شما می‌توانید هنوز هم درباره اختلافاتی با دیگران صحبت کنید که کاملا حل نشده است. اکنون روابط شما با دیگران در موقعیت خوب و واضحی قرار دارد با این حال هنوز سخت است که بدون مقدمه به موضوع اصلی بپردازید. به خودتان قول دهید که رویاهای خود را دنبال کنید بدون اینکه نیاز باشد به دیگران در این رابطه توضیحی دهید. زیاد به خودتان سخت نگیرید و به ندای درونی خود اعتماد کنید.

متولد شهریور : شما امروز خیلی کار دارید، اما دیگران از مسئولیتهایتان اطلاعی ندارند و نمی‌دانند باید وظایفتان را انجام دهید. کار کردن زیاد هیچ اشکالی ندارد، اما اجازه ندهید نیاز شما برای جلب توجه و دیده شدن مانع از سازندگی تان بشود! متعادل بودن همیشه ایده خوبی است. اگر شما تا موقعی که کاملا کارهایتان را تمام نکرده اید سکوت اختیار نکرده و حرف بزنید، مورد توجه واقع شدن و بازخوردهای مثبت بهتان کمک می‌کند.

متولد مهر : شرایط پیچیده و متناقضی که اکنون در آن هستید ایجاب می‌کند که راحت باشید و حرف دلتان را بزنید، حتی اگر از این کار کناره گیری می‌کردید. تنها بودن و برگزیدن انزوا شاید برایتان جذاب باشد، ولی مشکلات اخیر بهتان اجازه نمی‌دهد خودتان را از فعالیت‌های اجتماعی دور نگه دارید. فراموش نکنید که مادامی که در دنیای بیرون حضور پیدا می‌کنید امکان این را هم دارید که هر وقت دلتان خواست در رویاها و خیالات خودتان غوطه ور شوید.

متولد آبان : امروز ماه و چندین سیاره دیگر در چهارمین خانه‌تان یعنی خانه شرایط خانوادگی حضور دارند. بهتر است كه در خانه بمانید و یا وقتتان را با افراد خانواده سپری كنید. شما اكنون قابلیت‌هایی دارید كه شما را تبدیل به میزبانی مهربان كرده است، بنابراین می‌توانید تعداد كمی‌از دوستانتان را دعوت كرده و بساط كباب را راه بیندازید! شما باید برای كسانی كه دوستشان دارید جوی صمیمی ‌درست كنید و در این كارچیزی را دریغ نكنید.

متولد آذر : سیاره بخت شما یعنی عطارد امروز شما را به دردسر می‌اندازد، بخصوص اگر فکر کنید بیشتر از افراد دیگر می‌دانید. شما به اندازه کافی باهوش هستید، اما اگر بخواهید به طور دائم و به طرز طعنه آمیزی هوشتان را به نمایش بگذراید، کار خیلی نامناسبی انجام داده اید. افراد دیگر مطمئنا از سلطه جویی و پرخاشگری زبانی و بی رحمانه شما خسته می‌شوند. آنها همین که از صحبت‌های تند و تیز شما ناراحت شوند، به راحتی می‌توانند با ترک کردن محل به گفتگو خاتمه دهند. راه حل خیلی ساده است؛ اگر نمی‌خواهید تنها باشید باید با دیگران به مهربانی رفتار کنید.

متولد دی : شما فرصت رشد کردن در امری را داری که شما را فراتر از محدودیتهای خود خواسته خودت دام می‌اندازد. وقتی که خورشید به سمت نشان‌های یکی از ماهها حرکت می‌کند، به طور طبیعی با نشانه ماه شما هماهنگ می‌شود. حتی اگر نمی‌توانید مسافرتی حقیقی داشته باشید، حداقل در ذهنت به جاهایی که می‌خواهی سفر کن. به منظور بهتر ساختن زمان حال از عقاید جدید استقبال کنید، فلسفه‌های دیگر را یاد بگیرید و در مورد علوم متافزیک مطالعه کنید.

متولد بهمن : جاه طلبی زیاد ممکن است امروز کار دست تان دهد به خاطر اینکه شما در وضعیت پیچیده‌ای کار می‌کنید و نمی‌توانید به اهداف تان برسید. ممکن است بخواهید بیشتر از توان تان کار انجام دهید و از کاری که الان دارید انجام می‌دهید خشنود نیستید حتی اگر دیگران شما را تحسین کنند. اگر بتوانید از این انتظارات غیرواقعی خود دست بکشید احساس بهتری در رابطه با خودتان خواهید داشت و بهره‌وری‌تان نیز بالاتر خواهد رفت.

متولد اسفند : با وجود اینکه به نظر می رسد همکاران شما پروژه جدیدی را از نو شروع کرده اند شما قبلا پروژه خودتان را شروع کرده بودید. اکنون زمان این است که تلاش های خود را در جهت رسیدن به سطوح دیگری از پیشرفت و پایداری در زندگی بکار گیرید. ممکن است این کار مستلزم نیرو و زمان بیشتری باشد. به جای اینکه منتظر الهام از طرف دیگری باشید سعی کنید فعالیت های خود را اولویت بندی کرده و آنها را یکی پس از دیگری بر طبق اصول و قاعده انجام دهید.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: