کد خبر: ۷۴۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
تعداد بازدید: ۱۷۲
در حالي كه كمال كاميابي‌نيا از حضور در بازي رفت برابر الهلال محروم بود، مسوولان پرسپوليس تصميم گرفتند او را هم مثل دو بازيكن محروم ديگر يعني محمد انصاري و مهدي طارمي به امارات ببرند تا جمع بازيكنان در اين شرايط حساس كامل شود.
قاتل پنهان پرسپولیس/ چطور می‌توان این اعداد را باور کرد؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،در حالي كه كمال كاميابي‌نيا از حضور در بازي رفت برابر الهلال محروم بود، مسوولان پرسپوليس تصميم گرفتند او را هم مثل دو بازيكن محروم ديگر يعني محمد انصاري و مهدي طارمي به امارات ببرند تا جمع بازيكنان در اين شرايط حساس كامل شود. در اين ميان نكته عجيب در مورد كاميابي‌نيا به حضور بسيار كمرنگ او در مسابقات حذفي ليگ قهرمانان آسيا مربوط مي‌شود. در شرايطي كه سرخپوشان بعد از صعود از مرحله گروهي به افتخارآفريني در آسيا اميدوار شدند و براي تحقق اين مهم به تمام موجودي‌شان نياز داشتند، كمال در مسابقات حساس مرحله حذفي به دلايل متنوع غايب بوده است.

 

با احتساب بازي اول برابر الهلال عربستان، پرسپوليس تا اينجا 450دقيقه در مسابقات حذفي ليگ قهرمانان به ميدان رفته كه از مجموع اين مدت، كمال كاميابي‌نيا تنها 35دقيقه براي سرخپوشان توپ زده است! هافبك دفاعي اصلي پرسپوليس كه برانكو در ابتداي فصل از او تحت عنوان يكي از «فيكس»هاي هميشگي تيمش ياد كرده بود، دو بازي مرحله يك‌هشتم نهايي برابر لخوياي قطر را به دليل مصدوميت و جراحي كتف از دست داد. او همچنين بازي رفت با الاهلي عربستان را هم در مرحله يك‌چهارم نهايي از روي نيمكت شروع كرد كه مهم‌ترين دليلش «اعتصاب يك‌نفره» اين بازيكن پيش از آن بازي و نيز مسابقه با سياه‌جامگان مشهد بود.

 

او در اين بازي از دقيقه66 به ميدان رفت و تنها 24دقيقه بازي كرد. نهايتا طلسم شكست و كمال در بازي برگشت با الاهلي در تركيب اصلي سرخپوشان قرار گرفت، اما اين بار هم گرفتاري ديگري پيش آمد و اين بازيكن با انجام خطاي شديد و غيرحرفه‌اي در دقيقه يازدهم از زمين بازي اخراج شد. به اين ترتيب كاميابي‌نيا بازي رفت با الهلال را هم از دست داد و بايد ببينيم در بازي برگشت فرصت حضور در ميدان به اين بازيكن مي‌رسد يا نه؟

 

مسلما 35دقيقه حضور در پنج بازي، اصلا آمار دلگرم‌كننده‌اي براي يك بازيكن كليدي نيست و به نظر مي‌رسد كمال در اين مورد بدجوري دست برانكو را لاي پوست گردو گذاشته است. البته او 180دقيقه از اين تايم را به دليل مصدوميت از دست داده كه قابل درك است، اما 235دقيقه غيبت باقي‌مانده واقعا هيچ توجيهي ندارد و صرفا از ناشي‌گري اين بازيكن نشأت مي‌گيرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: