کد خبر: ۷۴۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
تعداد بازدید: ۳۷۳
امروز در حالی که تمام رسانه‌های کشور برای انعکاس باشکوهتر عزاداری تاسوعای حسینی تلاش می‌کنند، آستان قدس رضوی از صبح امروز مانع حضور عکاسان رسانه‌های مختلف در حرم مطهر رضوی شده است.
برخورد بی‌سابقه آستان قدس با خبرنگاران در تاسوعابه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: ممانعت آستان قدس از حضور عکاسان رسانه‌های استان در اماکن مرتبط با حرم رضوی در شرایطی روی می‌دهد که صداوسیما با دوربین‌های متعدد از صبح امروز در صحن‌ها و اماکن حرم مطهر مستقر شده است.

شایان ذکر است؛ پس از رایرنی‌های فراوان رسانه‌ها با روابط عمومی آستان قدس رضوی، سرانجام اجازه ورود عکاسان تنها به صحن جامع رضوی داده شد و پس از چند ساعت تاخیر رسانه‌ها سرانجام توانستند تنها به پوشش تصویری یکی از صحن‌های حرم مطهر  رضوی بپردازند.

عملکرد روابط عمومی آستان قدس رضوی وقتی سوال برانگیزتر می‌شود که با سایر مناسبت‌ها و سال‌های گذشته مقایسه شود.

گزارش‌های رسانه‌های مختلف جهان نشان می‌دهد که تهیه گزارش تصویری از عتبات عالیات که بیشترین ملاحظات امنیتی را دارد به مراتب راحت‌تر و گسترده‌تر از مشهد در حال انجام است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: