کد خبر: ۷۴۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۳۸۹
عصر امروز (پنج‌شنبه) با برگزاری مراسم وزن‌کشی رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان ملی‌پوشان ایران حریفان خود را شناختند.
قرعه‌کشی رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان انجام شدبه گزارش خبرداغ ، مراسم قرعه کشی رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان، عصر پنج‌شنبه ششم مهر در شهر کازان کشور روسیه محل برگزاری رقابت‌های جهانی انجام شد و نمایندگان ووشوی ایران رقبای خود را شناختند.

مسابقات ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان از صبح جمعه هفتم مهر در شهر کازان روسیه آغاز می‌شود و تا یازدهم این ماه ادامه دارد.

طبق قرعه‌کشی انجام شده در وزن منهای 52 کیلوگرم، الهه منصوریان پس از استراحت در دور نخست به مصاف برنده مبارزه نمایندگان اندونزی و لبنان می‌رود، در وزن منهای 65 کیلوگرم ساندای بانوان، شهربانو منصوریان با سانداکاری از قزاقستان روبه‌رو می‌شود و سپس نماینده آمریکا را پیش روی دارد و در بخش ساندای بانوان، آخرین نماینده ایران در وزن منهای 70 کیلوگرم مریم هاشمی است که با یک دور استراحت در دور دوم با رقیبی از هلند مبارزه خواهد کرد.

در بخش ساندای مردان و وزن منهای 70 کیلوگرم محسن محمدسیفی پس از یک دور استراحت در گام نخست، با برنده مکزیک و اسپانیا رقابت خواهد کرد، در وزن منهای 75 کیلوگرم یوسف صبری که اولین حضور را در رقابت‌های جهانی تجربه می‌کند کار خود را با حریفی از یونان آغاز می‌کند و سپس نماینده افغانستان را پیش رو دارد.

به گزارش ایسنا،در ادامه و در وزن منهای 85 کیلوگرم معین تقوی هم که اولین تجربه جهانی را در پیش دارد پس از استراحت در اولین مرحله با رقیبی از فرانسه روبه‌رو می‌شود، در وزن منهای 90 کیلوگرم میلاد عارفی مقام با یک دور استراحت از دور دوم با سانداکار قزاقستانی مبارزه می‌کند.

آخرین و مدال آورترین ووشوکار ایران هم در وزن به اضافه 90 کیلوگرم، حمیدرضا قلی‌پور است که با یک دور استراحت، در دور دوم با ووشوکاری از کشور لبنان روبه‌رو می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: