کد خبر: ۷۴۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
تعداد بازدید: ۲۵۷
به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) در روزهای تاسوعا و عاشورا، ناوگان حمل و نقل و ترافیک جزیره کیش به عزاداران و هیأت های مذهبی خدمات رسانی می کنند.
خدمات دهی ناوگان حمل و نقل عمومی کیش به عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا وعاشورا

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بنابر اعلام معاونت حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش،تعداد 51 دستگاه مینی بوس پلاک عمومی، 15 دستگاه مینی بوس پلاک شخصی و 4 دستگاه مینی بوس از واحد نقلیه سازمان منطقه آزاد کیش در ایام تاسوعا وعاشورای حسینی برای جابجایی هیأت های مذهبی و عزاداران خدمات رسانی می کنند.

همچنین،2 دستگاه اتوبوس از فرودگاه کیش و تعداد 6 دستگاه اتوبوس که از سرزمین اصلی به جزیره منتقل شده اند، به این خدمات رسانی در نقاط مختلف جزیره کمک می کنند.

تعداد 15 کامیونت نیز جهت جابجایی ملزومات و وسایل هیأت های مذهبی و همچنینامداد رسانی در مواقع اضطراری در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است، مدیریت حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، هرساله به منظور جابجایی عزاداران و هیأت های مذهبی در دهه اول ماه محرم تا پایان مراسم سوگواری به عزاداران خدمات رسانی می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: